Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 5 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fjeld

Ikke for at rive op i gamle tråde, men husk når du anbefaler dine smykker at du ikke bruger ord som helbredene i forbindelse med folks skavanker, når dine produkter ikke er medicinsk dokumenteret.

Det er ikke fordi jeg personligt har noget imod at man bruger personlige historier fra personer fra sin egen kundegruppe, når man er ude i marken og skaffe nye kunder. Men der har været meget polimik omkring det, senest TNI hvis i husker. Derfor denne lille reminder   

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:13
Hej Lougan.

Nu har jeg ikke brugt ord som helbredende, men positive tilbage meldinger - det mener jeg ikke er det samme ! Så efter min overbevisning har jeg ikke skrevet for meget.

Jeg mener ikke det er ukorekt at henvise til folks oplevelser, så længe jeg ikke påstår at det er videnskabeligt bevist. Men vil gerne blive klogere, for jeg ender helst ikke i T.V. - og det er ikke videnskabeligt bevist.  Men i flere lande i europa anerkender man den magnet-helende effekt

Med venlig hilsen

Tania    

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10
Hej Katerina !

Da jeg personlig er med i Amway , vil jeg vart anbefale Amway . Du har mulighed for at spare mange peng , samt tjene , alt hvor dine drømme fører dig hen ! Jeg vil gerne være dig behjælpelig med at se på forretningen mm.

Hilsen fra Ejvind , Rødekro

emec@mail.tele.dk

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:54
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:33
Nu må i snart holde op !!!

Jeg kan se at i her har en klub for MLM - er tilfældigvis kommet forbi siden fordi jeg skulle have min kone ud af en forfærdelig gang hjernevask fra AMWAY + N21 - og derfor søgte nettet for info.

Jeg synes godt nok det er slemt at læse argumenter for at man ikke kan "mætte et marked" og at man selvfølgelig tjener penge på den ene og den anden måde.

Tag dog lige et kursus på handelshøjskolen og lær om produktcyklus m.v.

Til IKKE-MLM-medlemmer PAS PÅ - alle her prøver jo på at hverve dig/jer - derfor er de så interesserede i at du/i skal kontakte dem!

Hånden på hjertet - HVAD TJENER i i virkeligheden - og her gælder altså ikke rabatten på de produkter i køber - så kan jeg også tjene millioner på at gå på udsalg - jeg har bare ikke råd.

og når i har gjort op hvad i tjener - så stil lige det næste spm. - hvor meget tid har i brugt - og det næste: hvis i har skabt så stor en omsætning som der er nødvendig for at i kan tjene de penge - hvor meget havde i så ikke tjent ved at købe og sælge produkter direkte?

og igen: lad ikke nogen bilde jer ind at produkterne er supergode til supergode priser - tænk på alle de avancer der skal betales op gennem pyramiden eller network''et eller hvad det kaldes - der kan ikke være mange penge tilbage til at producerer for. (indrømmet - det er det samme med et stykke mærkevaretøj købt på strøget - men her får man da trods alt en signalværdi)

--------------------------------------------------------------------------------

mvh Søren

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:37
Dato: 22-06-2007 15:32:56
Forfatter: surf
Nu må i snart holde op !!!

Jeg kan se at i her har en klub for MLM - er tilfældigvis kommet forbi siden fordi jeg skulle have min kone ud af en forfærdelig gang hjernevask fra AMWAY + N21 - og derfor søgte nettet for info.

Jeg synes godt nok det er slemt at læse argumenter for at man ikke kan ''mætte et marked'' og at man selvfølgelig tjener penge på den ene og den anden måde.

Tag dog lige et kursus på handelshøjskolen og lær om produktcyklus m.v.

Til IKKE-MLM-medlemmer PAS PÅ - alle her prøver jo på at hverve dig/jer - derfor er de så interesserede i at du/i skal kontakte dem!

Hånden på hjertet - HVAD TJENER i i virkeligheden - og her gælder altså ikke rabatten på de produkter i køber - så kan jeg også tjene millioner på at gå på udsalg - jeg har bare ikke råd.

og når i har gjort op hvad i tjener - så stil lige det næste spm. - hvor meget tid har i brugt - og det næste: hvis i har skabt så stor en omsætning som der er nødvendig for at i kan tjene de penge - hvor meget havde i så ikke tjent ved at købe og sælge produkter direkte?

og igen: lad ikke nogen bilde jer ind at produkterne er supergode til supergode priser - tænk på alle de avancer der skal betales op gennem pyramiden eller network''et eller hvad det kaldes - der kan ikke være mange penge tilbage til at producerer for. (indrømmet - det er det samme med et stykke mærkevaretøj købt på strøget - men her får man da trods alt en signalværdi)

--------------------------------------------------------------------------------

mvh Søren

Hej Søren,

Velkommen til Amino

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:19
Dato: 22-06-2007 15:32:56 Forfatter: surf

mvh Søren

Hej Søren,

Alle dine spørgsmål og øvrige kommentarer, ville du have fået besvaret, hvis du selv havde deltaget i mødet med din kone...

