|
Jeg mener heller ikke, at der skal være 10 foredragsholdere - Martin vil sikkert kunne "mætte" os - og hvis man ser det som et Amino-kommensammen, så vil det jo være på sin plads.. Jeg vil hellere høre han taler om sin idé omkring Amino, hvad han synes, føler og hvad han laver og at der bliver lagt op til et reallife netværksmøde, end, at han skal fortælle om sin bog og han så kan gå igen. Jeg ved ikke om det giver mening..? Men, det er næsten Martin der må svare.. |
Det er med glæde at jeg kan oplyse, at vi har fået tilladelse til at åbne op for i alt, 100 Aminoer til dette arrangement!
Jeg har pt. 18 Aminoer på venteliste, og de er nu rykket over til listen over tilmeldte.
Dette betyder at der er 32 pladser tilbage til eventet, så har Du endnu ikke booket, har Du nu chancen.
Jeg kan som endnu en glædelig nyhed oplyse, at der kommer yderligere to foredagsholdere... Hvem det er, må I vente lidt endnu på at finde ud af.. Men jeg kan garantere at det er to meget dygtige personer, som vil gøre alt hvad de kan, for at give Aminos brugere en uforglemmelig oplevelse.
Vi håber at kunne løfte sløret for det hele indenfor meget kort tid.
Hvem skal have de sidste 32 pladser? ;)
Bliv gratis medlem