Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Det er interessant, BZR. Jeg havde et møde fornyelig med en ven af en ven, som arbejder hos Webgains, og han vurderede, at mit website i hvert fald ville kunne få 20.000 besøgende om dagen. Lidt sjovt :-)

Men mit mål er endnu flere besøgende med tiden. Jeg vil gøre alt i min magt for at få det promoveret på den ene og den anden måde, bl.a. ved at lave YouTube video'er med kortere anmeldelser end dem, jeg skriver på websitet - og så vil jeg naturligvis henvise til det :-)

Han har da helt ret.

20.000 om dagen er ikke easy as pie, men dit globale fokus gør det lettere end hvis det var 20.000 danske besøgende du var efter.

Det skal sgu nok lykkedes.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:48

BZR:

TT Tekstforfatter:

Hmm. Det er interessant, BZR. Jeg havde et møde fornyelig med en ven af en ven, som arbejder hos Webgains, og han vurderede, at mit website i hvert fald ville kunne få 20.000 besøgende om dagen. Lidt sjovt :-)

Men mit mål er endnu flere besøgende med tiden. Jeg vil gøre alt i min magt for at få det promoveret på den ene og den anden måde, bl.a. ved at lave YouTube video'er med kortere anmeldelser end dem, jeg skriver på websitet - og så vil jeg naturligvis henvise til det :-)

Han har da helt ret.

20.000 om dagen er ikke easy as pie, men dit globale fokus gør det lettere end hvis det var 20.000 danske besøgende du var efter.

Det skal sgu nok lykkedes.

Det håber jeg :-) Men jo,  jeg må da også indrømme, jeg har store forventninger til det. Netop fordi det er internationalt. Men ingen tvivl om, at det vil kræve en indsats fra min side at få websitet "derud".

Med mine økonomiske kapaciteter og med tanke på konkurrencen på det internationale marked, forestiller jeg mig, at det er begrænset hvor meget, jeg kan udrette med SEO.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:37

TT Tekstforfatter:

"På MobilTjek bliver banneret i højre side faktisk hvor det er, mens resten af siden scroller. Det gør at banneret ikke "hakker".

Ja, det ser ud til at fungere fint, Nicolaj :-)

Har du haft det sådan fra starten af, eller har du tidligere haft et banner, der rykkede med, når man scrollede ned?

Sådan har det været fra start. Jeg havde ikke selv tænkt over fordelen, men det var sådan Mira lavede det til os Big Smile.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:49

Nicolaj Thomasen:

TT Tekstforfatter:

"På MobilTjek bliver banneret i højre side faktisk hvor det er, mens resten af siden scroller. Det gør at banneret ikke "hakker".

Har du haft det sådan fra starten af, eller har du tidligere haft et banner, der rykkede med, når man scrollede ned?

Sådan har det været fra start. Jeg havde ikke selv tænkt over fordelen, men det var sådan Mira lavede det til os Big Smile.

Må jeg i øvrigt spørge, hvordan, hvor ofte og hvor meget tid, du bruger på at opdatere informationerne på Mobiltjek.dk? :-)

Jeg går lidt med nogle tanker om at lave et rejsesite med Affiliate, og jeg vil også gerne have, at man let skal kunne sammenligne priser, m.m. ligesom på Mobiltjek.dk, men bliver det uoverskueligt at holde opdateret?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:53

TT Tekstforfatter:

Nicolaj Thomasen:

TT Tekstforfatter:

Må jeg i øvrigt spørge, hvordan, hvor ofte og hvor meget tid, du bruger på at opdatere informationerne på Mobiltjek.dk? :-)

Jeg går lidt med nogle tanker om at lave et rejsesite med Affiliate, og jeg vil også gerne have, at man let skal kunne sammenligne priser, m.m. ligesom på Mobiltjek.dk, men bliver det uoverskueligt at holde opdateret?

Normalt 3 gange om ugen, men min makker holder en uges ferie og jeg gider sgu ikke selv at gøre det Wink

En rejseside er nemmere, da de fleste tilbyder productfeed, hvilket også er ved at komme indenfor mobil og taletid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:07

Én sidste ting: Kan du forklare, hvad productfeed er?:-)

Jeg har lige prøvet at google det og fornemmer, at det er noget med, at det er en nem måde at indhente de nødvendige oplysninger på for kunden (priser, etc.), men forstår ikke, hvordan det virker i praksis, og hvad det betyder for fx. opstillingen af et rejsesite. Kommer det til at se langt mere "skrabet" ud på selve rejesiden, fordi den besøgende ledes til oplysningerne udenfor ens eget site? Eller er jeg helt på afveje? :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:11

Aah...bliver oplysningerne automatisk opdaterede via et productfeed? Er det sådan, det foregår?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:20

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:22

Cool! :Cool

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:29

En anden ting du også lige skal huske (bare en lille advarsel)

Google er hårde hvad angår blokering. Hvis der er nogen der spam klikker på dine annoncer kan du også få lukket din adsense konto. Har selv oplevet: en af mine venner gjorde det, lagde først mærke til det da min konto var blevet lukket. ikke så fedt.

Hvis bare du husker de basiske råd så skal det nok gå ;)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)