|
Ja det var et rigtig godt podcast og måske det bedste jeg har hørt af Thorborgs talkshows |
Synes det var den bedste pod til dato på Thorborg.tv. Giver fornyet energi og brændstof på iværksættermotoren...
Debat
|
Ja det var et rigtig godt podcast og måske det bedste jeg har hørt af Thorborgs talkshows |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Synes det var den bedste pod til dato på Thorborg.tv. Giver fornyet energi og brændstof på iværksættermotoren... |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
|
Super podcast, Martin. Helt klart det mest givende podcast, du har lavet indtil videre, efter min mening.. |
Det var så hans analytiske tilgang til problemstillinger. Faktisk et ret overbevisende svar fra en 14årig - de fleste 30årige har svært ved at sige noget som helst når man stiller det spørgsmål :-) |
Ja, det er så vildt, så dygtig han er!! Der er bare ikke noget som rigtige købmænd og købkvinder:-)) /Rikke |
|
Så fik jeg hørt mit allerførste Thorborg Talkshow. 1 time og 35 minutter. Hvis Martin Thorborg ikke havde talt, så havde det kun varet 35 minutter! Spøg til side. Simon er sgu en sej ung fyr. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Top notch podcast. Respekt om begge d'herrer ;-) Mange tak for at vi måtte være med på en lytter. /Anna |
|
Til Simon Simon Simon Simon for fanen hvor er det super cool det du svare hele showed igennem, jeg er selv 40 årige iværksætter og helt grøn i hovedet over den drivkræft og Iværk_IQ der ryger ud af din mund. Du sparker i hver til fald mig af pinden, og jeg skal til at stå tideligere op fra nu af ;) Alt godt fra mig til dig frem ad i livet. Til Martin Kan god lide dit menneskesyn og udtalelser Martin, fik griner på flere gange, så kan DE lære det. |
Ha ha. Lige præcis... (vi er vist begge af jysk afstamning). |
|
Som Martin selv siger, er det en samtale mellem 2 iværksættere, hvor vi får lov til at være med på en lytter. Det er ikke et interview i traditionel forstand, med interviewer og gæst. Begge har meget at byde ind med, så sug til jer, i stedet for at beklage jer over for meget snak (som i øvrigt er super relevant snak). |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.