Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det slut med succesgebyr på Virksomhedsbørsen, læs ændringerne her

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Du får det bare til at lyde som om iværksættere skulle være en særligt udsat gruppe.

Det kan jeg ikke helt forstå, for det mener jeg ikke. Jeg skriver jo netop at her er et solidt netværk og derfor burde man som virksomhedssælger betale for at få adgang til det netværk.

Martin Thorborg:
Du er mere end velkommen til at være uenig, men når du nu bliver harm,

Skulle måske have valgt et andet ord, men til trods for at du har fået noget fantastisk op at stå, så bæres det jo "kun" igennem af de folk der har været kompetente her i årevis (inkluderer ikke mig)

Martin Thorborg:
Jeg så faktisk lige en udenlandsk virksomhed der tog 200 $ for at kunne kontakte ventyre kapitalister.

Ja præcis..man betaler for at få adgang til dem med pengene. Du beder dem der skal af med pengene om at betale for at komme af med dem Smile

Hvis der så skulle være nogen mening med det for dem der betaler til Amino i forvejen, så nedsæt gebyret med 66% for Plus medlemmer, så tjener du mere på det i længden, da man jo samtidig med X måneder får et Plus medlemsskab, bare en tanke.

Men trods uenighed håber jeg da det lykkes, men tror det næppe. Hvis jeg får tid så kan jeg gennemgå det og uddybe mine synspunkter til dig i weekenden i en PM. Alternativt kan vi tage den over Skype for 2 års forlængelse af Plus abonnementet Wink

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514

TobiasB:

Der er jo f.eks. sjældent nævnt hvilken virksomhed det præcist er der sælges, altså ved navn.

Og jeg tænker selvfølgelig på når der er betalt og ikke før...?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910

Kunne lige se 2 mdr for 350,-

Det synes jeg så er røveri !!

kan være i en boligforening et helt åt for 100 kr

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:59

Anders Christensen:

Ja, det kender jeg desværre også til, har så sent som igår sendt en kunde i fogedretten.. Men det er jo min egen fejl at jeg har været for naiv og har stolet på at kunden faktisk ville betale som der var aftalt.

Men sådan bliver man jo desværre klog af skade og må indrette sig derefter i fremtiden Smile

Jeg tror fogedretten og inkasso bureauer har travlt i disse tider :P

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:01

TobiasB:

Bliver der så åbnet lidt mere op for alle de "hemmeligheder" der er i de forskellige annoncer, for det er jo primært derfor sådanne spørgsmål opstår. Der er jo f.eks. sjældent nævnt hvilken virksomhed det præcist er der sælges, altså ved navn.

Vi har lavet mange nye felter som virksomheder skal udfylde, så der er faktisk meget at læse ganske gratis.
At give navnet på den virksomhed der er til salg, vil nok gøre det svært at sælge kontaktoplysninger, så nej :-)

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Passiv +:

Og du kan få fri sms for 29,- om måenden men hvor vil du hen?

Jeg syntes der bliver generaliseret med Virksomheder. min bekymring er folk der gerne vil sælge hjemmesider.

Problemer

• Pris for en hjemmeside kan være fra 5000 til Ukendt og derfor kan det være dyrt med 500 kroner for at få lov til at stille spørgsmål
  • Der er mange faktore i det med hjemmesider så hvis man vil spørge om besøgstalene er fra analytics eller om det er en gratis tæller i bunden man basere sine tal på, så er det ligepludselig spildt penge.

Beholder i modellen nu ser jeg hurtigt at det åbner op for flere konkurrenter.

Jeg syntes i skulle gøre Amino Plus Mere Generelt og give adgang til hele sites med nogen fordele, så for i folk der måske KUN vil bruge virksomhedsbørsen til at interessere sig i Debatten, blogs m.m, og drage nytte af de forskellige tilbud Amino har at byde på

Bare mit point of view!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:05

Passiv +:
Ro på folkens

Mange af de ydelser de sælger der er gratis tilgængelige i dag. Det der kan retfærdiggøre en betaling der, er hvis man er doven og vil automatiske e-mails der matcher de kriterier man selv fastsætter. Så det er en ydelse der sælges, det er ikke en adgang for at få lov at se boligen.

Så kig det lige igennem Mikkel Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:09

Passiv +:

Men det er jo så også 2 fuldstændig forskellige ydelser.

En boligforening er typisk bare en liste hvor du skal vente på du rykker opad. Et online website med boliger i udbud, er nu og her ledige boliger med det samme.
Mange ønsker at bo i eftertragtede områder, og der kan i traditionelle boligforening nemt være 20-30 års kø på en bolig. 

OnTopic: Så ville jeg også mene det kunne være interessant med en klippekorts løsning eller et højt engangsgebyr for at kontakte netop den virksomhed som måtte være interessant. Jeg er ikke en "virksomheds-shopper", der lever af at købe og sælge virksomheder. Men kommer den rigtige og interessante virksomhed er der god mulighed for at jeg kan finde på at købe den.

Jeg ville dog ægre mig lidt, hvis jeg så den ene gang hvert halve år der kommer noget indenfor mit interesseområde, viser sig at være en useriøs annonce/sælger, som jeg så skal betale x kr. for et abonnement af længere varighed som for mig er helt ubrugeligt.

Jeg vil hellere have en "betal når det er aktuelt" løsning, som forsåvidt godt kan være dyrere, men så betaler jeg også for mit forbrug og ikke et passivt abonnement.

Men måske er jeg bare en enlig svane i denne sammenhæng, jeg ved ikke om andre har det på samme måde som jeg og sidder med samme ønsker/behov?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:15

Hvis vi lavet et "klippekort" så har vi balladen hvis annoncøren ikke svarer og det kan vi aldrig garantere.
Derfor har vi lavet en "495 kr." for 14 dage, så kan man kontakte alle dem man vil og det syntes jeg faktisk er billigt.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:34

På bl.a. QXL kan man stille spørgsmål til sælger inden man køber og jeg mener også det var sådan på DBA. Spørgsmål og svar kan læses af alle. Var det en idé? Så har man de oplysninger man skal bruge før man smider en plovmand og kontakter sælger med et bud.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)