DAMN - en lang tråd for arrangere et lille simpelt arrangement med Martin.
Var det 2 mails vi klarede den over da du var i Ribe???
Har ikke fået mig kæmpet igenem alle indlæg - interessen røg lidt omkring diversen formålsløse skænderier, men jeg har da vidst strikket så meget sammen, at det næppe er muligt at nu med. Går altid glip af det sjove.....!
Ellers kan jeg jo altid luske mig ind den dag, og se hvad der sker....
hvis der bliver en jordisk chance for at få lov til at deltage vil jeg blive meget glad.
Kan man ikke finde et sted så lidt flere kan være med? I de fleste almindelige foredragssale er der da plads til mere end 50.... men hvis Hr. Thorborg ikke ønsker en større forsamling da det er gratis rådgivning fra hans side er det da ok. Synes bare det er enormt ærgeligt at vi er så mange der går glip af det bare fordi vi forsøger at have et liv udenfor Amino og ikke lige så tråden i tide til at være blandt de første 50.
Please... jeg beder grædende på mine knæ.... ;))))) eller er der én der har en rygsæk der kan rumme 300 liter?
Nu er jeg ikke den officielle talsrør for den lille event. Men vi har pt. 88 tilmeldte + 3 fordragsholdere = 91 personer. Så der er pt. 9 pladser ledige.
Prisen er 250 for arrangmentet med aftensmad og 100 kr. for kun frokost.
Der kommer masser af spændende menesker - det kan jeg garanterer dig. Hermed alle tilmeldtes nick's. Overvejede lige kort at skrive hvem der endnu ikke havde betalt udfor - men mon ikke snart de kommer.....
acorner Albelli Allan Nielsen Anette AnjaKL Anne Fogel arj Arkibal Birgit Larsen Birgit Winther Rønnow Blach Brian Brian Nielsen Brian Rasmusson Caspergron Ceravista Christoffer H. Christensen cygnet Davidchristensen Dennis Kjærgaard Dimsedut Domismik eastbridge Effektiv Markedsføring gazela Henrik Arvedsen Idenion Jacob Skriver jan kristensen Jeppe- J Karna Lønne kdl Kenneth Boysen Kim Gam-Jensen Kristian Rønnow KristianKH LaikaGroup LarsBuur Lau Bech Lauritzen Laysen LoneTL Lundsby Mads Løntoft magle Marcel Fuursted Maria Dencker Martin Tygsen Mathias Dannevang Maxiboy MichaelO Mikkel Jørgensen M-O MortenBock Net-distribution.dk Nicolai Lønne Niels Schuwendt Niklái Præsten RandomAccess René René / Dribling & Dagens Kup RuneOlsen Sara Schuwendt Smp somebody STATEMENT Stones Such Sue Sune Christesen svend The Pool Mand theill Thomas Thomas1974 ThomasBonde Toga Tommy Trislo Troels Thomsen ttopholm Tyllesen Uffe Jakobsen Uhdsen wolstrup Zona ØVV