Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 12 ud af 35 (349 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer !

Er du én af dem som ikke var blandt de hurtige 50 har du mulighed for at deltage i en lærerig coaching d. 24. februar i Fuglsøcentret tæt ved Århus, hvor en af Sveriges bedste coaches holder et 4 timers arrangement.

For nærmere info. og tilmelding se: www.nikken.tc/xpojan.PDF

Jeg har selv haft fornøjelsen af at høre Anders Haglund både i Sverige og i Holland og det er baggrunden for at jeg sammen med en god veninde har kastet mig ud i et projekt, hvor vi håber at kunne byde velkommen til min. 350 deltagere som vi håber vil få minimum udbytte, som vi føler vi selv har fået.

Der er stadig ledige pladser.

Mange julehilsner fra

Birgit Winther Rønnow

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:23
Dato: 19-12-2006 12:20:37 Forfatter: Birgit Winther Rønnow
Kære Aminoer !

Er du én af dem som ikke var blandt de hurtige 50 har du mulighed for at deltage i en lærerig coaching d. 24. februar i Fuglsøcentret tæt ved Århus, hvor en af Sveriges bedste coaches holder et 4 timers arrangement.

For nærmere info. og tilmelding se: www.nikken.tc/xpojan.PDF

Jeg har selv haft fornøjelsen af at høre Anders Haglund både i Sverige og i Holland og det er baggrunden for at jeg sammen med en god veninde har kastet mig ud i et projekt, hvor vi håber at kunne byde velkommen til min. 350 deltagere som vi håber vil få minimum udbytte, som vi føler vi selv har fået.

Der er stadig ledige pladser.

Mange julehilsner fra

Birgit Winther Rønnow

Kan du ikke oprette en selvstændig tråd? Jeg ser helst at denne tråd forbliver så "ren" som mulig, da den ellers bliver umulig at overskue til sidst...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:29
Dimitri - ved du hvor lang tid Martin har planlagt at holde foredrag? Plejer det ikke være omkring en times tid? Jeg synes nemt der kunne være plads til en times foredrag mere omkring SEO og så bagefter lidt mad eller lign hvor vi kan snakke med hinanden.

På den måde bliver dagen også lidt længere for os der både skal betale benzin broafgift og indgang.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:33
Dato: 19-12-2006 12:18:33
Forfatter: Martin Tygsen
Jeg ville foretrække man gjorde noget lidt større ud af dagen end bare et Thorborg foredrag, ikke sagt det ikke er nok, man mange kommer jo langvejs fra, jeg kunne personligt godt tænke mig et foredrag om SEO, især da det er et af de emner der et meget oppe fortiden, også her på amino.

Personligt syntes jeg også at det kunne være meget spændende med SEO, men det er ikke sikkert, at alle er lige interesseret i denne diciplin jo, derfor har vi valgt at holde det lidt ude.
Det er jo lidt i en anden boldgade.

Jeg arbejder for tiden med lige at finde en dato, har nogenlunde fundet stedet tror jeg, men vil ikke røbe noget endnu, da jeg ikke er helt sikker på det endnu.

Ang. noget lidt andet end bare et fordrag, bliver planen at der er mulighed for noget mad og sådan bagefter..

Selvfølgelig er der mulighed for at byde sig ind på at fremføre et fordrag, hvis man føler man har noget på hjertet, det vil vi aldrig være blanke for.
Kontakt mig gerne på brian@fraende.dk , hvis i har noget på hjertet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:33
Jeg stemmer også helt klar for mere - det jeg synes kunne være interresant:

Start med Martin Thorborg, fortæller vidt og bredt om det han ved. Det er jo meget, og mange emner han vil kunne smide guldkorn ind om.

Derefter fortæller

• En om PR - kunne være Jonathan fra en god sag eller en anden

• En om SEO - kunne være Marcel Fuursted fra Refocus eller Mikkel Demib

• En om Adwords - Kunne være Sebastion Gullak fra Netinvade.

En spændende cocktail synes jeg der skal til. Derimellem kan der jo spises og hvad der ellers skal til.

Glæder mig.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:37
Dato: 19-12-2006 12:28:30 Forfatter: Martin Tygsen Dimitri - ved du hvor lang tid Martin har planlagt at holde foredrag? Plejer det ikke være omkring en times tid? Jeg synes nemt der kunne være plads til en times foredrag mere omkring SEO og så bagefter lidt mad eller lign hvor vi kan snakke med hinanden.

På den måde bliver dagen også lidt længere for os der både skal betale benzin broafgift og indgang.

Så vidt jeg husker ligger de på 1-1½ timer... Jeg kan sagtens følge dig, så hvis der er stemning for det, er det bare at invitere endnu en foredragsholder... I så fald, skal det så være om SEO, eller iværksætteri (så vi holder tråden dagen igennem, og samtidig kan få et anden vinkel end Thorborgs)?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:38
Dato: 19-12-2006 12:32:58
Forfatter: cygnet
Jeg stemmer også helt klar for mere - det jeg synes kunne være interresant:

Start med Martin Thorborg, fortæller vidt og bredt om det han ved. Det er jo meget, og mange emner han vil kunne smide guldkorn ind om.

Derefter fortæller

•    

•    

En spændende cocktail synes jeg der skal til. Derimellem kan der jo spises og hvad der ellers skal til.
Glæder mig.

Bortset fra, at Jonathan har takket fra, så synes jeg overstående er en god ide. SEO er dog et lettere vanskeligt emne at tage fat på, i så broget en forsamling. Enten bliver det for teknisk eller også bliver det for overfladisk... nogen vil unægteligt komme til at sidde, og føle de spilder tiden.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:40
Dato: 19-12-2006 12:32:58 Forfatter: cygnet Jeg stemmer også helt klar for mere - det jeg synes kunne være interresant:

Derefter fortæller

•    

•    

Glæder mig.

Bestemt en god idé.

Som nævnt er Jonathan ikke int. i at stille op, sån har Du et andet forslag til PR?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:50
Hvad siger I til at vi lægger ud med Thorborg, dernæst noget om PR (name one) og til sidst noget om Adwords? Så har vi ligesom været hele det grundlæggende rundt ang. iværksætteri, og så kan vi på det næste arrangement sætte SEO på dagsordenen.

Så bliver det ikke for rodet, eller for langt.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:56
Hvad med en pro stand up komiker for ½ time or so. ind i mellem alt det her biz. talk. Det kunne da være lidt sjov for alle, og som en god pause, før man skal spise... Så er der også lidt for Martin T. :-)
Side 12 ud af 35 (349 indlæg)