Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 16 ud af 35 (349 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-12-2006 22:19:10 Forfatter: sitekick
Hej Dimitri

Du og Brian gør sgu et fantastisk stykke arbejde. Det må være noget af en tidsrøver at arrangere dette, særligt med alle de nye ''forslag'' der konstant løber ind...

Men husk nu, at det er jer to der bestemmer - det er sgu jer som har taget initiativet og har opnået en aftale med Thorborg. Folk må altså få lidt respekt for jeres oprindelige aftale med Thorborg i stedet for at spænde elastikken mere og mere... Men det er selvfølgelig stort, at han er gået med til at 50 aminoer mere kan være med - kanon !!!

Sig til hvis i skal bruge en hånd til et eller andet ! Jeg hjælper gerne...

Med venlig hilsen

René

Det er fedt at få lov til at gøre noget for Amino, nu hvor jeg personligt har fået så meget...Mht. tiden, så må jeg bare arbejde lidt hurtigere, så løser det sig :)

Mht. hjælp, så skriv en mail til Brian Frænde på brian@fraende.dk Han står for det praktiske i alt det her...

Tusind tak for interessen

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:24
Dato: 20-12-2006 22:11:10 Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 20-12-2006 22:09:44 Forfatter: Centry hej

har du fået mig på listen?

Ja, Du er tilføjet

Hvvad'' me'' mig? :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:26
Dato: 20-12-2006 22:24:28 Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 20-12-2006 22:11:10 Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 20-12-2006 22:09:44 Forfatter: Centry hej

har du fået mig på listen?

Ja, Du er tilføjet

Hvvad'' me'' mig? :)

Også dig ;)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:27
Dato: 20-12-2006 22:19:10
Forfatter: sitekick
Hej Dimitri

Du og Brian gør sgu et fantastisk stykke arbejde. Det må være noget af en tidsrøver at arrangere dette, særligt med alle de nye ''forslag'' der konstant løber ind...

Men husk nu, at det er jer to der bestemmer - det er sgu jer som har taget initiativet og har opnået en aftale med Thorborg. Folk må altså få lidt respekt for jeres oprindelige aftale med Thorborg i stedet for at spænde elastikken mere og mere... Men det er selvfølgelig stort, at han er gået med til at 50 aminoer mere kan være med - kanon !!!

Sig til hvis i skal bruge en hånd til et eller andet ! Jeg hjælper gerne...

Med venlig hilsen

René

Tror jeg taler på vores begges vejne, når jeg siger mange tak :)..
Det er et ordentligt stykke arbejde der ligger i det jo, men det er spændende, og en udfordring ;).. Så det er bare skide dejligt, hehe :D ..

Er utrolig rart at der er så mange der stiller deres hjælp til rådighed, og vi skal så sandelig nok sige til, hvis vi får brug for noget også da :)..

Er glad for at folk bakker op om det !. Det giver noget motivation til at arbejde videre, istedet for at det hele falder til jorden !..

Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:31
Hej..

Jeg er også interesseret i at deltage.

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:35
Dato: 20-12-2006 21:49:41
Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvem skal have de sidste 32 pladser? ;)

Venligst tilmeld mig:

Peter Theill
  Jagtvej 87, 1TV
  2200 Kbh N
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Hvorfor ligger I det en lørdag? Jeg ville gerne have haft nogle møder på sjælland i forbindelse med dette......Der går jo det meste af en weekend med dette for os jyder.

Var det ikke en idé at lave dette til en hel Amino-dag med flere foredrag. Det behøver ikke være nogle fra Amino der findes mange spændende foredragsholdere. Det ville selvfølgelig være kanon hvis Mikkel ville være med

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Hej,

Det lyder som et spændende foredrag. Skriv endelig mig på listen!

Rune P. Olsen

EasyFlow

Nannasgade 28

2200 København N

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:38
Dato: 20-12-2006 22:35:03
Forfatter: outletguru.com
Hvorfor ligger I det en lørdag? Jeg ville gerne have haft nogle møder på sjælland i forbindelse med dette......Der går jo det meste af en weekend med dette for os jyder.

Var det ikke en idé at lave dette til en hel Amino-dag med flere foredrag. Det behøver ikke være nogle fra Amino der findes mange spændende foredragsholdere. Det ville selvfølgelig være kanon hvis Mikkel ville være med

Problemet er såmænd bare, at det løber aaaalt for højt op i pris, hvis vi ikke kan benytte os af de ekstremt lukrativ tilbud de forskellige Aminoer der skal tale er kommet med!.

Grunden til at det ligger en lørdag er, at det ikke HELT er alle aminoer der lige har et erinde i København om fredagen, og da nogle har fast job, skal de også kunne få fri..
Vi har jo alle arbejde ved siden af, og hvis det var en fredag, og folk først havde fra på Jylland (hvor jeg selv bor), klokken 3, ville de være aaalt for sent i København jo ? :)..

Vi gør det en Lørdag, for at flest muligt kan komme med, og folk ikke behøver at stresse for at nå noget :).

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:50
Det lyder rigtig godt... er jeg kommet på listen? Ellers vil jeg meget gerne tilføjes.

Mange hilsener Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Side 16 ud af 35 (349 indlæg)