Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal snakke med den 14 årige millionær Simon Mørch

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Aron:

Jeg vil gerne høre hvordan der er når folk automatisk forbinder en million-omsætning, med at han er millionær? Og hvor meget af million-omsætningen der resulterer i indtægt?

For at være millionær i dag skal man have + 25 mil på bogen så vidt jeg kan læse mig til. Det er sgu godt gået hvis han har det.

xxx

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:17

PJEDSTED:
For at være millionær i dag skal man have + 25 mil på bogen så vidt jeg kan læse mig til. Det er sgu godt gået hvis han har det.

Tænk, jeg troede kun det var en mill :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:

PJEDSTED:

Det er det jo også og man behøver ikke engang have det i kontanter.. En millionær er en person som har værdier der overstiger 1 mio. kroner.

Evt. se de forskellige definitioner her (på engelsk)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:33
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan han i sin opstartstid fik tillid fra kunderne. Hvordan man som 14årig går ud til en stor virksomhed og overbeviser dem om at man rent faktisk kan skabe resultater.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 13:58

"Hvad er hans drømmejob/drømmefirma i fremtiden?"

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Først og fremmest et stort tillykke og masser af respekt til Simon. Du er nu på vej til at blive en del af det eksklusive fællesskab af entreprenører, iværksættere og virksomhedsejere, som the grand old man of business Martin Thorborg har interviewet. Det er fandme sejt!

Mit spørgsmål er såre simpelt, om der er nogen 'let' vej ind i Affiliate Marketing. I øjeblikket går min lille forretning over al forventning og jeg tjener mere end jeg har brug for, men på sigt kunne det være fantastisk med noget passiv indkomst. Derfor ville jeg være villig til at lægge i hvert fald 5-10.000 om måneden i nogle forskellige småprojekter, hvis jeg havde en eller anden forvisning om, at det ville blive rentabelt efter nogle måneder. Kan det lade sig gøre? Og hvor skal man i så fald satse?

Spørgsmålet kunne jeg ligeså godt have stillet dig på Skype eller Facebook, men jeg tror det kan vedkomme en masse af os, der udelukkende sælger timer, og som godt kunne tænke sig at lave noget, der ikke er så arbejdsintensivt - uden at skulle kaste resten af forretningen overbord.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:17

Du kan evt. snakke med ham, om hvordan kan kan blive ved med at udvikle sig, og gøre konceptet unik. Og aff. marketing og oprette facebook annoncering samt målrette dette er noget alle kan lære.

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin:

Boysen:

PJEDSTED:

Det er det jo også og man behøver ikke engang have det i kontanter.. En millionær er en person som har værdier der overstiger 1 mio. kroner.

Evt. se de forskellige definitioner her (på engelsk)

Nej sådan er det ikke længere. Det hedder + 25 mil på bogen for at man kan kalde sig millionær.

xxx

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)