Jeg har ikke tid nu til at rådgive dig, om hvad du skal bruge din tid på, men du er altid velkommen til at kontakte mig enten via PB eller mail, hvis du har spørgsmål eller ideer. Til at starte med kan jeg anbefale at du høre denne 1 time og 15 minutter lange samtale med Thomas Rosenstand.
Jeg synes ikke dine skribent evner er særlig gode, sæt fokus på noget andet og brug tiden på det :-)
Hvis du nu gav ham samme opmuntring til at skrive, som du selv har fået til dine videoer -så kunne det være at vi en dag stod med både en god skribent og en "videomand".
@Frederik, skriv, skriv og skriv. Øvelse gør mester......
Frederik, bare det at du prøver og du har nosser til at debattere på et forum hvor der primært er voksne, viser at du har nosser og det er langt vigtigere end alt andet.
Der er ikke nogen på 13 år der er gode til at skrive, heller ikke dig. Men hvis du øver dig og giver den en skalle, så skal det sgu nok gå.
Da jeg var i din alder fik jeg bundkarakterer for stile og alt andet jeg skrev. I dag har jeg skrevet en bog og skriver klummer for blade og aviser.
Så som "siger" skriv, skriv, skriv og hyg dig med det og stopper du lidt affiliatelinks på, så kommer du sågar også til at tjene penge. Specielt hvis du laver nogle gode stavefejl, for det gør de fleste folk der søger på nettet og de finder så frem til dig :-)