Ja det var et rigtig godt podcast og måske det bedste jeg har hørt af Thorborgs talkshows |
Synes det var den bedste pod til dato på Thorborg.tv. Giver fornyet energi og brændstof på iværksættermotoren...
Ja det var et rigtig godt podcast og måske det bedste jeg har hørt af Thorborgs talkshows |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Synes det var den bedste pod til dato på Thorborg.tv. Giver fornyet energi og brændstof på iværksættermotoren... |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Super podcast, Martin. Helt klart det mest givende podcast, du har lavet indtil videre, efter min mening.. |
Det var så hans analytiske tilgang til problemstillinger. Faktisk et ret overbevisende svar fra en 14årig - de fleste 30årige har svært ved at sige noget som helst når man stiller det spørgsmål :-) |
Ja, det er så vildt, så dygtig han er!! Der er bare ikke noget som rigtige købmænd og købkvinder:-)) /Rikke |
Så fik jeg hørt mit allerførste Thorborg Talkshow. 1 time og 35 minutter. Hvis Martin Thorborg ikke havde talt, så havde det kun varet 35 minutter! Spøg til side. Simon er sgu en sej ung fyr. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Top notch podcast. Respekt om begge d'herrer ;-) Mange tak for at vi måtte være med på en lytter. /Anna |
Til Simon Simon Simon Simon for fanen hvor er det super cool det du svare hele showed igennem, jeg er selv 40 årige iværksætter og helt grøn i hovedet over den drivkræft og Iværk_IQ der ryger ud af din mund. Du sparker i hver til fald mig af pinden, og jeg skal til at stå tideligere op fra nu af ;) Alt godt fra mig til dig frem ad i livet. Til Martin Kan god lide dit menneskesyn og udtalelser Martin, fik griner på flere gange, så kan DE lære det. |
Ha ha. Lige præcis... (vi er vist begge af jysk afstamning). |
Som Martin selv siger, er det en samtale mellem 2 iværksættere, hvor vi får lov til at være med på en lytter. Det er ikke et interview i traditionel forstand, med interviewer og gæst. Begge har meget at byde ind med, så sug til jer, i stedet for at beklage jer over for meget snak (som i øvrigt er super relevant snak). |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.