Og wikipedia artiklen er nok også lidt langhåret for en ung gut.
Branding er at du får det frække strithår som alle dem i København har, selvom det ikke er på mode endnu på Fyn
På den måde skiller du dig ud i klassen, og de søde (og lidt frække piger der kysser) vil gerne tale med dig nu.
Kort sagt handler det om hvordan man som virksomhed, produkt eller person skiller sig ud. Men jeg vil anbefale dig , og andre unge, at forblive unge og være jer selv, inden i begynder at lege med hvem i er. Det skal nok komme senere.
Bare vær dig selv og fyr den af. Og husk de frække københavner drenge har ikke altid ret.. bare fordi de har strithår
:-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Og wikipedia artiklen er nok også lidt langhåret for en ung gut.
Branding er at du får det frække strithår som alle dem i København har, selvom det ikke er på mode endnu i Jylland, på den måde skiller du dig ud i klassen, og de søde (og lidt frække piger der kysser) vil gerne tale med dig nu.
Kort sagt handler det om hvordan man som virksomhed, produkt eller person skiller sig ud. Men jeg vil anbefale dig , og andre unge, at forblive unge og være jer selv, inden i begynder at lege med hvem i er. Det skal nok komme senere.
Bare vær dig selv og fyr den af. Og husk de frække københavner drenge har ikke altid ret.. bare fordi de har strithår
Det er ikke for at være flabet, men det skulle nok have været:
"Hvordan synes I egentlig mine skribentevner er?"
:-)
Hæ:) det er helt korrekt, og så det også efter at jeg havde lavet indlægget, men gad ikke rette det, fik gæster nemlig. Men igen, som jeg også skrev tidligere det er ikke noget at diskuterer alle laver fejl når de skriver, selv folk som kalder sig tekstforfattere. jeg vil dog lige understrege at jeg ikke er tekstforfatter :)