Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 14 ud af 35 (349 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så også gerne at der blev flere foredrag,, blev det til noget eller blev ideen med flere foredrag droppet... jeg har kun lige gennemset (ikke læst) de sidste 20 indlæg, så det kan jo være misset.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:50
Det lader til at stemningen er for flere foredragsholdere denne dag, så pt. kigger vi på at finde andre der er int..
Vi vender tilbage når det ligger fast.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:45
Hvad med Anette fra Inloco om regnskab ? Eller :) Bare en tanke
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:39
Det er yderst sjællent jeg tager den lange tur til Sjælland. Men det her kunne godt blive en af grundene.

Plus:
Vil gerne høre Thorborg - han har ofte noget fornuftigt at sige :-)

Vil gerne møde andre Aminoer.

Minus:
Sjælland er langt væk og så er det sjælland :-)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:03
Spændende.. Jeg har skimmet de mange indlæg, men har ikke kunne finde et indlæg fra en af arrangørerne, hvor der står at de 50 deltagere er fundet. Det ser dog sådan ud at dømme fra de øvrige deltagere i tråden.

Hvis de 50 deltagere er fundet, vil jeg meget gerne på ventelisten. Hvis de mod forventning ikke er fundet, vil jeg gerne tilmelde mig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:08
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:15
Dato: 20-12-2006 20:08:03 Forfatter: Dimitri Hardorff

Du er sat på venteliste :)

Hej Dimitri

Skal det lige være max 50, og why ?  næsten synd for alle de Aminoer der kommer for sent... 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:19
Dato: 17-12-2006 20:28:06 Forfatter: Martin Thorborg
Hej med jer

Jeg kan se at i er i gang med at købe mig og tak for det.
Jeg har besluttet at holde en pause med foredrag det næste års tid, da jeg har rigtig travlt med SPAMfighter og mine bøger. Jeg vil kun tage nogle få foredrag, som enten vil være meget dyre, eller for at støtte humanitære formål.

Men som i ved, så er jeg jo farligt glad for Amino og alle jer, derfor har jeg et forslag.
I kan booke mig til at foredrag i Jylland til en pris af 30.000 kr. + moms og kørsel.

Eller i kan booke mig til et foredrag i København og spare mig for turen til Jylland og derfor få det gratis.
Betingelsen er at det kun er for Aminoer og maks 50 af jer og at ingen tjener på det og at i arrangerer det.
Sig til hvis det er interessant.

Dbh Martin

Det er et krav fra Thorborg (se ovenstående), og det har vi accepteret. Enten dét, eller også skulle vi betale 30.000 + moms og kørsel.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 21:21
Kan man ikke se dether møde, foruden Martins bevingede ord, som et reelt Amino-møde? Jeg er glad for at Martin vil komme og sige noget, men det bedste er vel næsten at møde jer andre..?

Min pointe er, at jeg synes umiddelbart ikke, at dether arrangement kun skal hænges op på, at det er Martin der tegner og fortæller, men mere på, at vi kan mødes i en betydelig målestok; og dertil mener jeg, at grænsen på 50 deltagerer er for lav.. Men det ved jeg ikke hvad I synes..?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:28
Men det ved jeg ikke hvad I synes..?

Helt uenig.

Jeg synes der skal fokuseres på den oprindelige idé. Et foredrag med Martin. Hvis for mange kokke blander sig og man forsøger at gøre det til et kæmpe arrangement med 10 foredragsholdere  bliver det garanteret ikke til noget. Keep it simple.

Brian

Side 14 ud af 35 (349 indlæg)