Som annonym bruger, tillader jeg mig alligevel at poste et indlæg. Det har ikke noget med emnet at gøre, så det beklager jeg på forhånd til alle der modtager mail om dette indlæg.
Men jeg har bare svært ved at se hvordan afafaf er mere anonym end dig? Hvornår er man i øvrigt annonym? Er det når man ikke skriver sit fulde navn og by? Ikke skriver et link til en hjemmeside? Eller ikke har billede af sig selv?
Det er ikke imod Aminos regler at optræde anonymt. Alle er velkomne, hvis de opfører sig ordentligt.
I øvrigt er Lanther på ingen måde anonym, Klik på Lanthers banner, hvis du ønsker at vide mere om Lanther. Det gjorde jeg, og på få sekunder fik jeg flere oplysninger, end der normalt er tilgængeligt ved andre mere annonyme profiler. .
Hav en god dag.
John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu har jeg ikke fået læst alle indlæg (80 i skrivende stund) omkring postforliget, men jeg har lagt en kopi af forliget klar til download på min side, så alle har mulighed for at sætte sig ind i omfanget.
Mon ikke det er de færreste netshops der har varer i Holland og eller har en leverandør i Holland ??
Mon ikke besparelsen for små netshops bliver ædt op af administration af fjernlager med ansatte, forsikringer mv.
Jeg tvivler på modellen, men kan muligvis godt bruges af meget store firmaer der etablerer fjernlager andre steder end Danmark.
Hva så med Tyskland eller Sverige? Hvis der ingen besparelse er, så er det sjovt, at så mange webshops forlader det danske efterhånden, og lægger lagerfunktionen udenlands...
Hva så med Tyskland eller Sverige? Hvis der ingen besparelse er, så er det sjovt, at så mange webshops forlader det danske efterhånden, og lægger lagerfunktionen udenlands...
Kan du nævne nogen webshop, der kan spare ved at flytte til udlandet !!
Hvorfor bruger du ikke selv konceptet!
Jeg kender ikke personligt nogen og der er for mange tidsfaktorer og omkostninger forbundet, med mindre man kan få en udenlands leverandør til at sende varen.
Kan du nævne nogen webshop, der kan spare ved at flytte til udlandet !!
Hvorfor bruger du ikke selv konceptet!
Jeg kender ikke personligt nogen og der er for mange tidsfaktorer og omkostninger forbundet, med mindre man kan få en udenlands leverandør til at sende varen.
mvh
Jeg vil ikke sidde her og hænge mine kunder ud på nettet, så nævner ingen navne - men jeg kender en del, som har webshop og med fordel sender fra Tyskland. fx har jeg kunde der sender bøger til usa - med postdk skal han give knap 400 kr - med tysk postvæsen skal han give 74. Derfor kører han ned over grænsen et par gange om ugen med sine pakker - og sparer derved en hel masse.
Kender også flere andre, der har lagerhotel i Tyskland - samt en der får et tysk fragtfirma til at hente sine pakker på hans adresse i sønderjylland, køre pakkerne til tyskland og her efter får dem sendt tilbage til danmark.
Det er fuldstændigt åndsvagt at der skal være så stor prisforskel!