Så er den her! En ny løsning, som er lavet til dig der gerne vil i gang med en affiliateside, men ikke gider at sætte et system op eller ikke har kompetencerne til det.
Systemet koster 1299 kr inkl 25% moms. Da vi gerne vil fremvise nogle referencer af systemet på siden, kører vi med et intro-tilbud på 899 kr inkl moms indtil d. 1. september. Så skynd dig at bestille hvis du ønsker lidt rabat, og samtidig ønsker et indgående link.
AffiliateCMS er baseret på Wordpress med nogle plugins som er gode i forhold til at drive en affiliateside. Man kan f.eks nemt og hurtigt oprette sammenligningstabeller, og indsætte annoncer. Din side bliver sat op med Google Analytics så du kan følge med i statistik.
Nå, vi skal lige have et par ting på plads kan jeg se.
Der er korrekt at systemet er baseret på Wordpress, men med følgende modifikationer:
Tema er lavet af os specielt til formålet
Alt der kunne skabe forvirring i Wordpress, har vi fjernet.
Plugin til tabelstyring er udviklet af os.
SEO plugin og annonceplugin er modifikationer af allerede eksisterende plugins.
Aha... Men man får intet af det i "selv har udviklet" at se? Som den salgsside der er sat op så er det kun wordpress med et par plugin - sådan ser det i al fald ud.
En demo eller andet kunne være rart - og er da i høj grad også med til at sælge et produkt. Jeg kan slet ikke forstå at du tør udlade en så åbenlys mulighed.
Rune > Tak :) Den kommer sandsynligvis til at ligge hos Partner-Ads til at starte med. På produktsiden kan du se et screenshot af designet med det grønne farveskema. Og så snart der er lidt referencer, vil jeg lægge dem op også.
Wi > Nej, det kan godt være at ikke lige fremgår af siden at det er os der har udviklet de forskellige plugins. Der arbejdes på en demo-løsning, så en gang i aften kan man prøve en demo af.
Det jeg personligt i høj grad har erfaret, er at folk ikke skal have adgang til alt for mange indstillinger, og at det hele skal se ud så det er til at gå til. Så vi har fjernet et par menupunkter i Wordpress (som dog også kan komme frem igen, hvis det ønskes), og generelt har optimeret Wordpress-backenden lidt.