Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er ny indenfor google adsense - hvor mange sider kan jeg bruge min adsense på altså domæner/sider.

Samt hvor mange må jeg placerer så jeg ikke bliver banned.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må have 3 adsense bannere på en side og du må selv bestemme hvilke domæner og sider du placere det på så længe du overholder Adsense love og regler. De kan banne dig fra et sekund til et andet og der er intet at gøre :)(stortset)

Læs evt. der retningslinjer hvis du tror du er på kant med reglerne..

Du må f.eks ikke få adsense til at ligne en menu eller opfordre kunder til at klikke. F.eks "Klik her for at se mere" eller lign .

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:30

Du kan vise tre AdSense blokke på én side. Om det er den samme AdSense blok eller tre forskellige du viser er ligegyldigt. Du kan ikke blive banned medmindre du opfordrer flok til at klikke på annoncerne, eller selv sidder og klikker på dem.

Udover det må du placere AdSense koder fra din AdSense konto på alle de sider og domæner du har lyst til, sålænge du følger ovenstående retningslinjer og de øvrige regler.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:31

BZR:

Du kan vise tre AdSense blokke på én side. Om det er den samme AdSense blok eller tre forskellige du viser er ligegyldigt. Du kan ikke blive banned medmindre du opfordrer flok til at klikke på annoncerne, eller selv sidder og klikker på dem.

Udover det må du placere AdSense koder fra din AdSense konto på alle de sider og domæner du har lyst til, sålænge du følger ovenstående retningslinjer og de øvrige regler.

Sjovt hvor ens vores indlæg er ! thumps up!

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:42

Goddag

Tak for alle jeres svar, dvs på en index side kan jeg vise 3 banner blok,  3 links osv osv?

Eller er det kun "3" og lige meget hvilken slags jeg bruger, har sku set mange sider da bruger mange flere end 3 - som ikke er banned.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:50

Arlo:

Goddag

Tak for alle jeres svar, dvs på en index side kan jeg vise 3 banner blok,  3 links osv osv?

Eller er det kun "3" og lige meget hvilken slags jeg bruger, har sku set mange sider da bruger mange flere end 3 - som ikke er banned.

Mig bekendt er det slet ikke teknisk muligt at have flere end tre AdSense blokke på samme side.

Er du sikker på du har set rigtigt, og kan du eventuelt linke til de eksempler du omtaler?

På en side kan du vise tre AdSense blokke. Hvilke tre du vælger, link, tekstannoncer eller billedannoncer, er ligegyldigt.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 16:01

BZR:

Arlo:

Goddag

Mig bekendt er det slet ikke teknisk muligt at have flere end tre AdSense blokke på samme side.

Er du sikker på du har set rigtigt, og kan du eventuelt linke til de eksempler du omtaler?

På en side kan du vise tre AdSense blokke. Hvilke tre du vælger, link, tekstannoncer eller billedannoncer, er ligegyldigt.

Hvis du er en standard ADsense user osm 99% af brugerne er har du ikke mulighed for mere., men jeg ved fyenske medier har op til  6 blokke på en side og dba osv har specielt tilpasset annoncer så de passer til deres side, mere end vi andre har lov til :) Ved ikke hvor meget omsætning man skal have men det er nok en del :P

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:16

jeg har da som helt ny adsense bruger på et tidspunkt haft 4 adsense banners på samme side uden problemer?

Om det så ikke var tilladt fra Googles side er en anden ting, men teknisk muligt - JA !

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:21

Lars Meyer:

jeg har da som helt ny adsense bruger på et tidspunkt haft 4 adsense banners på samme side uden problemer?

Om det så ikke var tilladt fra Googles side er en anden ting, men teknisk muligt - JA !

Som udgangspunkt kan du ikke have 4. du kan godt smide 4 koder ind men 3 af dem vriker kun. at der måske har været en kort fejl kan jeg ikke sige, men du må og burde kun kunne smide 3 ind :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:26

Hvad er reglerne så, hvis man vælger blandt diverse Affiliate netværk? Jeg har forstået det sådan, at man godt må sætte kampagner på fra forskellige netværk, men er der nogle regler for, hvor mange bannere, der må være på en side?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)