GLS er simpelthen det største fup firma jeg længe har oplevet.
Siger de har været omkring med pakken men ikke kan levere fordi kunden ikke har været hjemme - selvom kunden har været dette. Tjek på nettet der er TALRIGE historier om dette og deres horible kundeservice.
Som netkunde betaler jeg hellere 2x eller 3x GLS prisen for faktisk at modtage min pakke via PostDanmark.
Jeg har både kunder som siger dårligt om gls og dårligt om posten - og du kan også finde mange dårlige historier om posten på nettet. Fx har jeg en kunde som flere gange har oplevet samme historie som du fortæller med posten, at de bare smed en seddel i postkassen, selv om hun var hjemme - nu får hun med gls og der er ingen problemer. Så i virkeligheden handler det nok mest om, hvilken person der kører ud med pakken - om han er ærlig eller uærlig - og ikke så meget om han arbejder for det ene eller andet firma.
Fakta er for vores vedkommende, at nogen pakker skal vi ikke betale 2x eller 3x mere for hos posten - vi skal betale op til 6x mere hos posten!! Vil du også gerne betale så meget ekstra?!
Et eksempel - Hvis jeg sender 2 kasser boblekuverter str 8 til en kunde, kan jeg tape dem sammen og sende dem som 1 pakke på 5-10 kilo med gls. Hos postdanmark volume beregner de, så pakkens volume vil være 48 kilo - og derfor vil denne pakke koste 143,00 kr. mere at sende med posten end med gls!! (På de små pakker er der ikke helt så stor forskel naturligvis).
Jeg sendte en pakke i fredags til udlandet med gls fra deres blockbuster shop eller hvad man nu kalder dem!
tracking nummeret viser stadig ikke noget og når man ringer ind på deres kontor og spørger efter pakken ved de ikke noget om den fordi de ikke har den i systemet endnu siden i fredags!
Hvad bruger de tracking systemet til når de ikke kan finde ud af at sætte det i systemet?