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:30
Kære Høgen, har du ikke forstået mit indlæg?

Det er ikke mig der ikke har fået svarene! de er jo til at gennemskue hvis man har lidt erfaring med handel og tal.

Det var et OPRÅB til dem der forvilder sig ind i dette netværk.

Det er påfaldende at næsten INGEN fatter hvordan indtjeningsstrukturen er sat sammen !!!!

og at INGEN ønsker at skrive det her (eller de har stadig ikke fattet det).

JEG kender godt systemet - der er skruet sammen så det er svært at gennemskue for ikke talkyndige.

Således kunne BIRKOW på "mødet" ikke engang forklare indtjeningsstrukturen, men sagde blot at "det vil man finde ud af hen af vejen" ????? ENTEN er BIRKOW ikke særlig klog eller også er det bevidst - det vil jeg lade andre om at dømme.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:38
Hej surf 
Jeg er meget interesseret i TEAM MARKETING som i vort tilfælde omfatter produkter der har fokus på hvordan vi lever og hvad vi putter i munden. Samt hvad vi dog bruger til at smøre os ind i.
Når man forhandler disse produkter så opstår der helt naturligt en interesse for det sunde selvhelbredende menneske. Og det er næsten i sig selv nok for det er der behov for - at indgyde denne holdning hos os alle sammen i en tid hvor mange er for store og i en tid hvor der aldrig har været gjort/talt/skrevet så meget for sundheden. 

Ikke at vore produkter er de eneste saliggørende, men det at man for indsigt og holdninger ved at få viden om produkterne og deres indhold sammenlignet med det vi ellers har brugt før vi kom med i denne forretning. Produkterne er rene naturprodukter friholdt for mange kedelige ingredienser.

Når jeg skriver dette - så er det for at give dig det tilbud at du kan få oplysninger om økonomidannelsen som du efterlyser.
Der er mange måder men jeg har samlet de mest anvendte på vor hjemmeside til gavn for de der overvejer at starte med denne forretningsform.

Jeg har udvalgt stien til netop den side hvor du finder disse oplysninger. Læs mere her.....Når du har åbnet den så følg linket "Matrix - den mest anvendte kompensationsplan" På disse sider har jeg beskrevet økonomidannelsen og du kan så selv simulere alt afhængig af hvor mange du har med i din Team Marketing gruppe!
Hvis du vil se hele sitet - alle siderne så klik på "HOME" og du får adgang til alle menupunkterne - det er omfattende - men der er konkret viden om denne branche.

Dette alene for at du kan se at det ikke er alle aktører i branchen der ikke ved hvordan det hænger sammen. Det er derfor det er vigtigt med hvem du samarbejder og derfor med hvem du tegner dig op!

1. Vælg firma med omhu sæt dig ind i det!
2. Vælg firma med produkter du mener at have værdi for dig
3. Vælg en du mener der kan inspirerer dig og udvikle din forretning sammen med dig
4. Vælg dette for at du vil være med til at gøre en forskel og ikke kun for penge

Jeg håber du vil give dig tiden til at se det igennem - og give mig din mening om hvad du læser på disse sider - den viden vi har fået ved studie af dette område forud for beslutning har vi samlet - et omfattende job - med mulighed for at andre kan få disse informationer til rådighed forud for beslutning om at starte i denne branche.

Når du læser så skal du se bort fra at vi har valgt - Forever Living Product - den har vi valgt efter studie af udbydere den
lever op til vore krav, betingelser og et produktmix som vi ønsker at arbejde med.

Ps! surf - undskyld jeg spørger lidt direkte - hvorfor ønsker du her at optræde anonymt ? 

Hilsen john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:08
Dato: 22-06-2007 15:32:56 Forfatter: surf
siden fordi jeg skulle have min kone ud af en forfærdelig gang hjernevask fra AMWAY + N21 - og derfor søgte nettet for info.

Søren... er du misundelig på din kone; at hun er en del af et fællesskab...? Frygter du hun vil komme til at tjene penge.. FLERE penge end dig? - Tror du Bircow stikker af med hende...?

Ja, jeg spørger direkte - for du er da helt afmarcheret med din noget stramme og negative holdning til Amway og N21 - ingen af de dele er mig bekendt at klassificere som hjernevask - snarere tværtimod - N21 er så vidt jeg er orienteret et program udviklet for især personlig udvikling m.m.

Så hvor ligger aben begravet... hvad er det reelt der er så farligt ved at dine kone har været/er omkring netop det selskab?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 5 ud af 10 (100 indlæg)