Hej surf
Jeg er meget interesseret i
TEAM MARKETING som i vort tilfælde omfatter produkter der har fokus på hvordan vi lever og hvad vi putter i munden. Samt hvad vi dog bruger til at smøre os ind i.
Når man forhandler disse produkter så opstår der helt naturligt en interesse for det sunde selvhelbredende menneske. Og det er næsten i sig selv nok for det er der behov for - at indgyde denne holdning hos os alle sammen i en tid hvor mange er for store og i en tid hvor der aldrig har været gjort/talt/skrevet så meget for sundheden.
Ikke at vore produkter er de eneste saliggørende, men det at man for indsigt og holdninger ved at få viden om produkterne og deres indhold sammenlignet med det vi ellers har brugt før vi kom med i denne forretning. Produkterne er rene naturprodukter friholdt for mange kedelige ingredienser.
Når jeg skriver dette - så er det for at give dig det tilbud at du kan få oplysninger om økonomidannelsen som du efterlyser.
Der er mange måder men jeg har samlet de mest anvendte på vor
hjemmeside til gavn for de der overvejer at starte med denne forretningsform.
Jeg har udvalgt stien til netop den side hvor du finder disse oplysninger.
Læs mere her.....Når du har åbnet den så følg linket "
Matrix - den mest anvendte kompensationsplan" På disse sider har jeg beskrevet økonomidannelsen og du kan så selv simulere alt afhængig af hvor mange du har med i din Team Marketing gruppe!
Hvis du vil se hele sitet - alle siderne så klik på "HOME" og du får adgang til alle menupunkterne - det er omfattende - men der er konkret viden om denne branche.
Dette alene for at du kan se at det ikke er alle aktører i branchen der ikke ved hvordan det hænger sammen. Det er derfor det er vigtigt med hvem du samarbejder og derfor med hvem du tegner dig op!
1. Vælg firma med omhu sæt dig ind i det!
2. Vælg firma med produkter du mener at have værdi for dig
3. Vælg en du mener der kan inspirerer dig og udvikle din forretning sammen med dig
4. Vælg dette for at du vil være med til at gøre en forskel og ikke kun for penge
Jeg håber du vil give dig tiden til at se det igennem - og give mig din mening om hvad du læser på disse sider - den viden vi har fået ved studie af dette område forud for beslutning har vi samlet - et omfattende job - med mulighed for at andre kan få disse informationer til rådighed forud for beslutning om at starte i denne branche.
Når du læser så skal du se bort fra at vi har valgt - Forever Living Product - den har vi valgt efter studie af udbydere den
lever op til vore krav, betingelser og et produktmix som vi ønsker at arbejde med.
Ps! surf - undskyld jeg spørger lidt direkte - hvorfor ønsker du her at optræde anonymt ?
Hilsen john