|
Dato: 20-12-2006 22:11:10 Forfatter: Dimitri HardorffDato: 20-12-2006 22:09:44 Forfatter: Centry hej
har du fået mig på listen?Ja, Du er tilføjetHvvad'' me'' mig? :)
Debat
|
|
|
Tror jeg taler på vores begges vejne, når jeg siger mange tak :).. Det er et ordentligt stykke arbejde der ligger i det jo, men det er spændende, og en udfordring ;).. Så det er bare skide dejligt, hehe :D .. Er utrolig rart at der er så mange der stiller deres hjælp til rådighed, og vi skal så sandelig nok sige til, hvis vi får brug for noget også da :).. Er glad for at folk bakker op om det !. Det giver noget motivation til at arbejde videre, istedet for at det hele falder til jorden !.. |
|
Jeg er også interesseret i at deltage. |
Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com
Venligst tilmeld mig: Peter Theill Jagtvej 87, 1TV 2200 Kbh N |
|
Hvorfor ligger I det en lørdag? Jeg ville gerne have haft nogle møder på sjælland i forbindelse med dette......Der går jo det meste af en weekend med dette for os jyder. Var det ikke en idé at lave dette til en hel Amino-dag med flere foredrag. Det behøver ikke være nogle fra Amino der findes mange spændende foredragsholdere. Det ville selvfølgelig være kanon hvis Mikkel ville være med |
|
Hej, Det lyder som et spændende foredrag. Skriv endelig mig på listen! Rune P. Olsen EasyFlow Nannasgade 28 2200 København N |
Problemet er såmænd bare, at det løber aaaalt for højt op i pris, hvis vi ikke kan benytte os af de ekstremt lukrativ tilbud de forskellige Aminoer der skal tale er kommet med!. Grunden til at det ligger en lørdag er, at det ikke HELT er alle aminoer der lige har et erinde i København om fredagen, og da nogle har fast job, skal de også kunne få fri.. Vi har jo alle arbejde ved siden af, og hvis det var en fredag, og folk først havde fra på Jylland (hvor jeg selv bor), klokken 3, ville de være aaalt for sent i København jo ? :).. Vi gør det en Lørdag, for at flest muligt kan komme med, og folk ikke behøver at stresse for at nå noget :). |
|
Det lyder rigtig godt... er jeg kommet på listen? Ellers vil jeg meget gerne tilføjes. Mange hilsener Ilse |
My-Own.dk Håndlavede smykker på nettet.