Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AffiliateCMS - Drømmer du om din egen affiliateside?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er den her! En ny løsning, som er lavet til dig der gerne vil i gang med en affiliateside, men ikke gider at sætte et system op eller ikke har kompetencerne til det.

Systemet koster 1299 kr inkl 25% moms. Da vi gerne vil fremvise nogle referencer af systemet på siden, kører vi med et intro-tilbud på 899 kr inkl moms indtil d. 1. september. Så skynd dig at bestille hvis du ønsker lidt rabat, og samtidig ønsker et indgående link.

AffiliateCMS er baseret på Wordpress med nogle plugins som er gode i forhold til at drive en affiliateside. Man kan f.eks nemt og hurtigt oprette sammenligningstabeller, og indsætte annoncer. Din side bliver sat op med Google Analytics så du kan følge med i statistik.

Det du selv skal gøre er:

Mere info om AffiliateCMS, og bestilling af AffiliateCMS.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:45

Hej,

Kan det passe, at det i bund og grund af Wordpress med et par plugins? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:46

Skal lige være helt med, og det er kun et simpelt spørgsmål.

Du vil have 899 + moms for at opsætte et ganske almindeligt wordpress-cms og google analytics?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:47

Yep det et Wordpress med nogle plugins omformuleret til AffiliateCMS.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:48

Du har ikke en test side der kan ses ?

Som andre spørg vil jeg da også gerne høre om det bare er en wordpressside med plugin :-)

mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:48

Lasse:

Yep det et Wordpress med nogle plugins omformuleret til AffiliateCMS.

Jeg har sgu ærligt talt ikke meget at sige andet end: LoL :)

Men der skal nu nok være et par uvidende rundt omkring der kunne falde for dette tilbud.

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 15:52

Nå, vi skal lige have et par ting på plads kan jeg se.

Der er korrekt at systemet er baseret på Wordpress, men med følgende modifikationer:

• Tema er lavet af os specielt til formålet
  • Alt der kunne skabe forvirring i Wordpress, har vi fjernet.
  • Plugin til tabelstyring er udviklet af os.
  • SEO plugin og annonceplugin er modifikationer af allerede eksisterende plugins.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smart ide Martin, du burde få det med ind i dit affiliate program hos EuroAds - en ting som er lidt uklart, hvad kommer den med af design?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:55

Martin van de Belt:

Nå, vi skal lige have et par ting på plads kan jeg se.

Der er korrekt at systemet er baseret på Wordpress, men med følgende modifikationer:

• Tema er lavet af os specielt til formålet
  • Alt der kunne skabe forvirring i Wordpress, har vi fjernet.
  • Plugin til tabelstyring er udviklet af os.
  • SEO plugin og annonceplugin er modifikationer af allerede eksisterende plugins.

Aha... Men man får intet af det i "selv har udviklet" at se? Som den salgsside der er sat op så er det kun wordpress med et par plugin - sådan ser det i al fald ud.

En demo eller andet kunne være rart - og er da i høj grad også med til at sælge et produkt. Jeg kan slet ikke forstå at du tør udlade en så åbenlys mulighed.

Hvad kunne skabe forvirring i wordpress?

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 16:10

Rune > Tak :) Den kommer sandsynligvis til at ligge hos Partner-Ads til at starte med. På produktsiden kan du se et screenshot af designet med det grønne farveskema. Og så snart der er lidt referencer, vil jeg lægge dem op også.

Wi > Nej, det kan godt være at ikke lige fremgår af siden at det er os der har udviklet de forskellige plugins. Der arbejdes på en demo-løsning, så en gang i aften kan man prøve en demo af.

Det jeg personligt i høj grad har erfaret, er at folk ikke skal have adgang til alt for mange indstillinger, og at det hele skal se ud så det er til at gå til. Så vi har fjernet et par menupunkter i Wordpress (som dog også kan komme frem igen, hvis det ønskes), og generelt har optimeret Wordpress-backenden lidt.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)