Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det slut med succesgebyr på Virksomhedsbørsen, læs ændringerne her

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spørgsmål og svar i forbindelse med den nye afregningsmodel på Amino Virksomhedsbørs

Koster det penge af købe eller sælge en virksomhed gennem Amino Virksomhedsbørs?
Nej det er helt gratis at handle, men der er et gebyr for at få adgang til at kontakte en virksomhed hvis annoncøren ikke har købt en Guld- og Sølvannonce.

Koster det penge at bladre rundt og kigge på virksomheder?
Nej, det koster intet at kigge på de annoncer der er på Amino Virksomhedsbørs. Det er kun hvis man vil kontakte en virksomhed det koster penge og det er 100% gratis at kontakte Guld- og Sølvannoncer.

Koster det penge at kontakte en virksomhed?
Ja hvis det er en basis annonce, men det er 100% gratis at kontakte Guld- og Sølvannoncer.
Vi har ændret vores forretningsform, så det er gratis at handle en virksomhed, men det koster penge at kontakte virksomheder.

Man køber et abonnement der giver adgang til at kontakte alle virksomheder i en given periode. Prisen for fuld adgang til at kontakte alle virksomheder er:

• 14 dage koster 499 kr. + moms
  • 60 dage koster 995 kr. + moms
  • 6 måneder koster 1995 kr. + moms

Så hvis man f.eks. skal bruge 60 dage på at kigge før man køber en virksomhed, så sparer man altså nu 2.500 kr. + de 0.9 % af købesummen.

Når abonnementet udløber, afskærer i mig så fra at maile videre med de virksomheder jeg har fået kontakt til?
Nej selvfølgelig ikke, de virksomheder som du allerede har kontakt til, kan du kommunikerer med så længe du har lyst til.

Hvordan kontakter man en virksomhed?
Man går ind på den pågældende annonce og bruger kontaktformen i højre side. Det koster et gebyr at få en generel adgang til at kontakte alle virksomheder, men det er 100% gratis at kontakte Guld- og Sølvannoncer.
Se ovenstående spørgsmål for priser.

Hvordan ved jeg hvornår det koster penge?
Det er du ikke i tvivl om. Når du kontakter en virksomheder med en basisannonce, så beder vi dig om at betale gebyret med Dankort/Kreditkort og så har du fuld adgang. Så der er intet der koster noget, der ikke er tydeligt afmærket med en pris og indtastning af kortoplysninger.

Hvorfor har i ændret modellen?
For at være ærlige, så løb den ikke rundt for os. Mange glemte at oplyse os om handler og vi brugte alt for langt tid på adminstration. Den nye model finder vi yderst rimelig for dig som bruger og den er super nem for os at administrere. Vi håber du kan se de store fordele det giver dig som bruger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:57

Hej Martin

Jeg tror det er et rigtig godt valg I har truffet der!

Både for at spare administration men også for at gøre det mere overskueligt for brugerne af virksomhedsbørsen!

Og så slipper i for bøvlet med at kradse pengene ind Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:00

Ja vi har brugt alt, alt for lang tid på folk der ikke kunne/ville betale.
Det har skabt meget negativ energi på kontoret og vi glæder os til at bruge tiden konstruktivt.
Men det har da lært mig meget om folks moral eller mangel på samme ;-)

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:01

Martin Thorborg:

Men det har da lært mig meget om folks moral eller mangel på samme ;-)

Ja, det kender jeg desværre også til, har så sent som igår sendt en kunde i fogedretten.. Men det er jo min egen fejl at jeg har været for naiv og har stolet på at kunden faktisk ville betale som der var aftalt.

Men sådan bliver man jo desværre klog af skade og må indrette sig derefter i fremtiden Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:09

Det vil helt sikkert også give nogen lidt mere seriøse henvendelser.

Godt tiltag Yes

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:16

Jeg syntes det er en super ide. Men har mange gange været ude for at man kan kontakte en masse virksomheder, uden at få noget som helts svar tilbage. Så er sikker på, om ikke det vil medføre en del sure hoveder, hvis man intet svar får, når man kontakter virksomgeder og betaler for det...

