Jeg har sendt dig en PB, har i fundet andre lokaler for dem på Sluseholmen er ikke store nok mere, men jeg kan høre mig for hos de andre Regus centre i Kbh, hvis det stadig har interesse...
Mvh
Ania
for gudskyld tænke på et sted med P-pladser, tænker der kommer mange i bil og hvis der kommer bare 50 så er det en pain :-)
Dato: 21-12-2006 11:12:56 Forfatter: Biz. Since 1992
Dato: 21-12-2006 11:08:57 Forfatter: ØVV
Hej Demitri
Jeg har sendt dig en PB, har i fundet andre lokaler for dem på Sluseholmen er ikke store nok mere, men jeg kan høre mig for hos de andre Regus centre i Kbh, hvis det stadig har interesse...
Mvh
Ania
for gudskyld tænke på et sted med P-pladser, tænker der kommer mange i bil og hvis der kommer bare 50 så er det en pain :-)
At finde et sted i København der er nemt at komme til både for folk i bil og offentlige transportmidler, som samtidig kan rumme 100+ personer, at der er 100 p-pladser (ledige) indenfor kort afstand og som samtidig er til at betale, er stort set umuligt.
Derfor koncentrere vi os om at finde et lokale til 100+ personer, som er til at betale og som ligger forholdsvis centralt ift. offentlig transport og bil...
Parkeringspladserne må I tage op med politikerne i KBH ;)