|
Du må meget gerne tilmelde min kompagnon Kim. Hans amino brugernavn er Ceravista / Charly |
Udenfor vinduet haster folk op og ned af Bredgade med gaver eller lister over endnu ukøbte gaver, mens vi sidder her i varmen med kakao og hjemmebagt. Stemningen er næsten helt i top og man kan snart ikke andet end glæde sig til på søndag hvor gaver skal gives og modtages.
Jeg får næsten lyst til at give en gave nu

Vi fra Six point zero vil gerne sponsere lidt til dette arrangement. Vores oprindelige tanke var et let traktement under eller efter foredragene, men måske det skal være velkomstdrinks og en velkomstsnack i stedet? Det skal jo gerne være noget at samles om, mens vi "mingler", snakker med gamle kontakter eller finde nye. Noget at skåle i, når en ny kontrakt hastigt indgås i et hjørne af salen eller blot når nogen aftaler at "ringes ved på mandag".
Efter at deltagerantallet steg til 100 personer er mad til alle nok lidt over vores oprindelige budget, men hvis andre vil være med i puljen vil vi gerne dele "fra-pladsen" på dette jule-til-og-fra-kort

Jeg glæder mig til at møde jer alle i marts - ind til da håber jeg I alle må får en glædelig jul!
Bliv gratis medlem