Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 6 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-06-2007 09:29:41 Forfatter: surf
Således kunne BIRKOW på ''mødet'' ikke engang forklare indtjeningsstrukturen, men sagde blot at ''det vil man finde ud af hen af vejen'' ????? ENTEN er BIRKOW ikke særlig klog eller også er det bevidst - det vil jeg lade andre om at dømme.

Det var da heldigt, at det var Bircow som lavede præsentationen - så kunne han også lige få en håndmad...

På de møder leveres megen information på én gang. Hvis man også skulle ind på hele indtjeningsstrukturen, så ville potentielle selvstændige ikke kunne rumme det.

Derfor - og det har du så glemt at skrive - henvises til den person som har inviteret dem, så man stille og roligt kan få forklaret kompensationsplanerne.

Heldigvis har rigtig mange mennesker ikke læst på handelshøjskolen - derfor kan de også gennemskue den mulighed de bliver præsenteret for.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:36
Hej alle - og Søren,

jeg har lige haft et besøg af Rolf Kipp fra Forever Living Products. Med hans månedlige 400.000 EURO bonuscheck (ca. 3 mio kr.) er han vel nok den højst betalte networker. Meget sympatisk fyr. Hans råd er ganske enkelt:

1) find dig et produkt du synes om og brug produktet dagligt

2) fortæl andre om produktet

3) vis andre hvordan denne forretning fungere

4) sæt dig et mål.

Han selv arbejdet 5 år intensivt med FLP. De sidste 6 år har han taget det lidt med ro - har også tre boliger han skal se til. Men han sponsor stadig folk og begejsre alle dem som han møder. Det hele ligger i din egen udstråling.

Held og lykke til os alle,

Mads

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:02
Hej Mads!

Ja - det kan lade sig gøre - men rigtigt vælg det rette produkt og byg din forretning. Dette her er ikke for sjovt - det er som i alle andre brancher et spørgsmål om attitude og indsats.

Og der er masser af plads til langt flere i vor organisation!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 18:28

Dato: 27-06-2007 18:01:44 Forfatter: john sommer

Hej Mads!

Ja - det kan lade sig gøre - men rigtigt vælg det rette produkt og byg din forretning. Dette her er ikke for sjovt - det er som i alle andre brancher et spørgsmål om attitude og indsats.

Og der er masser af plads til langt flere i vor organisation!

-Quote John Sommer.

Hvor det gør ondt - er det den rigtige vej. Derfor skal man først kikke på sig selv og finde ud af hvorfor man vil kaste sig ud i network marketing. Så finder man også HVORDAN - og det er her at den største hemsko ligger begravet.

Selv om at FLP med deres 9 mio distributører - over 400.000 alene i Tyskland - er stor, så er det forbløffende hvormange mennesker ikke kender til FLP. Det tager jeg som et udtryk for at der er plads til mange flere. Det gælder også de andre store og etablerede firmarer som Amway og LR.

Når man vælger et MLM selskab er det vigtigt at du føler med produktet eller produkterne. Derfor vælger du et bestemt MLM selskab og ikke fordi forretningen kan blive god - for det kan de nemlig alle!

Held og lykke til os alle,

Mads

ps. jeg tror det der med Quote er jeg personligt ikke skide god til.. Sorry.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:06
Dato: 27-06-2007 18:27:58 Forfatter: a-perfect-start

Selv om at FLP med deres 9 mio distributører - over 400.000 alene i Tyskland - er stor, så er det forbløffende hvormange mennesker ikke kender til FLP. Det tager jeg som et udtryk for at der er plads til mange flere.

Tilgengæld er der mange, mange, mange folk der kender ALOE VERA produkterne fra FLP - af samme grund vel, at FLP nu er gået mere ind i at tænke branding og synlighed i forhold til selve firmaet.

Husk iøvrigt... og i tråd med det der er vendt i de sidste par kommentarer: Succes er ofte forklædt som hårdt arbejde ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 14:14
Dato: 28-06-2007 10:05:36 Forfatter: Lasse Burholt [QUOTE]Dato: 27-06-2007 18:27:58 Tilgengæld er der mange, mange, mange folk der kender ALOE VERA produkterne fra FLP - af samme grund vel, at FLP nu er gået mere ind i at tænke branding og synlighed i forhold til selve firmaet.

