Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man mange besøgende? - Og hvordan får man gode links

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Hvor gammel er du Frederik? 

Jeg synes ikke dine skribent evner er særlig gode, sæt fokus på noget andet og brug tiden på det :-)

Ro på Thomas. Har du overvejet om han måske nyder at skrive? - Vi skal alle starte et sted.

Bare se hvor langt du allerede er kommet med dine videoer, som jo ikke ligefrem var perfekte, da du startede op.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:34

Henrik Krogh:

Thomas De Oliveira:
Jeg synes ikke dine skribent evner er særlig gode, sæt fokus på noget andet og brug tiden på det :-)

Hvis du nu gav ham samme opmuntring til at skrive, som du selv har fået til dine videoer -så kunne det være at vi en dag stod med både en god skribent og en "videomand". 

Det er jeg helt enig i, jeg er også sikker på Frederik kan blive en god ''skriver'' hvis han kan lide at skrive og øver sig. Jeg var i starten af min Amino tid, heller ikke den bedste ''skriver'' (og det er jeg sikkert heller ikke nu) men jeg har lært det bedre og bedre igennem mine projekter, som f.eks. PolitikNyt.dk hvor jeg skal skrive utrolig meget, også har jeg jo skrevet utrolig meget her på Amino, og det har helt sikkert været en stor del af mine skrive evner i dag. Dog synes jeg ikke det er noget du skal tænke over Frederik, bare lav det du kan lide! hvis det er at skrive, er min mening fuldstændig lige gyldig! 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:39

Jeg fortsætter - intet stopper mig :-)

Jeg prøver også med affiliate, men det står lidt stille, men sådan er det jo altid :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:40

KTJ-Media.dk:

Frederik Storm:
Hvordan syntes i enlig mine sbribent evner er? Altså i forhold til min alder osv.

Men du skulle nok have skrevet: Hvordan synes i egentlig mine skribent evner er

Det er ikke for at være flabet, men det skulle nok have været:

"Hvordan synes I egentlig mine skribentevner er?"

:-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:43

Frederik, jeg er helt enig med Thorborg. Bare klø på. Der er plads til forbedring i forhold til dine skriveevner, men den eneste måde, du kan blive bedre på er ved at skrive, skrive, skrive, skrive...og så lige skrive lidt mere. Det ved jeg af erfaring. Men en dag så er den der sgu, og så vil du synes, at det var alt det hårde arbejde værd.

Jeg var lige inde og smugkigge på din blog. Og for nu lige at tage dit indlæg om amino.dk som eksempel, så synes jeg godt, at du kunne skrive med lidt mere substans. Indlægget er ret hurtigt overstået. Du nævner stort set kun de kategorier, man kan se, når man kommer ind på forsiden. Skriv noget mere uddybende. Nævn nogle konkrete situationer, du har læst herinde på amino.dk. Gå lidt mere i dybden. Så vil dine læsere føle, at din blog er værd at følge med i - at de får noget ud af at læse dine indlæg og betragtninger.

Du skal ikke lade nogen stoppe dig. Skriv, skriv, skriv.

Held og lykke med det!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:46

Pholst:

Det er ikke for at være flabet, men det skulle nok have været:

"Hvordan synes I egentlig mine skribentevner er?"

:-)

Jep og fra dit indlæg fra forleden manglede der et "at":

Så skal vi ikke se at komme videre?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:48

Som andre også er inde på er jeg et godt eksempel, fra at være en pisse irriterende dum dreng, til at have en viden som ikke mange andre 14 årige har, til at have et netværk af dygtige og dybt respekterede folk, til at snakke med store politikkere som f.eks. vores statsminister Lars Løkke Rasmussen og SF's Kamal, til at blive chefredaktør (som jeg kalder mig :-)), til at have folk som faktisk synes jeg er utrolig spændende at følge, til at kunne hjælpe andre unge iværksættere.

En stor del af mine erfaringer er kommet igennem kæmpe debatter her på Amino, hvor jeg både er blevet svindet til, og rost til himlen. Men det kræver tid, at nå dertil hvor jeg er, det kræver arbejde, og det kræver folk som kan rådgive og stole på en, jeg har været så heldig at Martin altid har været der når jeg havde brug for rådgivning, alt lige fra mine ideer om at skrive bøger til tråde her på Amino. 

Mit bedste råd til dig, er at lave det du kan lide, også kør på, kør på, kør på! det kræver hårdt arbejde, men når du så er nået til dit mål, er du så så stolt! 

Alt held og lykke. 

Mvh. Thomas

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:50

Ja, lige præcis sådan en situation har jeg problemer med. At få nok kød på til at folk læser det - og kan bruge det. Jeg er lige for tiden inde i en.. Hvad skal man kalde det - En tid, hvor jeg mangler ting at skrive om. Så derfor er mine indlæg lige for tiden om links jeg bruger. 

Ikke for at blære mig, men jeg har da fået et par 7-taller og et par 10-taller :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:52

Frederik Storm:
Ikke for at blære mig, men jeg har da fået et par 7-taller og et par 10-taller :-)

Fuck janteloven! du skal blære dig! Yes rigtig flotte karakterer 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal nemlig bare blive ved! 

Det handler om at skabe en masse relevant trafik til dit site. Når du nu elsker at skrive om computer relaterede emner, så synes jeg du skal prøve at brande dig selv og dit site, som et sted hvor folk kan få rådgivning til f.eks. valg af det rigtige anti-virus program. På sådan en fredag aften, kan jeg komme i tanke om følgende ting, som jeg synes du bør prøve at eksperimentere lidt med:

1) Søgemaskineoptimering. 
Hvis du ikke allerede ved det, så vil du meget hurtigt finde ud af det. Søgemaskineoptimering er den, efter min mening, suverænt bedste vej til relevant trafik. I dit tilfælde skal du selvfølgelig forsøge at ranke højt på computer relaterede ord. Overvej hvor mange hits du kan få ved at ligge dig i toppen på f.eks. "gratis antivirus program".
Emnet er super komplekst og jeg mestre det langt fra, men du kan starte med at læse en masse om det her på Amino og så findes der også gode bøger om det.

2) Optimer dit site og dine indlæg.
Det er vigtigt at dit site og specielt dine indlæg er brugbare. Skriv om ting du ved andre kan bruge til noget. Gør opmærksom på at dine læsere meget gerne må stille spørgsmål og komme med ideer til nye artikler. Det er dine læsere du skal tjene penge på, så det er vigtigt du gør alt i verden, for at gøre dem så tilfredse at de måske endda anbefaler dit site til andre.

3) Få inspiration "oppe fra".
Hvis du gerne vil være god til at skrive om computer relaterede emner, så find store, anerkendte computer sites og hent din inspiration der. Det er sådan nogle sider, som ved hvad læserne gerne vil have og de ved hvordan man skriver til lige præcis den målgruppe. Sug så meget viden til dig som overhovedet muligt! 

Der er meget andet, men man skal jo starte et sted. Jeg synes personligt du skal vente med at fokusere på affiliate marketing, til du har et site med nok "anerkendelse" og nok trafik, til at kunne være reklamer bekendt. Og når du når dertil, så er det vigtigt at du er åben omkring det. Fortæl læserne at du gerne vil tjene lidt skillinger på dit hårde arbejde, og at du håber på deres forståelse for at du nu har placeret det der store grimme banner ude i højre side. 

Det hele virker sikkert pisse uoverskueligt, og det er det også. Men sæt dig ned og leg med tingene. Selvom det er svært, så er det jo også helt vildt sjovt og spændende.

Held og lykke med det hele! Yes

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)