Go onsdag..

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:21

Hej Martin

Jeg ved nu ikke om jeg er helt enig - jeg har tidligere surfet rundt på virksomheds børsen med stor glæde, og hvor jeg nogle gange har fundet annoncer der har set interessante ud, har jeg kontaktet helt uforpligtigende annoncøren for yderligere information.

Det vil en som mig så ikke have mulighed for længere, og jeg synes ikke om at betale for at få lov til at kontakte andre - jeg har fuld forståelse for at i måske har haft svært ved at reelt få pengene hjem i den tidligere struktur, og i har brugt lang tid på dette, men jeg tror faktisk blot til syvende og sidst at der vil blive færre virksomheder solgt på denne vis.

Og så er der jo en masse andre steder på nettet hvor man sagtens kan skrive frem og tilbage med annoncører uden det koster noget - så antallet af virksomheder på børsen vil måske også dale.

Men selvfølgelig har i jo sikkert lavet mange overvejelser og analyser på dette, så i ved hvilken måde der giver flest penge i kassen, men jeg tror for brugerne og annoncørerne er det ikke den mest optimale løsning.

Blot set fra min lidt skeptiske synsvinkel ;)

Bendtsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31

bring it - Kenneth Egebjerg:

Jeg syntes det er en super ide. Men har mange gange været ude for at man kan kontakte en masse virksomheder, uden at få noget som helts svar tilbage. Så er sikker på, om ikke det vil medføre en del sure hoveder, hvis man intet svar får, når man kontakter virksomgeder og betaler for det...

Go onsdag..

Hej Kenneth

Vi har ryddet grundigt op og fjernet næsten 400 inaktive annoncer.
Så basen er ship shape.

Og får at være lidt grov, så ser vi ofte at folk der klager over manglende svar, ikke har skrevet noget som man kan tage seriøst. For at få svar, så skal man sørge for at skrive en seriøs henvendelse, så vil man som oftest også få et seriøst svar.

Dbh martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36

Bendtsen:

Hej Martin

Jeg ved nu ikke om jeg er helt enig - jeg har tidligere surfet rundt på virksomheds børsen med stor glæde, og hvor jeg nogle gange har fundet annoncer der har set interessante ud, har jeg kontaktet helt uforpligtigende annoncøren for yderligere information.

Det vil en som mig så ikke have mulighed for længere, og jeg synes ikke om at betale for at få lov til at kontakte andre - jeg har fuld forståelse for at i måske har haft svært ved at reelt få pengene hjem i den tidligere struktur, og i har brugt lang tid på dette, men jeg tror faktisk blot til syvende og sidst at der vil blive færre virksomheder solgt på denne vis.

Og så er der jo en masse andre steder på nettet hvor man sagtens kan skrive frem og tilbage med annoncører uden det koster noget - så antallet af virksomheder på børsen vil måske også dale.

Men selvfølgelig har i jo sikkert lavet mange overvejelser og analyser på dette, så i ved hvilken måde der giver flest penge i kassen, men jeg tror for brugerne og annoncørerne er det ikke den mest optimale løsning.

Blot set fra min lidt skeptiske synsvinkel ;)

Bendtsen

Hej bendtsen

Da det er 100% gratis at sætte sin virksomhed til salg, så tvivler jeg på at antallet af annoncer vil falde.
Tværtimod vil vi nu skrue op for markedsføringen og det vil ret sikkert føre til flere spændende emner.

Jeg er helt klar på at dette tiltag vil få nogle brugere til at fald fra, men vores håb er at det er dem der i forvejen ikke tilførte vores annoncører den store værdi.

Så ja, det vil give færre henvendelser på annoncer, men kvaliteten skulle gerne gå kraftigt i vejret.

Og forhåbentligt ender det også med at vi rent faktisk begynder at tjene penge på vores service, som basalt set har været et stort økonomisk hul i jorden.

Dbh Martin

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)