Dato: 21-12-2006 07:12:06 Forfatter: Sune Christesen Hvordan forholder i jer til dem der skriver ''ekstra'' deltagere på? Så vidt jeg forstod på Martin var det kun for Amino''er, men jeg kan se at mange tilmelder 1-2 personer udover dem selv. Er det i orden? For så må jeg da lige høre min makker ad :)
Alle der personer der har skrevet ekstra deltagere på, har jeg sendt en PB, hvor jeg har bedt om de pågældendes brugernavne. Så det bliver kun Aminoer der dukker op til det arrangement.
Det bliver desuden sådan at man skal oplyse sit Amino-brugernavn ved betalingen, så det er ikke muligt at komme med uden at være signet op på Amino.
Men Du skal være velkommen til at tilmelde din makker, han skal bare være medlem på Amino :)
Stort med 100 deltagere. Så ser det jo ud til at man alligevel kommer med :-)
Kan vi ikke få en opdateret deltagerliste posted her, så vi alle kan tjekke om vi er kommet på? Ikke at jeg ikke stoler på jeres overblik. Men ville være ærgeligt at "misse" denne mulighed.
Stort med 100 deltagere. Så ser det jo ud til at man alligevel kommer med :-)
Kan vi ikke få en opdateret deltagerliste posted her, så vi alle kan tjekke om vi er kommet på? Ikke at jeg ikke stoler på jeres overblik. Men ville være ærgeligt at ''misse'' denne mulighed.
/ Charly
Den bliver postet, når jeg har fået tilbagemelding om brugernavn på alle deltagere... Indtil videre mangler jeg to.
Jeg har sendt dig en PB, har i fundet andre lokaler for dem på Sluseholmen er ikke store nok mere, men jeg kan høre mig for hos de andre Regus centre i Kbh, hvis det stadig har interesse...