Tænkte på om I ikke kunne bruge noget hjælp i lokalerne til f.eks. opsætning af stole , borde og den slags....?
I den forbindelse vil jeg (Vestegnens Polerefirma), gerne komme og hjælpe med det grove både før og efter seancen.
Måske lokalet skal afleveres i pæn og ren tilstand.
PM mig hvis det er interessant......
Hilsen Daxman
Hej Dax,
Alt gratis hjælp er værdsat hjælp, Du må meget gerne sende Brian en mail på brian@fraende.dk så kontakter han dig, hvis der er brug for hjælp...
Mht. lokalets stand, regner jeg med at Aminoerne kan finde ud af at rydde op efter sig selv, eller med andre ord, der er ingen der går hjem, før det ser pænt og rent ud ;)
I er alle meldt til, og der er nu 12 pladser tilbage... Jeg poster listen over tilmeldte lige så snart jeg har brugernavne fra de to Aminoer der tager en ekstra gæst med... Det drejer sig om Kim Gam-Jensen og MortenK, I må meget gerne kontakte mig med brugernavnet på vedkommende I tager med. Jeg ved, at Brian er lige ved at have styr på det hele ang. lokale og mad (han holdte dog en fridag igår aftes, da han skulle fejre sin fødselsdag), så vi kan meget meget snart kan poste alle oplysninger om arrangementet...