Har vi nogen idé om hvad MT eksakt vil snakke om, så er det måske lidt lettere at sammensætte programmet. Kunne også tænkes at han selv havde et forslag til et udvidet program (hvad ville passe bedst).
Dato: 19-12-2006 12:56:09 Forfatter: Biz. Since 1992 Hvad med en pro stand up komiker for ½ time or so. ind i mellem alt det her biz. talk. Det kunne da være lidt sjov for alle, og som en god pause, før man skal spise... Så er der også lidt for Martin T. :-)
Stand up er for dyrt hvis man ikke kender nogen der kender nogen. Koster fra 4.000 fra de billigste til 25.000 for dem man kender - ihvertfald sidst jeg tjekkede hos FBI. De penge kan bruges mere fornuftigt. Måske man kan spørger Hans Kjer om han vil fortælle lidt om hvordan han griber PR an og så kan han også fortælle lidt spændende om hans lokalblad, projektbog og lastbiler der køre fast i hans mark.
Man kunne måske også få en revisor ud og fortælle om den udvidet selvransagelse eller få f.eks. nykredit ud og fortælle hvordan man mest fornuftigt kan sætte sig overskud. Der er jo mange muligheder - kig lidt rundt på amino, der er jo masser af spændende personligheder herinde.
Havde ikke haft tid til at læse denne lange tråd før sent i aftes, og var så lige inde og se nu igen, og jeg må da sige, at min nysgerrighed er vakt. Vi skal dog med på noget messe i februar/marts så jeg håber, vi kan, men:
sæt lige 2 personer på venteliste herfra også
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk