Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 15 ud af 35 (349 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener heller ikke, at der skal være 10 foredragsholdere - Martin vil sikkert kunne "mætte" os - og hvis man ser det som et Amino-kommensammen, så vil det jo være på sin plads.. Jeg vil hellere høre han taler om sin idé omkring Amino, hvad han synes, føler og hvad han laver og at der bliver lagt op til et reallife netværksmøde, end, at han skal fortælle om sin bog og han så kan gå igen. Jeg ved ikke om det giver mening..?

Men, det er næsten Martin der må svare..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:50
Det er med glæde at jeg kan oplyse, at vi har fået tilladelse til at åbne op for i alt, 100 Aminoer til dette arrangement!

Jeg har pt. 18 Aminoer på venteliste, og de er nu rykket over til listen over tilmeldte.

Dette betyder at der er 32 pladser tilbage til eventet, så har Du endnu ikke booket, har Du nu chancen.

Jeg kan som endnu en glædelig nyhed oplyse, at der kommer yderligere to foredagsholdere... Hvem det er, må I vente lidt endnu på at finde ud af.. Men jeg kan garantere at det er to meget dygtige personer, som vil gøre alt hvad de kan, for at give Aminos brugere en uforglemmelig oplevelse.

Vi håber at kunne løfte sløret for det hele indenfor meget kort tid.

Hvem skal have de sidste 32 pladser? ;)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:54
Skriv mig op Dimitri
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:58
Hej

Er tilmeldt og har netop kigget trådene igennem. Men er dato og tidspunkt fastlagt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:03

Dato: 20-12-2006 21:57:32 Forfatter: STEENBECK

Hej

Er tilmeldt og har netop kigget trådene igennem. Men er dato og tidspunkt fastlagt?

Nej, ikke endnu. Vi skal lige have alle detaljerne til at gå op i en højere enhed... Jeg lover dig at vi arbejder på højtryk, vi sidder bla. og arbejder på det nu. Jeg kan dog sige at det bliver et eftermiddagsarrangement og med 99% sandsynlighed en lørdag.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:08
Godaften Dimitri.

Jeg har 2 kollegaer som meget gerne vil med til dette arrangement, så vi møder 3 op i alt.

Deres navne er Niclas Lindgreen og Marc Simonsen - også selvfølgelig undertegnet, men er allerede skrevet på såvidt jeg ved :)

På forhånd tak.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:10
hej

har du fået mig på listen?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:11
Dato: 20-12-2006 22:09:44 Forfatter: Centry hej

har du fået mig på listen?

Ja, Du er tilføjet

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:17

Dato: 20-12-2006 22:07:44 Forfatter: STEENBECK

Godaften Dimitri.

Jeg har 2 kollegaer som meget gerne vil med til dette arrangement, så vi møder 3 op i alt.

Deres navne er Niclas Lindgreen og Marc Simonsen - også selvfølgelig undertegnet, men er allerede skrevet på såvidt jeg ved :)

På forhånd tak.

I er noteret.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:19
Hej Dimitri

Du og Brian gør sgu et fantastisk stykke arbejde. Det må være noget af en tidsrøver at arrangere dette, særligt med alle de nye "forslag" der konstant løber ind... 

Men husk nu, at det er jer to der bestemmer - det er sgu jer som har taget initiativet og har opnået en aftale med Thorborg. Folk må altså få lidt respekt for jeres oprindelige aftale med Thorborg i stedet for at spænde elastikken mere og mere... Men det er selvfølgelig stort, at han er gået med til at 50 aminoer mere kan være med - kanon !!!

Sig til hvis i skal bruge en hånd til et eller andet ! Jeg hjælper gerne...

Med venlig hilsen

René 

Side 15 ud af 35 (349 indlæg)