Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 7 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BW, som Lasse Burholt siger så er der skam ikke noget galt med Herbalife.

Jeg har selv været forhandler, men er stoppet, og grunden til at jeg stoppede er at jeg ikke havde tiden længere, jeg genoptog simpelthen en gammel interesse som jeg har valgt at fortsætte med + min kæreste og jeg har valgt at prøve noget andet indenfor arbejde hjemmefra. 

Jeg syntes også at produkterne er rigtige gode og min kæreste og jeg var endag ovre i Atlanta og fejre firmaets 25 års jubilæum i 2005 og det var en fantastisk oplevelse som vi selvfølgelig ikke vil glemme, og jeg vil sige at man skal bruge mindst 12-15 timer om ugen og tage med på de seminar og event man kan, da det er alfa / omega for forretningen for ikke at sige et must.

Du skal også sørge for at bruge produkterne hver dag, og mit eget produkt resultat er at jeg gik 5 kilo op i vægt i løbet af en måned og har taget 10 kilo på ialt da jeg var undervægtig, samt har fået mere energi. husk at Herbalife''s produkter er kosttilskud og ikke et slankemiddel, selvom det er det Herbalife er mest kendt for.

Jeg bruger stadig produkterne.

Herbalife bruges til folk som skal ned i vægt, op i vægt, dyrker sport både på amatør plan samt elite og professionelt plan, samt bare vil spise et godt kosttilskud.

Pyramidefirma?  NEJ OG ATTER NEJ, så derfor så tag med til et info møde / STS og få mere at vide.

Håber du kan bruge det til noget ellers så må du spørge igen, eller er velkommen til at kontakte mig på hhsommer@stofanet.dk

Mvh.

Tiger

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:52
Hej Lasse og Tiger

Tak for svarene-....

enig i at kompensationsplanen er noget tung at danse med, og som du skriver Lasse, så er det det samme billede jeg har... jeg mangler bare at lægge nogle kontanter og komme igang med det... dertil når jeg nok, altså til en beslutning inden længe, for jeg går med både llivrem og seler... vil gerne vælge det der for mig er det rigtige.... altså at analysere lidt på det...

var lige ved at kløjs i kaffen, Tiger, men OK.. du skulle OP i vægt... ha ha ha....  Nu må vi se, ville bare lige have et par meninger med på vejen...

tak for det...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 21:55
Når jeg nu er her alligevel, så må I da meget gerne komme med flere input omkring Herbalife... eller  Forever Living.... der er nok der jeg går ind hvis det er.....

Mvh

Brian

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:48
Hej Brian,

du er da meget velkommen til at surfe lidt paa min hjemmeside for at danne dig et indtryk af Forever Living. Forhaabentligt finder du her mange svar og indtryk hvad angaar FLP.

1. Vælg dig et produkt du synes om om brug det dagligt

2. Fortæl andre om produktet

3. Vis andre hvordan denne forretning fungere

4. Sæt dig et mål

Held og lykke til dig.

Mads

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:02
Hej Brian!

Du kan læse mere om network marketing og FLP på denne hjemmeside - hvor vi har samlet megen nyttig information om denne branche - uanset produkt.
Det er nyttig læsning - samlet på et sted med det formål, at viderebringe det information om branchen for de der overvejer at gå ind i denne branche.
Skulle du have behov derfor er du naturligvis velkommen til at ringe os op og få afklaret evt. spørgsmål - det koster jo ikke noget!

Du finder os her www.JOMACompany.dk

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 18:39
Tak for input''ne

Jeg vil studere det lidt mere i bund....

mvh

brian

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:51

Hei :)

Fant din link da jeg søkte på nettet. Har du funnet et firma du trives i ?

mvh

Bjørn-Erik

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:28

Hej ... ja, jeg er super glad for at være med i LR.

Det er perfekte og super kvalitetsprodukter til rimelige priser. OG de er lette at sælge. Desuden er der et let-gennemskueligt bonussystem, som fungerer.  Vil du vide mere?

Anne

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:39

hi hi....

LR og Amway er faktisk over 80% ens...

men kunne undre sig over hvorfor LR ligner amway på en brik, når man ser på bonus plan og produkt katelog...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:36

Hej Brian!

Har du afsluttet din studietid?

Hvad mener du om vor hjemmeside - er den tilstrækkelig informativ?

Er du blevet klogere på network marketing?

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 7 ud af 10 (100 indlæg)