Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 11 ud af 35 (349 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

Et supergodt initivativ og tak til Martin Thorborg for at tilbyde at stille sin ekspertise til rådighed.

Skulle der blive afbud må I hjertens gerne sende mig en mail.

Rigtig god jul til Jer alle fra

Birgit Winther Rønnow

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:29
Det er da hvis lige før at selvskabet skal udvides lidt ??? med minder der mange afbud til sidst...
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:01
Det lyder da rigtig godt. Hvis det bliver en dag, hvor jeg kan, vil jeg meget gerne med.

Mange hilsener Ilse

Og rigtig god jul til jer alle.

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:58
Der var på et tidligere tidspunkt tale om et par yderligere foredragsholdere. Er der nogen som har kontaktet dem og spurgt? ''
Eller kan vi alternativt finde andre som - ud over Thorborg - kunne tænkes at ville tale kloge ord. Når nu vi er samlet "alle mand" kan vi jo lige så godt få mest muligt ud af det. Nogen af jer, er trods alt kørt hele vejen fra Jylland...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:02
Hvis vi herinde kunne lave en samlet oversigt over hvad foredraget skulle indholde, tror jeg det er nemmere at lokke foredragsholdere til... Og hvis det skaber problemer med at få nogle til, kan jeg da godt stå for søgemaskineoptimering... Men lad os nu se :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:11
Vi er kommet frem til at vi vil lave denne dag til en ren Thorborg dag, dette af flere grunde, bla. ønsker vi ikke at det bliver en rodet forestilling med flere forskellige emner, og dernæst har folk tilmeldt sig for at se Thorborg... Vi har når dette arrangement er vel overstået, tænkt os at lave endnu et arrangement, hvor f.eks. SEO står i højsædet, og der er det ikke umuligt at vi kan have flere foredragsholdere der hver kan give deres syn på SEO.

Medmindre at folk vil have flere foredragsholdere under dette arrangement, synes jeg vi skal holde fast i Thorborg og gøre det til hans dag.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:14
Jeg synes man bør udnytte lejligheden til flere foredrag, specielt eftersom der kommer folk langvejs fra som andre nævner.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:18
Dato: 19-12-2006 12:14:11 Forfatter: Sune Christesen Jeg synes man bør udnytte lejligheden til flere foredrag, specielt eftersom der kommer folk langvejs fra som andre nævner.

Hvis I gerne vil det, er det bare at nævne navne/stå frem... Som Marcel allerede har gjort.
Vi har kontaktet deMib og Jonathan Løw. Jonathan var ikke int. i at stille op, Mikkel var int., men synes at vi skulle holde dagen som en ren Thorborg dag, hvilket jeg er enig i...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:19
Jeg ville foretrække man gjorde noget lidt større ud af dagen end bare et Thorborg foredrag, ikke sagt det ikke er nok, man mange kommer jo langvejs fra, jeg kunne personligt godt tænke mig et foredrag om SEO, især da det er et af de emner der et meget oppe fortiden, også her på amino.
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:19
Dato: 19-12-2006 12:11:23 Forfatter: Dimitri Hardorff
Medmindre at folk vil have flere foredragsholdere under dette arrangement, synes jeg vi skal holde fast i Thorborg og gøre det til hans dag.

Jeg er godt tilfreds med en ren Thorborg aften. Tror godt Martin har erfaringer nok til at fylde det helt ud. Men vil helt sikkert også være frisk et arrangement mere omkkring f.eks. SEO.

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Side 11 ud af 35 (349 indlæg)