Husk iøvrigt... og i tråd med det der er vendt i de sidste par kommentarer: Succes er ofte forklædt som hårdt arbejde ;-)

MVH

Hej Lasse,

det er ikke helt forkert at branding kommer til at betyde mere for FLP. Vi oplever i disse tider at mange kan huske den gule kanister med Aloe Vera saft, men ved desværre ikke hvor de kan få fat i sådan en. Derfor vil man nok komme til at se flere biler kørende rundt med den gule kanister på siden. Det er branding i høj grad. Og jeg syntes at det er fantastisk at FLP har opnået dette. Ligsom Kleenex servietten eller Libello læbepomaden - ups. der gjorde jeg vist reklame for et konkurrende produkt af ringere kvalitet - men til samme pris.

Held og lykke til alle dem med "den gule kanister" på Porschen! eller Corolla''en.

Mads

Fra Frørup
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:39
Hej

Jeg arbejder med Forever og det er kanon, det er efter min mening den beste markedetingsplan jeg endnu har set.

Med venlig hilsen

Aloe Søren

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:49
ja...

jeg arbejder også med amway...

og må sige at jeg er glad for det... og vælger absolute ikke nået andet...

LR er sikkert rigtigt godt...

men som katrine også selv har fanget... er der nu kommet mindre arbejde til en selv da de bygger deres bonus struktur på en anden måde end tidligere... hvilken det gør det lettere at tjene penge eller at få point.

jeg har selv prøvet at være på begge systemer i amway... og kan klart anbefalde det efter det nye her er kommet... det går meget hurtigere...

og ja amway er gammel.. men så ved man også hvor man har det... og man kan se det udvider siden fabrikker rundt omkring i verden... så det må jo kun være et godt tegn.

der ud over har de været i pressen... og hvad så... hvor mange firmaer har ikke det... og det bliv jo stået fast til nået posivit... så det er da kun godt...

men som lasse også skriver... find nået du føler dig tryk ved... det er jo din forretning... det er dig som skal leve af det... og vigtigt af alt... fortælle om det til andre...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:42
Hej med jer....

Nu har jeg terpet alle disse indlæg igennem, og man skal vist sortere grundigt i svarene....

Jeg sidder selv og "leder efter svar" for at finde ud af hvad jeg skal igang med... og jeg hælder mest til Herbalife... jeg HAR været rundt om meget og må erkende at det er alfa omega at møde en seriøs og veletableret forhandler... Som med så meget andet, handler det jo om at man ikke er blåøjet og naiv, men at man ved selvstudium kan gennemanalysere fordele og ulemper ved de enkelte NVM løsninger... som jeg ser det ihvertfald...

Jeg har haft fat i flere fra herbalife, nogle gode nogle RIGTIG dårlige... Forever living... ACN.... Amway... LR... 

Jeg ville bare gerne høre her i denne debat... hvad er der galt med Herbalife??? Hvorfor er der så mange der har noget imod det?? Cykelholdet CSC bruger produkterne.... (Kald det doping, i do not care)... der er tonsvis af dokumentattion på at det er noget der holder.....

Jeg er på nippet til at gå i gang med Herbalife... som en nebengeschãft....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:50
BW, der er skam INTET galt med Herbalife overhovedet - deres produkter er uovertrufne - og som du måske har bemærket er Herbalife blevet ekstra eksponeret efter Beckham er blevet spiller i L.A. fodboldklubben, der bl.a. har Herbalife som hovedsponsor.

Det er er "galt med" Herbalife er såmænd blot deres kompensationsplan; den er tung at danse med og fordrer enorme mængder eget salg, ligesåvel som kvalifikationerne gør at man har meget stor lager - ligeledes er det lidt problematisk at downlines handler hos/skal handle hos uplines, fremfor at alle forhandlere, uanset rang handler direkte hos Herbalife til samme pris, som er tilfældet i de fleste "moderne" Network Marketing selskaber.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 6 ud af 10 (100 indlæg)