Ja da, men den tager vi over PB, hvis det er ;D |
Helle - houseofkids.dk:Nogen der ved hvad en 0-1 og 1-5 kg pakke koster fra tyskland til danmark?
Tror det er i mellem 30-40 kr.
Ja da, men den tager vi over PB, hvis det er ;D |
Tror det er i mellem 30-40 kr. |
Skriv altid gerne :·) |
|
Der kan man bare se, det er ikke bare lige !! mvh |
Ok, hvis man ikke vil nævne navne på dem der benytter transport fra udlandet til Danmark. Selvfølgelig er det nemmere for ham der selv kan indleverer varer i Tyskland til forsendelse med egen bil og sig selv som chauffør, men hvem har så meget tid, når man kan få afhentet hjemme på adressen. Det er også fuldstændig tåbeligt med de høje priser i Danmark, men en stor del af skylden er lønomkostninger der er tårnhøje her i DK. Samtidig har vi også en masse indirekte omkostninger forbundet til bilerne, som tyskere ikke slås med, blandt andet koster vores biler noget mere end i tyskland på grund af registreringsafgifter på små biler til distribution, men er også vidende om at Post Danmark nok er friholdt for disse omkostninger. mvh |
Lanther vi holder til i Tyskland, så der er ik så meget grund til, at flytte rundt på noget ;D |
Nu checkede jeg lige priserne fra Sverige - og det er ihvertfald ikke en mulighed Priserne er endnu højere end Post Danmark - øv.
|
GLS er simpelthen det største fup firma jeg længe har oplevet. Siger de har været omkring med pakken men ikke kan levere fordi kunden ikke har været hjemme - selvom kunden har været dette. Tjek på nettet der er TALRIGE historier om dette og deres horible kundeservice. Som netkunde betaler jeg hellere 2x eller 3x GLS prisen for faktisk at modtage min pakke via PostDanmark. |
Arrhhhh ;D DHL Express, så har du i hvertfald en fornuftig pris, som er under den danske... Kan evt sende dig videre til nogle, som kan give dig en super aftale i SE ;D |