Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gave til Amino'er på Iværk&Vækst! Besøg os på stand 513 og hør mere :-)

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Lønfeldt:

Hej Lotte

Blev i tvivl om jeg skal registrere mig (fribillet, som Amino tilbyder) når jeg nu skal hjælpe... Men besluttede at det ville jeg gøre, men den vil skisme ikke godtage min mail-adresse!?!? Har prøvet med et par forskellige.

Vender du lige tilbage med, hvad jeg skal?

Kh Trine

Hej Trine,

Sidste år behøvede vi ingen billet kan jeg huske. Der var det nok hvis vi gik med de "udstiller" badges vi fik udleveret. Så mon ikke det er det samme i år.

Men Lotte ser nok denne tråd, og be eller afkræfter det.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 00:01

Michael Grove:

Hej Trine,

Sidste år behøvede vi ingen billet kan jeg huske. Der var det nok hvis vi gik med de "udstiller" badges vi fik udleveret. Så mon ikke det er det samme i år.

Men Lotte ser nok denne tråd, og be eller afkræfter det.

Du har ret... Anja tog pænt imod os og var klar med vores eget Amino-skilt. Glæder mig til at ses igen. Kh Trine

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:19

Jeg glæder mig også helt vildt. Hvis det bare bliver halvt så godt som sidste år, så er det perfekt!

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 09:48

Der kommer SÅ mange Amino'er på messen. Antallet af "solgte" fribilletter er helt fantastisk - så der bliver masser af mulighed for at netværke og møde online-kontakter i den virkelige verden. Husk nu visitkortene, ikke?

Vi skal nok tage godt imod alle de hjælpende hænder Smile Vi aftaler med jer, hvor vi skal mødes på dagen og udleverer udstillerskilte. Madbilletter udleveres på Aminostanden. Drikkevarer og snacks har vi - som altid - med i rå mængder.

Er der noget, vi kan gøre bedre i forhold til tidligere år, så sig endeligt til! Gode idéer modtages med taknemmelighed. Brilliante idéer modtages med begærlighed Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:01

Jeg kommer helt sikkert. Det blir mit første år på messen.
Glæder mig til at hilse på en masse aminoer.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:03

Her et hurtigt OPDATERET overblik over, hvem der giver en hjælpende hånd på Aminostanden på Iværk&Vækst

Fredag: Thomas de Oliveira, Trine Lønfeldt, John Nielsen, Birgit Larsen, Claus Conrad, Anja Lysholm, Michael Grove og Simon Zeeberg + 2-3 stykker fra kontoret.

Lørdag: Thomas de Oliveira, John Nielsen, Anja Lysholm, Michael Grove, Nicolai Mogensen og Simon Zeeberg + 2-3 stykker fra kontoret.

Er der et par Amino'er mere, der kan give en hånd lørdag, så er det helt perfekt. Så er der rig mulighed for, at alle også kan komme rundt på messen og lade sig inspirere af udstillere, foredrag og workshops.

Nogen??!?

:-) Lotte

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 11:29

LotteA:

Er der et par Amino'er mere, der kan give en hånd lørdag, så er det helt perfekt. Så er der rig mulighed for, at alle også kan komme rundt på messen og lade sig inspirere af udstillere, foredrag og workshops.

Nogen??!?

Hej Lotte - jeg vil gerne komme og hjælpe lørdag hvis det er?..

Læs mere om mig på nikolajmogensen.dk

Og så glæder jeg mig ellers bare til at komme ud og se en masse, møde en masse og blive inpireret en masse.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej SuperLotte!

I kan ALTID regne med mig! Jeg glæder mig allerede

Iværk & Vækst er jo altid hyggeligt for ej at forglemme de gode networking muligheder og foredrag Smile1

Bliver godt at se jer alle igen!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:09

Årh, det bliver hyggeligt! Big Smile

Og så et lille øv: Jeg var stensikker på at jeg havde meldt mig til en af workshopperne, men ak, kunne ikke finde en billet nogen steder i min indbakke, og nu registrerede jeg mig igen for at gøre det, og så var dem jeg ville deltage i, optaget. Pokkers. Skype-Crying

Nå, det skal nu nok blive en fed messe alligevel.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:11

Anja Lysholm:
Og så et lille øv: Jeg var stensikker på at jeg havde meldt mig til en af workshopperne, men ak, kunne ikke finde en billet nogen steder i min indbakke, og nu registrerede jeg mig igen for at gøre det, og så var dem jeg ville deltage i, optaget. Pokkers. Skype-Crying

Præcis - oplevede det samme. Vi kan krydse fingre for at der kommer lidt flere man kan deltage i, da de fleste nu allerede er fyldte

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)