Hej Igen Jimmy ! Det er sgu' super at du er hudløs ærlig, men nu er det sådan set heller ikke noget der haster mht. at få ændret de CMS-systemer jeg kører med. Jeg føler bare ikke på længere sigt at det er de rette jeg har købt, og så har jeg fortrudt at det er et Polsk firma jeg har købt igennem. Ganske vist skriver de på engelsk til mig, og er nogenlunde til at yde support, men en stor del af deres hjælpe-forum og hjælpe-tekster er på polsk - Og DET får jeg ikke meget ud af. Desuden føler jeg at hele CMS-løsningen virker lidt out-dated, men det er måske bare mig. Jeg vil i hvert fald holde et vågent øje med Jeres produkt, og se hvordan det udvikler sig med tiden. Jeg vil så prøve at sætte et par mindre sider op med Jeres modul, for at prøve det an i 'real life'. Jeg har flere små opgaver med fodboldhold, minisites for produkter mv. som jeg tror vil egne sig godt til SiteMagic CMS.
|
Hej igen.
Tak, som din php-info viste, køre du ganske rigtigt med en for gammel version af PHP. Så når du får opgraderet til 5.2 eller nyere, så burde det virke :-)
Det lyder rigtig positivt, at du mener at Sitemagic CMS kan bruges til nogle af dine mindre projekter, og at du vil holde øje med den fremtidige udvikling, så vores løsning eventuelt kan komme i betragtning til de større projekter engang i fremtiden.
Det er virkelig ærgeligt, at du ikke er helt tilfreds med din nuværende leverandør. Det er naturligvis ikke så nemt at skifte eller foretage ændringer, når man vælger en hostet og/eller lukket løsning. Men det er så nemt at være bagklog, og man skal jo som bekendt starte et sted. Jeg håber blot at du kan holde det ud lidt endnu, endtil en bedre løsning viser sig - hvad enten det bliver Sitemagic CMS eller et andet system :-)
Hvis du løber ind i forhindringer med Sitemagic CMS, så er du fortsat velkommen til at skrive her i tråden. Vi har også et forum som du kan benytte, eller du kan kontakte mig direkte på jimmyXsitemagic.dk (erstat X med @).
Eventuelle henvendelser vil muligvis først blive besvaret i morgen aften (onsdag), da jeg er fuldt booket hele dagen. Sov godt