Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Hvis jeg derudover kan få 1.000 personer om dagen til at købe lidt musik og tjener 1 kr. på hver, så vil sitet kunne indbringe mig 30.000 kr (-/+) om måneden bare på cd / downloads. Jeg aner ikke om det er realistisk, men jeg håber det. Skal jeg være helt ærlig, så har jeg større forhåbninger på længere sigt, men man ved jo aldrig. Der er jo mange, der stjæler musik med arme og ben i dag :-)

Dbh

Thomas

Med hensyn til om det er realistisk eller ej, så afhænger det af din konverteringsrate. Hvis vi siger 5%, så skal du have 20.000 besøgende om dagen, før 1.000 personer køber musik og du tjener 30+ om måneden.

BZR, jeg glemte lige at spørge dig om konverteringsraten, som du satte til 5 %. Jeg er naturligvis godt klar over, at man ikke kan forudse konverteringsraten og løbende vil arbejde på at forbedre den, men er der lavet nogle undersøgelser på nettet om, hvor mange besøg, der generelt / sådan cirka konverteres i %, evt. indenfor hver enkelt branche?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)