Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man mange besøgende? - Og hvordan får man gode links

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Frederik Storm:

Det gjorde mig ikke meget klogere :-)

Du bliver nød til at gøre sådan vi kan se hvem du skriver til, enten ''Vis citat i dit indlæg'' eller skrive et navn :-)

Jeg troede at når man trykkede svar, så svarede man på indlægget.. Hm.. Sådan er det.

Jeg mente med brand :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:27

Og wikipedia artiklen er nok også lidt langhåret for en ung gut.

Branding er at du får det frække strithår som alle dem i København har, selvom det ikke er på mode endnu på Fyn

På den måde skiller du dig ud i klassen, og de søde (og lidt frække piger der kysser) vil gerne tale med dig nu.

Kort sagt handler det om hvordan man som virksomhed, produkt eller person skiller sig ud. Men jeg vil anbefale dig , og andre unge, at forblive unge og være jer selv, inden i begynder at lege med hvem i er. Det skal nok komme senere.

Bare vær dig selv og fyr den af. Og husk de frække københavner drenge har ikke altid ret.. bare fordi de har strithår

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:31

Jimi Hove:

Og wikipedia artiklen er nok også lidt langhåret for en ung gut.

Branding er at du får det frække strithår som alle dem i København har, selvom det ikke er på mode endnu i Jylland, på den måde skiller du dig ud i klassen, og de søde (og lidt frække piger der kysser) vil gerne tale med dig nu.

Kort sagt handler det om hvordan man som virksomhed, produkt eller person skiller sig ud. Men jeg vil anbefale dig , og andre unge, at forblive unge og være jer selv, inden i begynder at lege med hvem i er. Det skal nok komme senere.

Bare vær dig selv og fyr den af. Og husk de frække københavner drenge har ikke altid ret.. bare fordi de har strithår

Du lyder som om at du er københavner :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:33

Frederik Storm:
Du lyder som om at du er københavner :-)

Ja, men jeg har svenskerhår (lidt langt)

Nå jeg vil se film. Hav det rart

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57

Pholst:

Og hvis du eventuelt vil lade være med ulovligt at offentliggøre min IP, så ville jeg være glad, Martin.

Så er det klaret.

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:02

Pholst:

Det er ikke for at være flabet, men det skulle nok have været:

"Hvordan synes I egentlig mine skribentevner er?"

Hæ:) det er helt korrekt, og så det også efter at jeg havde lavet indlægget, men gad ikke rette det, fik gæster nemlig. Men igen, som jeg også skrev tidligere det er ikke noget at diskuterer alle laver fejl når de skriver, selv folk som kalder sig tekstforfattere. Stick out tongue jeg vil dog lige understrege at jeg ikke er tekstforfatter :)

ikke mere om den sag :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)