Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark sætter prisen op.

Side 11 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

GLS er simpelthen det største fup firma jeg længe har oplevet.

Siger de har været omkring med pakken men ikke kan levere fordi kunden ikke har været hjemme - selvom kunden har været dette. Tjek på nettet der er TALRIGE historier om dette og deres horible kundeservice.

Som netkunde betaler jeg hellere 2x eller 3x GLS prisen for faktisk at modtage min pakke via PostDanmark.

Jeg har både kunder som siger dårligt om gls og dårligt om posten - og du kan også finde mange dårlige historier om posten på nettet. Fx har jeg en kunde som flere gange har oplevet samme historie som du fortæller med posten, at de bare smed en seddel i postkassen, selv om hun var hjemme - nu får hun med gls og der er ingen problemer. Så i virkeligheden handler det nok mest om, hvilken person der kører ud med pakken - om han er ærlig eller uærlig - og ikke så meget om han arbejder for det ene eller andet firma.

Fakta er for vores vedkommende, at nogen pakker skal vi ikke betale 2x eller 3x mere for hos posten - vi skal betale op til 6x mere hos posten!! Vil du også gerne betale meget ekstra?!

Et eksempel - Hvis jeg sender 2 kasser boblekuverter str 8 til en kunde, kan jeg tape dem sammen og sende dem som 1 pakke på 5-10 kilo med gls. Hos postdanmark volume beregner de, så pakkens volume vil være 48 kilo - og derfor vil denne pakke koste 143,00 kr. mere at sende med posten end med gls!!
(På de små pakker er der ikke helt så stor forskel naturligvis).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Hej Fashion Seller

Vil du fortælle hvem det er der kan give en super aftale i Sverige?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Jakodan mfl. - Hvis man skulle sende fra Tyskland til Danmark, er det så med deutche post, DHL eller andre? Og hvor lang tid tager leveringen så?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:57

klelund:

Jakodan mfl. - Hvis man skulle sende fra Tyskland til Danmark, er det så med deutche post, DHL eller andre? Og hvor lang tid tager leveringen så?

Leveringen fra Tyskland tager 1-2 dage..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Med hvem?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:01

klelund:

Med hvem?

TNT

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:01

klelund:

Vil du fortælle hvem det er der kan give en super aftale i Sverige?

Smider dig en PB med et link...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:02

klelund:

Der er ingen grund til, at vælge det næst bedste, når de både er dyre og langsommere...

UPS, TNT, GLS eller DHL Express er de mest attraktive... Og levering er dag til dag med undtagelse af nogle af øerne...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

tak skal du have :)

Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:07

Utroligt hvordan du kan beskytte gls så meget!

Jeg sendte en pakke i fredags til udlandet med gls fra deres blockbuster shop eller hvad man nu kalder dem!

tracking nummeret viser stadig ikke noget og når man ringer ind på deres kontor og spørger efter pakken ved de ikke noget om den fordi de ikke har den i systemet endnu siden i fredags!

Hvad bruger de tracking systemet til når de ikke kan finde ud af at sætte det i systemet?

fuldstændig amatør!

Bliver postdk fremover

Side 11 ud af 12 (119 indlæg)