Jaja... Fejl :)
|
Hej Lotte
Regner med du sætter mig på listen igen, som hjælper om fredagen? :-)
Kh Trine
P.S. Din signatur har forkert dato!!! Skynd dig at rette den til den 10. / 11. sept.
Jaja... Fejl :)
|
Hej Lotte Regner med du sætter mig på listen igen, som hjælper om fredagen? :-) Kh Trine P.S. Din signatur har forkert dato!!! Skynd dig at rette den til den 10. / 11. sept. |
Hej Lotte, Er der plads på Amino standen til mig igen, er jeg da SÅ klar til at hjælpe !! Hvis der bliver behov for det, kommer jeg gerne og hjælper begge dage. Dbh John
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg skal helt klart med. Og for første gang skal Regnskabsskolen også have en stand på Iværk&Vækst 2001 - så vi er med på fuldt blus begge dage Anette Sand
|
Det lyder som om det er ret attraktivt at stå på Amino-standen. Det lyder som, at om der ligger mere i det end networking... |
Jeg kommer også. Men jeg kommer ikke til at hænge så meget ud hos Amino, da jeg har min egen stand i Freelancerområdet. Men jeg håber da, at Aminoerne gerne vil besøge mig - og I vil ikke være i tvivl om, hvordan I finder mig. Desuden får jeg brug for en smule hjælp, men det hører I om i august. mvh Hans |
Det lyder godt, Hans. Jeg skal nok komme på besøg. Sikkert flere gange :-) Jeg skal bestemt også på messen - for tredje gang. Som det kan ses her, var jeg også glad for at være med sidste år :-) http://ivaerk.dk/Ivaerk/Forbesoegende/Debesoegendesiger.aspx Jeg kigger også forbi Aminos stand (OGSÅ flere gange), men dagen plejer at være fuld af oplæg og uformelle møder, så jeg kan desværre ikke forpligte mig til at hjælpe til. Det bliver FEDT! Der summer altid af forretning og engagement til messen.
|
Hej med dig :-)
Tak, Trine Det er alletiders, så mange af jer, der kommer. Og tak til jer, der allerede nu melder jer på standen. Det er helt vildt fedt. Hvis vi er en 6-7-8 stykker på standen hver dag, så er der også tid til at komme rundt og kigge på udstillere og workshops. @ Hans. Kan jeg få dig til at fortælle, hvorfor du har valgt at få en stand i Freelancer-området? Vi har kæmpet for at få hevet enkeltmandsvirksomhederne ind på messen på en mere eksklusiv placering end i 2009, hvor de var placeret oppe på balkon'en. På Amino er der bogstaveligt talt hunderedevis af enkeltmandsvirksomheder/freelancere - og Iværk&Vækst er en kæmpe mulighed for at komme ud og møde masser af kunder direkte i målgruppen. De bedste hilsner LotteA |
Hej Lotte Jeg vil rigtig gerne vise nogle bestemte sider af min virksomhed frem på iværksættermessen. Derfor var det oplagt for mig at lave en stand. Men jeg tror ikke, jeg kan udfylde 9 m2 uden at det kommer til at se tomt ud, så freelancerområdet passer perfekt til mit behov. Desuden koster det temmelig mange penge at have en "rigtig" stand - også selvom man kunne finde én at dele med. mvh Hans |
Tak, Hans Vedr. placeringen af Freelancerområdet (som det jo hedder): Du har helt ret - balkonplaceringen var ikke optimal. Nu ligger det supergodt - og Amino har booket stand lige ved siden af :-) Vedr.. standstørrelse: Det er på mange måder lettere at håndtere messedeltagelse, når du kun skal have dig selv og lidt præsentationsmateriale med Vedr. hvordan borde og stole kommer til at se ud: Jeg spørger lige headquater, om der kan blive bevilliget et sneak-peak... @ Anette Sand: Glæder mig til at se din stand! Er der andre, der har overvejet/købt udstillingsplads på Iværk&Vækst? De bedste hilsner Lotte |