Jeg ville lige dele en positiv oplevelse, som måske også kan overbevise Jer om, at Sitemagic CMS er et glimrende valg til små og mellemstore forretninger.
I Alt om Data 10/2010 er der en hel artikel om Sitemagic CMS. Vores løsning får hele 4 stjerner ud af 5 mulige, så det er super.
Forhabentligt får flere lyst til at prøve vores CMS. For dem som er på udkig efter et simpelt shopping-system, kan jeg glæde Jer med, at vi også snart kommer med vores bud på en løsning til dette segment - til en uhyggelig god pris som er mere end konkurrencedygtig :)
Ikke mere pral herfra i denne omgang. Ha' en god aften :)
Tusind tak til Jer begge. Det er en fantastisk følelse :)
Jeg læste selv meget Alt om Data og Datatid i mine unge dage, og ønskede dengang hver dag, at jeg kunne få en artikel i bladet. Sjovt at det så sker nu, mange år senere.
Jeg kunne godt ønske mig at der var gjort mere ud at billedmateriale i artiklen, men det vidner også om, at systemets standard-template ikke er lækker nok, så det må der kigges på. Men man skal jo begynde et sted :)
Jeg ville lige dele en positiv oplevelse, som måske også kan overbevise Jer om, at Sitemagic CMS er et glimrende valg til små og mellemstore forretninger.