Han har da helt ret. 20.000 om dagen er ikke easy as pie, men dit globale fokus gør det lettere end hvis det var 20.000 danske besøgende du var efter. Det skal sgu nok lykkedes. |
BZR:TT Tekstforfatter:Hmm. Det er interessant, BZR. Jeg havde et møde fornyelig med en ven af en ven, som arbejder hos Webgains, og han vurderede, at mit website i hvert fald ville kunne få 20.000 besøgende om dagen. Lidt sjovt :-)
Men mit mål er endnu flere besøgende med tiden. Jeg vil gøre alt i min magt for at få det promoveret på den ene og den anden måde, bl.a. ved at lave YouTube video'er med kortere anmeldelser end dem, jeg skriver på websitet - og så vil jeg naturligvis henvise til det :-)
Han har da helt ret.
20.000 om dagen er ikke easy as pie, men dit globale fokus gør det lettere end hvis det var 20.000 danske besøgende du var efter.
Det skal sgu nok lykkedes.
Det håber jeg :-) Men jo, jeg må da også indrømme, jeg har store forventninger til det. Netop fordi det er internationalt. Men ingen tvivl om, at det vil kræve en indsats fra min side at få websitet "derud".
Med mine økonomiske kapaciteter og med tanke på konkurrencen på det internationale marked, forestiller jeg mig, at det er begrænset hvor meget, jeg kan udrette med SEO.