Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal snakke med den 14 årige millionær Simon Mørch

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige for at lægge låg på det om hvornår man er millionær, så har Cecilie fra Paradise Hotel har jo tidligere forklaret hvornår man er millionær: 

"...så en halv million...det er jo... så er man jo millionær..." - Så er det vidst afklaret én gang for alle. Bemærk også lige detaljen med at alle de andre nikker til hendes udtalelse.... Geeked

----

Omkring Simon, så kunne jeg da rigtig godt tænke mig at høre fra begyndelsen og frem til nutid. Det er altid den del af forskellige iværksætteres historie, som jeg syntes er mest spændende at høre. Og set med mine øjne er det også her man kan blive inspireret og lære en del.

Hvordan startede han op på samarbejdet i forbindelse med onlinefactory.dk og så nu efter et par år har fået så meget gang i forretningen at han er blevet millionær og ugentlig er i diverse medier?

/Jesper

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Helt ærligt, det irriterer mig sq, at vi skal fokusere så meget på den selvbestaltede "millionær". Jeg ved ikke hvem det er, der er startet med at betegne ham millionær, men det er faktuelt forkert. Som det blev refereret tidligere, så havde han en omsætning på en million - og i affiliate marketing er det slet ikke ensbetydende med en profit på en million.

Når der er så mange andre dygtige personer, som man istedet kunne fokusere på, så er det da trist at man tager een som ikke engang lever op til sit eget prædikat.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:13

Super med interview med Simon!

Jeg synes det kunne være top interessant at lave et interview med Simon som IKKE handler om hans alder - men i stedet om det, han har skabt...og naturligvis fremtidsperspektivet.
Men det kan nok godt blive svært.

Et specifikt spørgsmål jeg gerne ville stille ham var:
Vil du i din arbejdsrolle gerne behandles som en 14-årig - eller ville du helst være den meget bemærkelsesværdige alder foruden - i dagligdagen?

Lige en sidebemærkning - fuldstændigt off-topic:
Martin T....er det rigtigt, at du er fætter til Niels T (fra "det lille udlejningsfirma" i Odense)??

/Rikke

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 11:11

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om Simon på nuværende tidspunkt har planer om at gennemføre en videregående uddannelse, når han når til at skulle gå ud fra 9. klasse. Såfremt, hvilken uddannelse han har i tankerne. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om hvad han ser som sin kernekompetence.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:04

Rikkepigen:

Lige en sidebemærkning - fuldstændigt off-topic:
Martin T....er det rigtigt, at du er fætter til Niels T (fra "det lille udlejningsfirma" i Odense)??

/Rikke

Nope, det er jeg ikke.
Men han er monster dygtig, så gid han var :-)

Dbh martin

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:32

Har ikke læst alle indlæg i den efterhånden lange tråd, men her kommer lige et par spørgsmål:

• Synes han der er mangler ved Facebook?
  • Hvad forventer han af sociale medier på lang sigt i forhold til mobil opkobling, job, fritid og netværk.
  • Kan vi blive mættet af Facebook, så der kommer et antiklimaks, dvs det bliver en trend med ikke at spilde tid på sociale medier?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:33

Så kære venner, så er Talkshowet online - Klik her

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:39

Genial underholdning onsdag aften. Lytter med det samme.

EDIT: Nu har jeg hørt det, og jeg synes det er et af de bedste talkshows til dato. Simon er en inspiration for iværksættere i alle aldre, og også for dem overvejer at tage springet.

Men jeg bed mærke i, at Simon til slut siger, at han aldrig har haft utilfredse kunder. Debatforummet på GratisSnoller.dk fortæller dog en lidt anderledes historie. Det bærer lidt for tydeligt præg af, at brugerne er blevet malket til at udfylde surveys og hvad de nu ellers skulle gøre for at få point, uden at få noget tilgengæld. Og så kan det jo ganske rigtigt hurtigt blive en givtig forretning.

Jeg siger det kun så Simon (eller hvem der er ansvarlig for siden nu) kan få bragt det i orden, inden talkshowet for alvor bliver hørt rundt omkring.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:36

Suverænt interview, takker!

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)