Det kan jeg ikke helt forstå, for det mener jeg ikke. Jeg skriver jo netop at her er et solidt netværk og derfor burde man som virksomhedssælger betale for at få adgang til det netværk.
Skulle måske have valgt et andet ord, men til trods for at du har fået noget fantastisk op at stå, så bæres det jo "kun" igennem af de folk der har været kompetente her i årevis (inkluderer ikke mig)
Ja præcis..man betaler for at få adgang til dem med pengene. Du beder dem der skal af med pengene om at betale for at komme af med dem Hvis der så skulle være nogen mening med det for dem der betaler til Amino i forvejen, så nedsæt gebyret med 66% for Plus medlemmer, så tjener du mere på det i længden, da man jo samtidig med X måneder får et Plus medlemsskab, bare en tanke. Men trods uenighed håber jeg da det lykkes, men tror det næppe. Hvis jeg får tid så kan jeg gennemgå det og uddybe mine synspunkter til dig i weekenden i en PM. Alternativt kan vi tage den over Skype for 2 års forlængelse af Plus abonnementet Mvh/Jan |
TobiasB:Der er jo f.eks. sjældent nævnt hvilken virksomhed det præcist er der sælges, altså ved navn.
Og jeg tænker selvfølgelig på når der er betalt og ikke før...?