Nu skal vi vel også huske på, at varerne skal sendes til Holland først eller kan man trylle her!! mvh |
Post Danmark sætter prisen op.
Taber de ik penge på brevdelen, og tjener deres penge på pakker og erhverv? Men jeg er da glad for, at jeg ik skal betale så meget for at sende et sølle brev... Nu er det meget billigere at sende fra udlandet til DK end internt i DK :)
Folk er da ik utilfredse med PD... Herinde er der da flest PD tilhængere os selvom priserne er væsentlig højere... |
Du ved da godt, at det max tager 1-3 dage fra Holland til DK med TNT... Det er dig, som er eksperten, så spil nu ik dum ;D |
Og dét ville klæde dig ikke at tage alting så alvorligt og personligt! Én ting er, at det her er et debatforum, men du ved ligeså godt som jeg, at du elsker at vende mange andre indlæg til en diskussion, hvis der er mulighed for det. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
En person, som kun kan ytre negative ting om andre og deres gøren... Okay hvordan skal det ik tages personligt? Hvornår har du egentlig sidst sagt noget positivt herinde?
Dine skrive egenskaber imponere gang på gang... Vi er på et debatforum, og du har ondt i røven over, at vi debattere emner? |
Hallo, kammerat, jeg skriver masser af positive indlæg. Jeg giver positiv feedback på mange af de indlæg, som diverse aminoer herinde skriver. At du ikke ser dem, har intet med mig at gøre. Men hver gang jeg støder på dig, så er du uenig med gud-og-hvermand og har overvejende kun negative udmeldinger, selv i forbindelse med områder du ikke har den ringeste forstand på. Du ved ligeså godt som mig, at du i den grad trives med diskussioner. Og ja, jeg giver også min mening til kende i mange andre sammenhænge herinde. Dem, der er relevante for dét, som det her er: Et iværksætter site! Mig negativ? Og det kommer fra dig? Mvh Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hov tog du det personligt ;D Så kan du selv se, hvor fedt det er, når andre kalder en noget... Men jeg ramte åbenbart plet ;D Har du nogensinde set en debat, hvor dem der diskuterede var enige? Anyway tillykke, så fik du kørt debatten totalt af sporet, og Lanther og jeg har haft en del spændende diskussioner i tidens løb, som både har gavnet os, og ik mindst dem som har fulgt dem... PS det er ik mig, som giver dig 1 stjerne! Gider ik at beskyldes for det os... |
Jeg tog det såmænd ikke personligt, Fashionseller! For at gøre det, ville jeg være nødt til at tage dig alvorligt! Dbh Thomas |
Vi har siden nytår haft valgmuligheden på vores hjemmeside, at kunden selv kan vælge mellem gls og pd. Min konklusion er at på mange områder yder gls faktisk en fantastisk service.. Til gengæld har de flere "fodfejl" end posten, fx har vi fået et par pakker retur med besked om adressen var forkert, hvor den ikke var det - og det er sket et par gange at chaufføren har leveret på forkert adresse, fx ringede der en mand som bor i nr 5 på en vej i slagelse, og sagde han havde fået en pakke fra os, og denne pakke skulle have været til en anden vej nr 5 i slagelse.. Chaufføren hentede dog pakken med det samme og kørte til den rigtige adresse. Så de laver flere fejl - men når de laver fejl, er de meget bedre til at udbedre dem end posten. Jeg har prøvet flere gange med posten, at en kunde siger, de ikke har fået en pakke der står som leveret - ringer man til postens kundeservice, beder de dig udfylde et skema og vente 3 uger på, om den dukker op. Vi sender 30-60 pakker om dagen og ud af disse er under 5 % med posten.. Langt de fleste af vores kunder er ligeglade med, hvem der levere pakken, de vælger den billigste løsning. |