Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 2 ud af 10 (100 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-11-2006 14:07:53 Forfatter: Dimitri Hardorff Du skal ikke være ked af det med citeringen, det har jeg selv store problemer med :)
Det jeg vil undgå er, at folk sidder og prøver at læse sig til hvad det handler om, og på den baggrund træffer en beslutning (og det gør folk), for de kan ikke læse alt på nettet, og jeg kan ikke skrive alt ned på et forum, derfor vælger jeg at tilbyde at mødes med dem, for indenfor de første 30 sekunder fortælle hvad firmaet hedder.
Nu nævner du salgstalen, jeg bryder mig faktisk ikke om at holde en nøje instrueret salgstale, jeg kan bedre lide at tale frit med personen ved min side, og fortælle om mulighederne, besvare spørgsmål, for derefter at sige på genhør i morgen, hvor jeg ringer og hører hvad deres mening er. At nogle mennesker vælger at starte umiddelbart efter præsentationen er færdig, viser jo kun initativ. Når folk er kommet hjem til dem selv, har kendskab til alle detaljer af forretningen, kan de søge på nettet, eller hvad de nu vælger.
Du siger at jeg har samme indgangsvinkel som Amwaysælgeren der kontaktede dig, jeg ved ikke hvad han helt præcist har sagt, men personligt lover jeg aldrig, at folk kan tjene penge uden at lave et stykke arbejde, og jeg lover heller aldrig at de tjener 50.000 indenfor den første måned.
Det med at gemme navnet på firmaet til sidst, kan jeg heller ikke nikke genkendende til, jeg kan bedst lide at fremlægge alt som det er.
Jeg håber du får gnavet dig igennem mit indlæg ;)

Så langt var det heller ikke :)

Jeg mente såmænd indgangsvinklen til mødet var den samme - nemlig intet om forløbet, produktet eller firmanavn. Kun spørgsmålet om jeg ville tjene penge og så skulle resten nok blive forklaret.

Jeg ville egentlig bare komme med et hint, tip eller blot et venlig råd om du vil. Mange kender til MLM og kender det kun fra den dårlige side. Hvis du allerede nu meldte ud om hvilket firma du er forhandler for, så kunne din kontakt selv finde ud af om det er godt eller skidt og på den måde ville du formodentlig stå bedre stillet, hvis dit firma ellers har rent mel i posen. At du fremlægger alt som det er, er en fin sætning, som kun gælder mødet og så fremlægger du jo ikke alt som det er :)

Men vi gør tingene på hver vores måde og du har forhåbentlig succes.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:49
Jeg mener at have fremlagt mine holdninger til dine kommentarer i mit sidste indlæg, men jeg er glad for dit synspunkt

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:13
Dato: 27-11-2006 14:48:54 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg mener at have fremlagt mine holdninger til dine kommentarer i mit sidste indlæg, men jeg er glad for dit synspunkt

Jeg ved, at jeg bliver belastende, men nu er jeg altså blevet rigtigt nysgerrig, så jeg tager den lige lidt videre :)

Kan du ikke - uden at nævne firmanavn - fortælle lidt om konceptet? Jeg oplever sjældent sælgere, der er så lukkede som du omkring et produkt, de gerne vil sælge. Undtagelsen er naturligvis i forbindelse med opstart og så snakker vi NDA''er, men det er jo ikke tilfældet her.

Jeg mener, det er jo et åbent forum og man må forvente at folk ikke altid er på samme side. Det skaber normalt en dialog, men ikke her ;)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 15:24
Du spørger bare, det er altid hyggeligt med dialog :)
Jo, det kan jeg godt, men så bliver det kun en lille bid af hele det store billede, og jeg ønsker at folk skal høre det hele, hvorefter de kan tage en beslutning. Jeg mener ikke at man kan tage en fornuftig beslutning på få oplsyninger.
Hvis alle var på samme side, ville det først blive kedeligt :) (hvis vi altså udelukkende taler om i et forum).

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:04
Jeg har været med til sådan et LR møde engang, aldrig har jeg kedet mig så meget. Det var et par fra Løkken som kom og skulle snakke om det hos mine sviger forældre, alle mændende skulle med ud i køkkenet og mens kvinderne skulle være i stuen.

LR manden stod så for os mænd, vi skulle jo sælge dufte vand og tørklæder...... eller det troede vi, men der var jo en lille finte med at dele os op.

Vi blev overdynget med hvad for nogle biler man kunne få hivs man tjente det og det, kan huske han gik meget på at solgte man for X- antal kroner så fik man en Alfa Romeo, andre i organisationen kørte BMW, Audi osv.  han var helt oppe at kører, og fortalte om rigdom i syden sol og jordomrejser og heste kræfter.

Da mødet var slut fulgte vi så dem ud for at sige farvel, der stod så en ældre skoda med et stor LR klistermærke i bagruden, så tænkte vi også gudske lov vi ikke sagde ja til det.

