Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal snakke med den 14 årige millionær Simon Mørch

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du eller har du genoptaget samtaler med de cirka 20 skolevejledere (så vidt jeg husker ) som alle anbefalede uddannelse frem for et firma indenfor din interesse?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:18

Til Privat ansat:

Det kan du jo have ret i. Der er i hvert fald rigtig mange med en uddannelse der arbejder for folk uden...

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:36

Hvordan holder han fokus på det enkelte projekt? I den alder var fokus i hvert fald et problem for mig - og jeg tumler stadig med det :-)

Hej med dig :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lasse:

Vil du eller har du genoptaget samtaler med de cirka 20 skolevejledere (så vidt jeg husker ) som alle anbefalede uddannelse frem for et firma indenfor din interesse?

Det er jo på ingen måde forkert rådgivning. For langt de flestes vedkommende vil det være den helt rigtige løsning, at tage en uddannelse. Og desuden behøver det ikke være enten/eller, selvom jeg ofte synes det er der, diskussionen ender.

Løberen er vist hjerneskadet. Der er aldrig dumt at følge sine drømme og gøre det, man er bedst til. Om det så betyder akademisk eller håndværksmæssig uddannelse, eller et liv som selvstændig eller iværksætter.

Et personligt spørgsmål: Er Simon egentlig millionær? Jeg har været lidt i tvivl, for indtil videre har jeg kun hørt om en millionomsætning, som skulle deles i porten, dække udgifter og beskattes. Det er selvfølgelig heller ikke sagens kerne, jeg er bare ude med riven efter journalisternes kildekritik hver gang jeg kan.

Rent professionelt: Tror Simon, at markedsføringFacebook bliver mere populært som tiden går, og udvikler sig til en reel Google AdWords konkurrent? På papiret burde Facebook jo være mere effektivt, men tager Simon i sit arbejde højde for, at man med Facebook går ind og laver reklame i folks privatsfære? Det står jo i stærk kontrast til traditionel online markedsføring og AdWords, som giver eksponering der, hvor folk måske er mere modtagelige overfor det.

Som eksempel bliver en del af mine venner og veninder irriteret over ekstremt segmenterede og målrettede reklamer på Facebook, mens de sjældent hidser sig op over AdWords.

Skal nok lige smide et indlæg mere, hvis jeg finder på et nyt spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

I kan sikkert huske Simon, som tjente godt på sin viden om Facebook.
Jeg tager en god snak med ham i næste uge.
Har du et spørgsmål til ham, så sig frem.

Dbh Martin

Super fedt, det vil jeg glæde mig til at høre, husk lige at sende en e-mail ud eller post det på Amino med store rødebogstaver for det er en samtale jeg bestemt ikke vil gå glip af :D

Hør ham også lige ad hvad han bruger sine penge på - kunne være intressant at høre hvad sådan en størrelse af en millionær nyder livet med ;)  Yes

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:44

BZR:

Lasse:

Det er jo på ingen måde forkert rådgivning. For langt de flestes vedkommende vil det være den helt rigtige løsning, at tage en uddannelse. Og desuden behøver det ikke være enten/eller, selvom jeg ofte synes det er der, diskussionen ender.

Det er ikke dårlig rådgivning for mange, men istedet for kun at vise en mulighed, så kan de godt vejlede folk til hvad de skal lære og mestre før de starter.

Men! det er i mine øjne snæversynet, at kun vejlede til en ting og ikke snakke om mulighederne i det mindste.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51

BZR:
Et personligt spørgsmål: Er Simon egentlig millionær? Jeg har været lidt i tvivl, for indtil videre har jeg kun hørt om en millionomsætning, som skulle deles i porten, dække udgifter og beskattes. Det er selvfølgelig heller ikke sagens kerne, jeg er bare ude med riven efter journalisternes kildekritik hver gang jeg kan.

Det er de samme journalister der skriver, at man skal være momsregistreret, for at udstede fakturaer over 50.000 kroner :-)

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 10:06

Det klassiske Thorborg spørgsmål må du ikke glemme: Gik du ud og købte noget vildt første gang du havde mange penge på kontoen? :-)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:14

Kenneth K - Byens ITsupport:

Det klassiske Thorborg spørgsmål må du ikke glemme: Gik du ud og købte noget vildt første gang du havde mange penge på kontoen? :-)

Så vidt jeg ved opgraderede han sit kontor med fine møbler, og et bordfodboldbord. Han bor selvfølgelig også stadig hjemme. (en af mine kammerater bor lige ved siden af ham)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:42

Jeg vil gerne høre hvordan der er når folk automatisk forbinder en million-omsætning, med at han er millionær? Og hvor meget af million-omsætningen der resulterer i indtægt?

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)