Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 21 ud af 35 (349 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri

Du må meget gerne tilmelde min kompagnon Kim.

Hans amino brugernavn er Ceravista

/ Charly
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:18
Kalenderlyser er nu brændt helt i bund her på kontoret, P3 spiller lystigt julemusik og selv Aminos ellers skrækkelige julepynt begynder at se tilforladelig yndigt ud.
Udenfor vinduet haster folk op og ned af Bredgade med gaver eller lister over endnu ukøbte gaver, mens vi sidder her i varmen med kakao og hjemmebagt. Stemningen er næsten helt i top og man kan snart ikke andet end glæde sig til på søndag hvor gaver skal gives og modtages.
Jeg får næsten lyst til at give en gave nu

Vi fra Six point zero vil gerne sponsere lidt til dette arrangement. Vores oprindelige tanke var et let traktement under eller efter foredragene, men måske det skal være velkomstdrinks og en velkomstsnack i stedet? Det skal jo gerne være noget at samles om, mens vi "mingler", snakker med gamle kontakter eller finde nye. Noget at skåle i, når en ny kontrakt hastigt indgås i et hjørne af salen eller blot når nogen aftaler at "ringes ved på mandag".

Efter at deltagerantallet steg til 100 personer er mad til alle nok lidt over vores oprindelige budget, men hvis andre vil være med i puljen vil vi gerne dele "fra-pladsen" på dette jule-til-og-fra-kort

Jeg glæder mig til at møde jer alle i marts - ind til da håber jeg I alle må får en glædelig jul!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:11
Dato: 22-12-2006 13:18:28
Forfatter: Nicolai Lønne
Kalenderlyser er nu brændt helt i bund her på kontoret, P3 spiller lystigt julemusik og selv Aminos ellers skrækkelige julepynt begynder at se tilforladelig yndigt ud.
Udenfor vinduet haster folk op og ned af Bredgade med gaver eller lister over endnu ukøbte gaver, mens vi sidder her i varmen med kakao og hjemmebagt. Stemningen er næsten helt i top og man kan snart ikke andet end glæde sig til på søndag hvor gaver skal gives og modtages.
Jeg får næsten lyst til at give en gave nu

Vi fra Six point zero vil gerne sponsere lidt til dette arrangement. Vores oprindelige tanke var et let traktement under eller efter foredragene, men måske det skal være velkomstdrinks og en velkomstsnack i stedet? Det skal jo gerne være noget at samles om, mens vi ''mingler'', snakker med gamle kontakter eller finde nye. Noget at skåle i, når en ny kontrakt hastigt indgås i et hjørne af salen eller blot når nogen aftaler at ''ringes ved på mandag''.

Efter at deltagerantallet steg til 100 personer er mad til alle nok lidt over vores oprindelige budget, men hvis andre vil være med i puljen vil vi gerne dele ''fra-pladsen'' på dette jule-til-og-fra-kort

Jeg glæder mig til at møde jer alle i marts - ind til da håber jeg I alle må får en glædelig jul!

Det er et ufatteligt godt tilbud, som vi helt bestemt takker ja til!
Vi har indregnet lidt let mad i  billetprisen (som snart kommer),  men som Du nævner er en velkomstdrink eller lidt snacks en mulighed.
Jeg får Brian til at tage kontakt til dig, så kan I aftale nærmere...

TUSIND TAK for støtten!

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:33
Jeg vil også gerne melde mig til!

Ole net-distribution.dk

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:58
Det lyder rigtigt spændende, så jeg vil gene melde mig til hvis der stadig er ledige pladser.

Venlig hilsen

Jakob Skriver

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:04
Dato: 22-12-2006 17:57:54
Forfatter: Jakob Skriver
Det lyder rigtigt spændende, så jeg vil gene melde mig til hvis der stadig er ledige pladser.

Venlig hilsen

Jakob Skriver

Du er hermed tilmeldt.
Jeg kan oplyse at der er 8 pladser tilbage, så nu gælder det om at være hurtig.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 19:00
Jeg vil også gerne tilmeldes

mvh

LoneTL

NemKontoret

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:02
Dato: 22-12-2006 18:04:10
Forfatter: Dimitri Hardorff
vi har indregnet lidt let mad i  billetprisen (som snart kommer)

Jeg håber lidt, at billetprisen bliver for høj til, at folk blot bliver væk. Ikke at den skal være helt oppe i skyerne, men folk skal hest føje, at når de har tilmeldt sig og betalt så skal de også komme. Ville være ærgeligt hvis der stod tyve tomme stole, mens andre tyve aminoer sad hjemme og ikke kom med...
Skulle der vise sig overskud på den konto, så kan fx Engodsag nok hjælpe os med at placere dem et sikkert sted.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:08
Dato: 22-12-2006 19:01:47
Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 22-12-2006 18:04:10
Forfatter: Dimitri Hardorff
vi har indregnet lidt let mad i  billetprisen (som snart kommer)

Jeg håber lidt, at billetprisen bliver for høj til, at folk blot bliver væk. Ikke at den skal være helt oppe i skyerne, men folk skal hest føje, at når de har tilmeldt sig og betalt så skal de også komme. Ville være ærgeligt hvis der stod tyve tomme stole, mens andre tyve aminoer sad hjemme og ikke kom med...
Skulle der vise sig overskud på den konto, så kan fx Engodsag nok hjælpe os med at placere dem et sikkert sted.

Prisen bliver til at betale, og samtidig er det ikke en "Årh-lad-os-blive-hjemme-billet"... Vi har kalkuleret med en mindre buffer til uforudsete hændelser (ødelagt inventar i lokalet eks.).
Et evt. overskud foreslår jeg bliver gemt til næste arrangement, ellers synes jeg at julemærkebørnene skal have dem...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:26
Det er med stor glæde og tilfredshed, at jeg nu kan give jer en del flere detaljer omkring arrangementet ;) ..

Jeg har brugt et par dage på lige at få denne hjemmeside op at stå, og i vil løbene kunne blive informeret der, hvis der er noget der ændre sig (det er der nok ikke), da der efterhånden er styr på arrangementet.

TASTIC.fraende.dk

Det er bla. muligt at se detaljer om følgende:

Hvornår det bliver
Hvor det bliver
Hvem det bliver (der taler)
Og hvad der ellers kommer til at ske ;).

Side 21 ud af 35 (349 indlæg)