Det skal så siges at senerehen sagde min kæreste og svigermor ja, og vi var til et møde mere, med en masse fra nordjylland af, der brugte de også 90% af tiden til at fortælle om biler og rigdom, men denne gang stod der da en Alfa Romeo udenfor

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:57
Jeg sad netop her til aften og talte med en fyr, der har skiftet fra LR til os. Det var han ganske godt tilfreds med :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 00:06
Ja alt nyt er jo spændende indtil det bliver hverdag

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:08
Eventyret findes i hverdagen ;)

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:40
Dato: 26-11-2006 18:56:23 Forfatter:Katerina
Hej alle, jeg vil meget gerne have kommet i gang i noget ved siden af mit studie. Jeg blev tilbudt at være med i Amway. Men jeg tvivler stadig, da jeg det kræver mere input end f.eks. LR.

Hvad kan I anbefale mig? LR eller Amway? Eller noget helt tredje? Bare ikke Herbalife...!?

Hej Katerina,

Jeg vil råde dig til at finde en virksomhed, hvor du ligesom kan identificere dig selv som forbruger og forhandler med produkterne, for ellers bliver det nok lidt akavet i længden.

Amway har det hele - både dagligdags forbrugsvarer, samt kosmetik og kosttilskud.

Men Amway''s aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative.

LR har primært kosmetik og skønhedspleje, men afløningen er rimelig fornuftig.

Altså find nogle produkter, som du kan stå helt inde for m.h.t. kvalitet og pris osv.

Personligt arbejder jeg med telefoni, - for det ved jeg, at det virker.

Vi har samme kvalitet som andre teleselskaber og konkurrencedygtige priser.

Studer kompensationsplanen - dette kan dog være svært at gennemskue som ny i branchen.

Men nok vigtigt af alt - vælg den samarbejdspartner, som du tror du vil fungere bedst sammen med i det lange løb. Det er UTROLIG vigtigt, at din sponsor er en troværdig person, som vil ofre sig for dig og hjælpe dig til succes. For dette vil uden tvivl koste blod, sved og tårer. Så find en læremester og mentor, som du har det trygt med - og det nemmeste er også, hvis vedkommende bor inden for en rimelig afstand af dig, så I kan arbejde sammen og sparre med hinanden.

Til sidst gælder det om bare at kaste dig ud i det - og så være lærevillig.

Tro på dig selv og hold blikket fast mod målet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:38
Dato: 26-11-2006 18:56:23 Forfatter:Katerina
Hej alle,

jeg vil meget gerne have kommet i gang i noget ved siden af mit studie. Jeg blev tilbudt at være med i Amway. Men jeg tvivler stadig, da jeg det kræver mere input end f.eks. LR.

Hvad kan I anbefale mig? LR eller Amaway? Eller noget helt tredje? Bare ikke Herbalife...

Hej Katerina,

Der er flere faktorer der spiller ind - og bør spille ind - når du skal vælge en nebengeschäft baseret på et Network Marketing selskab. Først og fremmest kommer der ikke noget ud af bare at stille Amway op mod LR - noget siger mig at de to selskaber ikke har "tændt noget i dig" eller som sådan har vakt din altoverskyggende interesse.

LR og Amway er i og for sig to vidt forskellige selskaber; Amway er tusse-gammelt og set i et langsigtet perspektiv uinteressant at arbejde med; Amway har været i Danmark nogle år, men har ikke rigtigt slået igennem - heller ikke selvom de allierede sig med Linie 3 figuren; Anders Bircow.

Amway har ikke noget nyt under solen - er ikke unikke - de er der bare... så at sige.

LR derimod er også - i danske MLM regi - gamle - men ikke tusse-gamle som Amway: de var først til at etablere sig i Danmark indenfor deres område; kosmetik og hudpleje. LR har altid opført sig professionelt på markedet; faktisk det eneste selskab som ikke har været vendt, bøjet og målt i den danske presse.

LR fremstår seriøse; har stort udvalg i produkter indenfor deres kategori - flotte kataloger - og det fungere. Men igen - set i det langsigtet perspektiv - langt mere interessant end Amway - du skal blot være opmærksom på at de kræver uhyre meget arbejde at tjene endog gode penge på såvel LR som Amway, da de totalt har mistet deres nyhedsværdi i markedet.

Skulle jeg vælge mellem de to selskaber, ville jeg nok snare lige tage et kig på Nu Skin, som produkt- og markedsmæssigt ligger sig i samme skuffe som LR; hvor LR er tysk, er Nu Skin amerikansk - og har en langt større appelværdi.

Men det er svært, Katerina, at vælge - men istedet vil jeg anbefale dig at lytte til din sunde fornuft: Hvad siger den dig, når du sidder med selskabernes produkter mellem hænder: Får du lyst til at købe dem, bruge dem... vil din mor, din far, søster, nabo, veninde føle det samme behov for at købe dem som dig?

Forstår du selskabernes historie - deres planer - deres visioner - appellere de til dig?

Umiddelbart mener jeg ikke - og det står for egen regning - at hverken LR eller Amway har et eneste unik produkt der skiller dem basalt ud fra alle andre spillere på markedet. Det er absolut væsentlig betragtningsfaktor.

Good luck!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 10 (100 indlæg)