Super flot stykke arbejde til Jer 2 m.fl. hvis ikke det er til for mget besvær er det så muligt I kan lave en liste med allerede tilmeldte, ikke fordi jeg tro I har glemt nogle, men også for at kunne af nysgerrighed hvem der kommer
Nedenstående er de Aminoer jeg har noteret for en plads.
Hvis der er nogen jeg har overset, så sig til...
De brugernavne i parantes (nr. 18 og nr. 60), er folk jeg mangler Amino brugernavn på. Det skal understreges, at uden brugernavn er der ingen deltagelse på arrangementet, så de er vigtigt at jeg får oplyst det enten i tråden, mail eller i en PB.
Bemærk at der kun er 6 pladser tilbage. Kommer der flere tilmeldinger end pladser, bliver folk placeret på en venteliste.
Se listen igennem og meld tilbage om evt. manglende navne...
Super flot stykke arbejde til Jer 2 m.fl. hvis ikke det er til for mget besvær er det så muligt I kan lave en liste med allerede tilmeldte, ikke fordi jeg tro I har glemt nogle, men også for at kunne af nysgerrighed hvem der kommer
Michael
Ongoing
Tak for roserne :) To sjæle, én tanke ;)
Super, Ja det må vi vist sige, det er rart man ikke er helt alene, men lidt spooki måske
Michael
Ongoing
Lige mine ord :) ..
Rart med noget opbakning så man ikke er helt alene om det, ja ;) ..
Som helt ny iværksætter har jeg den seneste tid ivrigt fulgt amino.
Stor var min glæde da jeg faldt over jeres arrangement og Martins generøse tilbud.
Jeg vil meget gerne detage!
Dog med den fodnote, at hvis jeg derved tager pladsen fra en af de, der gennem lang tid har bidraget til Amino-fællesskabet, så overlader jeg min plads til vedkommende.
Som helt ny iværksætter har jeg den seneste tid ivrigt fulgt amino.
Stor var min glæde da jeg faldt over jeres arrangement og Martins generøse tilbud.
Jeg vil meget gerne detage!
Dog med den fodnote, at hvis jeg derved tager pladsen for de, der gennem lang tid har bidraget til Amino-fællesskabet, så overlader jeg min plads til vedkommende.
På snarligt genhør
Thomas
Hej Thomas, Du er hermed tilmeldt, og Du skal ikke tro at Du tager pladsen fra nogle andre, her gælder ført-til-mølle-princippet... Jeg glæder mig til at se dig :)