Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark sætter prisen op.

Side 9 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
  Som annonym bruger, tillader jeg mig alligevel at poste et indlæg. Det har ikke noget med emnet at gøre, så det beklager jeg på forhånd til alle der modtager mail om dette indlæg.

Men jeg har bare svært ved at se hvordan afafaf er mere anonym end dig? Hvornår er man i øvrigt annonym? Er det når man ikke skriver sit fulde navn og by? Ikke skriver et link til en hjemmeside? Eller ikke har billede af sig selv?

Det er ikke imod Aminos regler at optræde anonymt.
Alle er velkomne, hvis de opfører sig ordentligt.

I øvrigt er Lanther på ingen måde anonym, Klik på Lanthers banner, hvis du ønsker at vide mere om Lanther. Det gjorde jeg, og på få sekunder fik jeg flere oplysninger, end der normalt er tilgængeligt ved andre mere annonyme profiler. Skype-Wink.

Hav en god dag.Skype-Smile

John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:18

Hej alle,

Nu har jeg ikke fået læst alle indlæg (80 i skrivende stund) omkring postforliget, men jeg har lagt en kopi af forliget klar til download på min side, så alle har mulighed for at sætte sig ind i omfanget.

I kan hente den her: http://optipartner.dk/default.asp?iId=GDGLDK

Venlig hilsen

OptiPartner ApS

Bent Jensen

Optimeringskonsulent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:19

LANTHER:

Mon ikke det er de færreste netshops der har varer i Holland og eller har en leverandør i Holland ??

Mon ikke besparelsen for små netshops bliver ædt op af administration af fjernlager med ansatte, forsikringer mv.

Jeg tvivler på modellen, men kan muligvis godt bruges af meget store firmaer der etablerer fjernlager andre steder end Danmark.

Hva så med Tyskland eller Sverige? Hvis der ingen besparelse er, så er det sjovt, at så mange webshops forlader det danske efterhånden, og lægger lagerfunktionen udenlands...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:15

Fashion-Seller:
Hva så med Tyskland eller Sverige? Hvis der ingen besparelse er, så er det sjovt, at så mange webshops forlader det danske efterhånden, og lægger lagerfunktionen udenlands...

Kan du nævne nogen webshop, der kan spare ved at flytte til udlandet !!

Hvorfor bruger du ikke selv konceptet!

Jeg kender ikke personligt nogen og der er for mange tidsfaktorer og omkostninger forbundet, med mindre man kan få en udenlands leverandør til at sende varen.

mvh

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:02

Kunne være spændende at høre om nogen her kender konkrete eksempler på lagerhotel i udlandet.

Jeg er selv interesseret i muligheder omkring Malmø.

Er det billigere at sende pakker fra Sverige til DK ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:06

LANTHER:

Kender 3 store der flytter i sommerferien, men vil ik nævne navne, da det ik er fair på nogen måde overfor dem...

LANTHER:

Skype-Giggle Af gode grunde er det en smule svært ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:19

LANTHER:

Som CoffeeShop ejer må man ikke have mere end 12 kurer forsendelser ud af Holland om måneden Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:25

Lagersalg123 - JEN:

LANTHER:

Som CoffeeShop ejer må man ikke have mere end 12 kurer forsendelser ud af Holland om måneden Stick out tongue

Det virker da.. erm. som en mærkelig og overflødig regel! haha :P

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Fashion-Seller:

Jeg kender ikke personligt nogen og der er for mange tidsfaktorer og omkostninger forbundet, med mindre man kan få en udenlands leverandør til at sende varen.

mvh

Jeg vil ikke sidde her og hænge mine kunder ud på nettet, så nævner ingen navne - men jeg kender en del, som har webshop og med fordel sender fra Tyskland. fx har jeg kunde der sender bøger til usa - med postdk skal han give knap 400 kr - med tysk postvæsen skal han give 74. Derfor kører han ned over grænsen et par gange om ugen med sine pakker - og sparer derved en hel masse.

Kender også flere andre, der har lagerhotel i Tyskland - samt en der får et tysk fragtfirma til at hente sine pakker på hans adresse i sønderjylland, køre pakkerne til tyskland og her efter får dem sendt tilbage til danmark.

Det er fuldstændigt åndsvagt at der skal være så stor prisforskel!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:17

Nogen der ved hvad en 0-1 og 1-5 kg pakke koster fra tyskland til danmark?

Side 9 ud af 12 (119 indlæg)