Hej Lasse, tak for svaret. Jamen jeg ser alle de MLM produkter som ens. Der var en der har skrevet: Men Amway''s aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative. Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være ind i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line. Nu Skin- hvem er det? Hvor længe har du arbejdet med dem? vh Katerina |
Dato: 28-11-2006 14:26:26 Forfatter: Katerina
Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være ind i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line.
Hej Lasse, tak for svaret. Jamen jeg ser alle de MLM produkter som ens.
Der var en der har skrevet:
Men Amway's aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative.
Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være ind i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line.
Nu Skin- hvem er det? Hvor længe har du arbejdet med dem?
vh
Katerina
Hej Katerina
Sådan umiddelbart ser det ud til, at du har faldet for ideen med at integrere en række husholdningsprodukter i din hverdag, og foreslå andre at de gør det samme.
Jeg tror at det vigtigste for dig er at firmaet supplerer dette behov vel og dertil giver du udtryk for, at det (sekundært) også har relevans at det kan betale sig for dig og de mennesker du vil arbejde med/for.
Jeg vil mene, at der er en markant forskel i hhv. Amway´s og LR´s bonussystemer og det burde være relativt nemt for dig, at vælge det ene frem for det andet, - såfremt du ved hvordan de fungerer.
Men først og fremmest, så nævner du at man i LR skal sælge hele tiden. - Det skal du egentlig ikke tage så kritisk... for jeg kan garantere dig, at der i både LR, Amway, Nu Skin, Herbalife etc. er folk som sælger - dvs. folk som udnytter en direkte salgs approach til at skabe en større personlig volumen, tjene en detaildifference og naturligvis skabe opmærksomhed omkring produktet/konceptet.
Så med det sagt så skal du under alle omstændigheder tage stilling til, om du selv ønsker at arejde med denne del af det givne koncept.
Som udgangspunkt vil jeg betegne Amway som værende dybt og LR som værende bredt.
Amway er bygget op på gruppevolumen og denne skal som udgangspunkt foregå trinært. Dvs. at du formegentlig har en upline der hjælper dig med 1 pipeline. Men du skal også skabe balance i 2 andre "forretninger" for at skabe en seriøs profit.
Ideen er, at du i samarejde med din upline skaber stabilitet i din første pipeline. Derefter igangsætter du 2 pipeline og stabiliserer denne og derefter den 3. osv. derfra til 6, 9, 12, 15 osv.
Det drejer sig om, at skabbe grupper og deraf ordet gruppevolumen/salgsvolumen, som Amway bygger på.
I LR fungerer det ikke på denne måde. LR fungerer i 2 niveauer og dvs. at du tjener provision på dem du refererer og dem som de refererer.
Dette vil sige, at LR er godt for dig hvis du kan sponsorere mange kunder/forhandlere i din frontline og ydermere træne dem til, at gøre det samme. - Dvs. at du stræber efter en bred struktur.
Jeg vil ikke sige så meget omkring hvilken bonusplan der er bedst. Der er fordele og ulemper ved dem begge og det er der jo i princippet i alle.
I sidste ende, så er det et spørgsmål om hvad man personligt føler man kan arbejde bedst med.
Mvh.
James