Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark sætter prisen op.

Side 7 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

flødebollen:
Hej mark.. Du siger du sender fra Holland.. Hvor meget skal i af med for at skippe en pakke afsted mod dk? og hvor mange dage går der før levering?

Nu skal vi vel også huske på, at varerne skal sendes til Holland først eller kan man trylle her!!

mvh

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47

Eriksen321:

Post Danmark har skudt sig selv i foden noget så gevaldigt ved at indføre en så stor prisstigning på portoen. Fra 5.50 ,- til 8 ,- er da helt ved siden af, den samlede brevmængde falder med omkring 5% om året, så der er intet der berettiger Post Danmark til så stor en prisstigning.

Mon ikke de annoncerer pris-stigningen nu hvor deres eneste konkurrent (Citymail) er smuttet igen. Citymail havde desværre ikke evnerne eller viljen til at lægge de tab som der kræves for for at kunne etablere sig og opnå overskud på det danske marked, men mon ikke det snart rører på sig fra syd.

Taber de ik penge på brevdelen, og tjener deres penge på pakker og erhverv?

Men jeg er da glad for, at jeg ik skal betale så meget for at sende et sølle brev... Nu er det meget billigere at sende fra udlandet til DK end internt i DK :)

Eriksen321:

Det er kun helt fair at der nu er ens vilkår for aktørerne på pakkemarkedet, GLS har længe haft konkurrencedygtige og billigere løsninger og jeg tror at den generelle utilfredshed med Post Danmark der lige har fået et ordentlig nyk opad, vil rykke flere kunder over til GLS og lignende aktører

Folk er da ik utilfredse med PD... Herinde er der da flest PD tilhængere os selvom priserne er væsentlig højere...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:49

LANTHER:

Fint nok med den idé, bortset fra at man så ikke kan have leveringer fra dag til dag som Post Danmark og GLS tilbyder.

Det hedder vel bare B eller C forsendelser.

De fleste vil vel gerne have deres varer før de overhovedet har bestilt dem, så i har noget at leve op til.

Du ved da godt, at det max tager 1-3 dage fra Holland til DK med TNT... Det er dig, som er eksperten, så spil nu ik dum ;D

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Og dét ville klæde dig ikke at tage alting så alvorligt og personligt! Smile

Én ting er, at det her er et debatforum, men du ved ligeså godt som jeg, at du elsker at vende mange andre indlæg til en diskussion, hvis der er mulighed for det. Wink

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:39

En person, som kun kan ytre negative ting om andre og deres gøren... Okay hvordan skal det ik tages personligt? Hvornår har du egentlig sidst sagt noget positivt herinde?

TT Tekstforfatter:

Én ting er, at det her er et debatforum, men du ved ligeså godt som jeg, at du elsker at vende mange andre indlæg til en diskussion, hvis der er mulighed for det. Wink

Dine skrive egenskaber imponere gang på gang... Vi er på et debatforum, og du har ondt i røven over, at vi debattere emner?
Jeg mener nu ik jeg vender noget, men en ny vinkel på en sag skader aldrig... Og sjovt nok er det et debatforum, som du selv skriver, så hvorfor være så skide negativ evig og altid?
Du kunne jo overveje en dag og deltage, og måske bidrage men en helt ny vinkel på tingene... Just an idea ;D

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:53

Fashion-Seller:

TT Tekstforfatter:

En person, som kun kan ytre negative ting om andre og deres gøren... Okay hvordan skal det ik tages personligt? Hvornår har du egentlig sidst sagt noget positivt herinde?

TT Tekstforfatter:

Dine skrive egenskaber imponere gang på gang... Vi er på et debatforum, og du har ondt i røven over, at vi debattere emner?
Jeg mener nu ik jeg vender noget, men en ny vinkel på en sag skader aldrig... Og sjovt nok er det et debatforum, som du selv skriver, så hvorfor være så skide negativ evig og altid?
Du kunne jo overveje en dag og deltage, og måske bidrage men en helt ny vinkel på tingene... Just an idea ;D

Hallo, kammerat, jeg skriver masser af positive indlæg. Jeg giver positiv feedback på mange af de indlæg, som diverse aminoer herinde skriver. At du ikke ser dem, har intet med mig at gøre. Men hver gang jeg støder på dig, så er du uenig med gud-og-hvermand og har overvejende kun negative udmeldinger, selv i forbindelse med områder du ikke har den ringeste forstand på. Du ved ligeså godt som mig, at du i den grad trives med diskussioner.

