Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det slut med succesgebyr på Virksomhedsbørsen, læs ændringerne her

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

En vinkel jeg ikke lige havde tænkt på, så måske du får ret - det må man da håbe for jer.

Er blot ked af at jeg ikke kan skrive til annoncører medmindre jeg betaler for det upfront - men har selvfølgelig dyb respekt for at i også skal tjene penge :)

Nu er der så mange andre muligheder for PLUS medlemmer, skal de betale det samme som almindelige brugere som mig, eller får de evt. en rabat eller fri adgang?

Blot en tanke,,,

Bendtsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bendtsen

Mht. Plus medlemmer, så har vi pt ingen planer om rabat der.
Vi tror ikke der er så meget "overlap" at det kan betale sig at implementere det.
Det vil koste udvikling og det skal kommunikeres og jeg tror helt ærligt ikke at det vil være mange der vil benytte sig af det.

Men på sigt kan det da godt være en ide at gå videre med.

Men har man seriøst overvejet at købe en virksomhed, så tror jeg heller ikke 495 kr. vil stoppe nogen.

Men det vil stoppe dem der blot snager eller keder sig og dem er annoncørerne rimeligt trætte af.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Altså en ligesom mig ;)

Jeg vil så sige, at hvis det skulle være interessant for mig, så skulle der være pligt fra jeres side om at annoncøren skulle beskrive sin virksomhed og forretningsområder mere i detaljer - disse detaljer skal så ikke kunne ses af ikke betalende brugere, der bare surfer rundt som du skriver, men for os som til tider leder efter nye spændende expansions muligheder for vores virksomhed, kan vi ligeledes slippe for at kontakte en masse annoncører , hvor forretningsområderne er vidt forskellige - omvendt er dette meget svært pt. synes jeg, da mange annoncører giver meget sparsomme detaljer.

Så kunne man også imødekomme de betalende brugere/besøgende, så de heller ikke skal bruge tid og penge på at kontakte annoncører der reelt ikke har en interesse.

Bot en tanke :)

Bendtsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 18:20

Jeg er en af den der bare kigger af ren og skær nysgerrighed, og kunne heller ikke drømme om at stille spørgsmål når man dybest set godt ved at man ikke vil handle. MEN jeg vil ikke fyre 495 kr. af for at få svar på et alm. spørgsmål : F.eks. : Har firmaet brugt reg. revisor? eller hvilket shopsystem bruger du?.

Jeg har tidligere haft en dialog med et firma i gennem Virksomhedsbørsen, men det blev desværre ikke til noget (forbandede banker :-) ) Jeg synes det burde være sælger der skulle betale, for det er jo ham/hende der står med pengene i hånden når handlen er gået igennem. Præcis som når man handler hus.

Men det er smart nok med lidt betaling overfor evt. købere for at fjerne unødvendige spørgsmål.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:30

Hej Martin,

Enig med Bent A..

Vil ikke gøre brug af virksomhedsbørsen, da der i enhver handel, er et antal indledende spørgsmål, som man ikke ved om fører til noget.

Ellers er det udmærket med lidt brugerbetaling.

Held og lykke med den nye virksomhedsmodel

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:35

Sælger kan faktiksk, ved at købe en Guld/Sølv annonce, åbne op for at alle kan spørge.
Så mon ikke salget af den slags annoncer vil gå op, så også gratister kan spørge?
Nu må vi se hvad der sker.

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:24

Hvor er det superfedt at høre! Yes

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:31

Sådan, det var bedre og meget overskuligt og rimmeligtYes

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:10

Martin Thorborg:

Koster det penge at kontakte en virksomhed?
Ja, vi har ændret vores forretningsform, så det er gratis at handle en virksomhed, men det koster penge at kontakte virksomheder.
Man køber et abonnement der giver adgang til at kontakte alle virksomheder i en given periode. Prisen for fuld adgang til at kontakte alle virksomheder er:

• 14 dage koster 499 kr. + moms
  • 60 dage koster 995 kr. + moms
  • 6 måneder koster 1995 kr. + moms

Det tror jeg desværre er et selvmål.

En del af virksomhederne der er til salg har ingen informationer der er tilstrækkelige til at man kan se om det er interessant at rette henvendelse. Og det er modigt at gå den modsatte vej i forhold til normal praksis på området.

Det er sjældent at der er folk der betaler for at få lov til at se om den vare de vil købe er interessant, det er faktisk mere sådan at en virksomhed betaler en mægler/konsulent/rådgiver for at sætte virksomheden til salg.

Jeg tror oprigtigt ikke at det giver flere svar fra virksomhedssælgerne, Du laver jo heller ikke en længere ansøgning for at få lov til at købe et hus eller en lejlighed vel? Næ når man vil købe, så må formidler eller sælger stå klar til at give informationen straks.

MEN - Hvis I samtidig indfører at virksomhederne der sættes til salg ikke kan være anonyme, så kan det være man vil betale.

Jeg tror ikke på det koncept.

Men held og lykke med det.

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:16

Hvis vi indfører et gebyr fra sælger, så bliver databasen mindre.
Denne model er den samme som virkede fint for Den Blå Avis, med at man købte adgang til kontaktdata fra annoncøren.

Nu får vi se hvad der sker...

Dbh Martin

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)