Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 4 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 12:54:59 Forfatter: Katerina Hej Erik, hvad er det de er ved at starte op? Kunne være interessant at vide:-)

Det ville være mest fair for dem - og jer - hvis I henvender jer direkte. Der er jo gået tid med at udvikle ideen, og hvis I skal dele den, bør I snakke sammen først. Send hende bare en mail på uq@pc.dk. Hun hedder Ulla, og bider ikke (ret ofte)

Erik

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:03
Hei,

Jeg representerer et norskt selskap som heter Shine Club. Vi er et av de mest suksefulle selskap i norden akkurat nå. Og best av alt er at vi har holdt på siden 1998. Vi er godt etablert i alle skandinaviske markeder utenom Danmark. Vi starter en pre-launch i Danmark 01.01.07. Jeg skal til Danmark 02.01 og ha møter med flere network marketing ledere i Herning, Ålborg og Århus. Skulle du være interessert i å se på vårt konsept så bare gi med lyd. Det koster bare 95,- kroner å bli forhandler i Shine Club.

Amway og LR er begge seriøse selskaper, så uansett hva du velger så gjør du noe rett. Lykke til ! 

robert.heldal@shineclub.com

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 15:11
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:34
Hej Katerina!
Vi har arbejdet med Network marketing og studeret som du nu gør det forud for endeligt valg. Og det er klogt at studere først. Du kan med fordel studere fordele og ulemper ved div. modeller ved at besøge vores hjemmeside.

Vi arbejder som det framgår med Forever Living Product og dette firma valgte vi som det der passede os bedst.

Vi søger pt. 3 personer som vil være med på den "Store" forretning. Læs mere her....Send os en mail med dit tlf. nr. og vi kontakter dig!

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:37
Hej Katetina

Ved ikke om dette MLM selskab er noget for dig, som jeg arbejder med og jeg ved ikke om du er noget for mig, men du kan kigge på min hjemmeside og linket nederst går direkte ind på Forever Living Products''s hjemmeside, hvor bonusplan, omsætning mm. er oplyst... skulle det være interessant kontakter du mig bare, jeg bruger kun tid på seriøse piger med ben i næsen.

venligst candie

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:42
Hej Katerina.

Jeg kan se at dit indlæg er fra November sidste år, og du har sikkert fundet det firma som du vil arbejde med, men jeg er da nysgerrig i at vide hvorfor du ikke vil arbejde med Herbalife, men gerne de andre.

Hvad er der galt med Herbalife.

Kun et spørgsmål.

Hilsen

Tiger.

Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 22:37

Hej Katerina,

Både LR og Amway er gode og solide selskaber, men det er desværre meget svært at komme til at tjene de rigtigt gode penge på det. Jeg er selv startet i ShineClub (www.shineclub.com) som har en meget, meget god bonus plan. Det er billigt at blive medlem  (95,-), du får en gave til maks. 500 i værdi  (fra deres velvære serie) samt tilgang til en webbutik med en hel række unikke produkter inden for økologisk baserede helseprodukter. Helse er jo den store trende og konceptet sælger sig selv.

ShineClub er netop startet op i Danmark og der kører en pre-launch periode lige nu.

Grundlæggen Anne Hill og hele ledelsen kommer til Danmark den 12. marts i Århus hvor du skal være velkommen. Dog synes jeg at du inden skulle kontakte mig hvis du er interesseret i dette koncept.

Jeg kan fanges på mail: thomas@stentz.net eller mobil 22104350.  Jeg holder til i det Midtjyske, men afstande er jo kun et spørgsmål om tid  ;-)

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:00
Har du fundet dit svar på LR eller Amway?

Jeg kender indgående til begge.

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13

Hej Lasse, tak for svaret. Jamen jeg ser alle de MLM produkter som ens.

Der var en der har skrevet:

Men Amway''s aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative.

Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være ind i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line.

Nu Skin- hvem er det? Hvor længe har du arbejdet med dem?

vh

Katerina

Hej Katerina

Jeg kan fortælle dig at LRs bonussystem er nøjagtig lige så godt som Amways. Samme system.

OG du behøver IKKE at skulle sælge hele tiden med LR ... her kan du bygge lige så meget struktur, du vil ... lige som i Amway. Jeg har arbejdet med begge firmaer, og vil gerne råde dig, hvis du er interesseret.

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:51
Hej Katerina.

Jeg har set dit indslag om LR eller Amway.

Jeg har selv forsøgt mig med LR uden den storre succes, jeg oplever at der er for stor konkurence på Aloe Vera og de fleste har fundet de cremer og make-up mærker som de fleste ikke er villige til at bytte ud med andet. Så det ville ikke være min anbefaling.

Jeg har aldrig forsøgt mig med Amway.

Jeg er tilgengæld startet med noget helt nyt i DK. Jeg sælger smykker. Det er det nemmeste jeg i mit liv har gjort, smykkerne sælger nemlig sig selv, da de er super flotte og har gode egenskaber (mange positive tilbagemeldinger fra mennesker med  gigt, migræne, kolde hænder/fødder o.s.v.)

Jeg var ude igår og vise min kollektion og jeg er høj når jeg tager hjem, for alle er super positive !

Fordelen i dette firma er at du kan tillade dig at holde "pauser" uden at miste dine rabatter, det har jeg ikke oplevet i nogle andre MLM forretninger.

Jeg vil meget gerne fortælle mere hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen 

Tania

Side 4 ud af 10 (100 indlæg)