Og ja, jeg giver også min mening til kende i mange andre sammenhænge herinde. Dem, der er relevante for dét, som det her er: Et iværksætter site!

Mig negativ? Og det kommer fra dig?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:59

TT Tekstforfatter:

Hallo, kammerat, jeg skriver masser af positive indlæg. Jeg giver positiv feedback på mange af de indlæg, som diverse aminoer herinde skriver. At du ikke ser dem, har intet med mig at gøre. Men hver gang jeg støder på dig, så er du uenig med gud-og-hvermand og har overvejende kun negative udmeldinger, selv i forbindelse med områder du ikke har den ringeste forstand på. Du ved ligeså godt som mig, at du i den grad trives med diskussioner.

Hov tog du det personligt ;D Så kan du selv se, hvor fedt det er, når andre kalder en noget... Men jeg ramte åbenbart plet ;D

Har du nogensinde set en debat, hvor dem der diskuterede var enige?

Anyway tillykke, så fik du kørt debatten totalt af sporet, og Lanther og jeg har haft en del spændende diskussioner i tidens løb, som både har gavnet os, og ik mindst dem som har fulgt dem...
At du ik kan bruge dem, er og bliver ik min skyld. Men jeg skal da med glæde følge dit råd, og holde mund fremover...

PS det er ik mig, som giver dig 1 stjerne! Gider ik at beskyldes for det os...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tog det såmænd ikke personligt, Fashionseller! For at gøre det, ville jeg være nødt til at tage dig alvorligt! Wink

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:19

Boysen:

LANTHER:
Så vil konkurrencen endelig gøre noget for webshop og alle os andre.

Jeg medgiver at GLS er billigere, men shop webshop ejer, går der laaaaaaaaang tid før jeg skifter til andre end postdanmark. Prisen overgår simpelthen ikke den mangelfulde service

Vi har siden nytår haft valgmuligheden på vores hjemmeside, at kunden selv kan vælge mellem gls og pd.

Min konklusion er at på mange områder yder gls faktisk en fantastisk service..
Fx kom jeg den anden dag til at sende en pakke til en forkert adresse - jeg ringede og mens jeg var i røret, fik den flinke kundeservice-dame ringet chaufføren op, fik ham ud og hente pakken igen og tage den med til den rigtige adresse - det var Aldrig sket hos postdanmark!! Der ville de slet ikke vide, hvilken chaufføer der havde kørt med pakken.

Til gengæld har de flere "fodfejl" end posten, fx har vi fået et par pakker retur med besked om adressen var forkert, hvor den ikke var det - og det er sket et par gange at chaufføren har leveret på forkert adresse, fx ringede der en mand som bor i nr 5 på en vej i slagelse, og sagde han havde fået en pakke fra os, og denne pakke skulle have været til en anden vej nr 5 i slagelse.. Chaufføren hentede dog pakken med det samme og kørte til den rigtige adresse.

Så de laver flere fejl - men når de laver fejl, er de meget bedre til at udbedre dem end posten.

Jeg har prøvet flere gange med posten, at en kunde siger, de ikke har fået en pakke der står som leveret - ringer man til postens kundeservice, beder de dig udfylde et skema og vente 3 uger på, om den dukker op.
Ringer man til gls ringer de chaufføren op med det samme og spørger, hvor den er leveret og man får svar inden for meget kort tid - er der sket en fejl, skriver de en kreditnota med det samme.

Vi sender 30-60 pakker om dagen og ud af disse er under 5 % med posten.. Langt de fleste af vores kunder er ligeglade med, hvem der levere pakken, de vælger den billigste løsning.
Gls er dog bedst til kunder som er hjemme eller hvis pakken må stilles et sted.
Stort set alle vores kunder er erhverv, men mange driver webshops og er ikke hjemme om dagen. derfor har vi lavet det sådan, at hvis de vælger levering med gls, kommer der er felt frem, hvor de an skrive hvor pakken må stilles, hvis der ikke er nogen hjemme - de fleste har fx en nabo, garage eller lign de kan benytte sig af og det fungere rigtigt fint! vi har endnu ikke haft nogle forsvundne pakker på den konto.

Side 7 ud af 12 (119 indlæg)