Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 3 ud af 10 (100 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse, tak for svaret. Jamen jeg ser alle de MLM produkter som ens.

Der var en der har skrevet:

Men Amway''s aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative.

Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være ind i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line.

Nu Skin- hvem er det? Hvor længe har du arbejdet med dem?

vh

Katerina

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:23
Dato: 28-11-2006 14:26:26 Forfatter: Katerina

Hej Lasse, tak for svaret. Jamen jeg ser alle de MLM produkter som ens.

Der var en der har skrevet:

Men Amway's aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative.

Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være ind i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line.

Nu Skin- hvem er det? Hvor længe har du arbejdet med dem?

vh

Katerina

Hej Katerina

Sådan umiddelbart ser det ud til, at du har faldet for ideen med at integrere en række husholdningsprodukter i din hverdag, og foreslå andre at de gør det samme.

Jeg tror at det vigtigste for dig er at firmaet supplerer dette behov vel og dertil giver du udtryk for, at det (sekundært) også har relevans at det kan betale sig for dig og de mennesker du vil arbejde med/for.

Jeg vil mene, at der er en markant forskel i hhv. Amway´s og LR´s bonussystemer og det burde være relativt nemt for dig, at vælge det ene frem for det andet, - såfremt du ved hvordan de fungerer.

Men først og fremmest, så nævner du at man i LR skal sælge hele tiden. - Det skal du egentlig ikke tage så kritisk... for jeg kan garantere dig, at der i både LR, Amway, Nu Skin, Herbalife etc. er folk som sælger - dvs. folk som udnytter en direkte salgs approach til at skabe en større personlig volumen, tjene en detaildifference og naturligvis skabe opmærksomhed omkring produktet/konceptet.

Så med det sagt så skal du under alle omstændigheder tage stilling til, om du selv ønsker at arejde med denne del af det givne koncept.

Som udgangspunkt vil jeg betegne Amway som værende dybt og LR som værende bredt.

Amway er bygget op på gruppevolumen og denne skal som udgangspunkt foregå trinært. Dvs. at du formegentlig har en upline der hjælper dig med 1 pipeline. Men du skal også skabe balance i 2 andre "forretninger" for at skabe en seriøs profit.

Ideen er, at du i samarejde med din upline skaber stabilitet i din første pipeline. Derefter igangsætter du 2 pipeline og stabiliserer denne og derefter den 3. osv. derfra til 6, 9, 12, 15 osv.

Det drejer sig om, at skabbe grupper og deraf ordet gruppevolumen/salgsvolumen, som Amway bygger på.

I LR fungerer det ikke på denne måde. LR fungerer i 2 niveauer og dvs. at du tjener provision på dem du refererer og dem som de refererer.

Dette vil sige, at LR er godt for dig hvis du kan sponsorere mange kunder/forhandlere i din frontline og ydermere træne dem til, at gøre det samme. - Dvs. at du stræber efter en bred struktur.

Jeg vil ikke sige så meget omkring hvilken bonusplan der er bedst. Der er fordele og ulemper ved dem begge og det er der jo i princippet i alle.

I sidste ende, så er det et spørgsmål om hvad man personligt føler man kan arbejde bedst med.

Mvh.

James

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:14
Dato: 28-11-2006 14:26:26 Forfatter: Katerina
Men Amway''s aflønningssystem er måske ikke det aller mest lukrative.

Jeg har til gengæld forstået at deres bonussystem er noget bedre end LR, hvor man skal sælge hele tiden. Hos Amway skal jeg være inde i systemet og kan faktisk tjene penge ved at der kommer flere under mig i en pipe line.

Nu Skin - hvem er det? Hvor længe har du arbejdet med dem?

Vh. Katerina

Jeg er overvejende enig i Burholt''s betragtninger - hvis du er interesserede i disse produkt-kategorier, så vil ''Nu Skin'' sandsynligvis være det bedste valg. Da de er langt fremme m.h.t. at bruge internettet samt hjemmesider m.m. Her er fx Amway lysår bagud.

De penge, man får stillet i udsigt til at tjene med Amway, er en sandhed med modifikationer: Man optjener en %-vis RABAT på de varer, man selv køber...!?

Så Amway kalder altså en RABAT for en FORTJENESTE.

Rabatten er i intervaller på 3%, 6%, 9%, 12%, 15%, 18% & 21% afhængig af downline volumen.

Ja, - den første pipeline bliver formentlig bygget af upline ifølge det nye system med en lang linie, men dette tjener du som før sagt INTET på - du opnår KUN en rabat på dine egne varekøb.

Hvis man skal tjene penge med Amway, så skal du selv bygge 1, 2, 3, 4 pipelines med mindst 50+ distributører i hver for at komme til at tjene penge.

Så lokkemaden med, at der i Amway automatisk bliver bygget en pipeline under dig, er kun en rekrutterings-finte (efter min mening).

Så hvis valget står mellem LR og Amway, så foreslår jeg LR - men Nu Skin er endnu bedre.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:40
Hvad står LR egentlig for?
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:22
Et godt råd!

Snak med nogle fra henholdsvis Amway og LR. Helst med folk som har været bygget forretning i et stykke tid og kender næsten alt til deres muligheder. Find derefter ud af hvad du synes. Jeg kan snakke et halvt øre af hvilke muligheder der er i Amway, men ved kun lidt om LR. Så jeg synes du skal snakke med dem der har introduceret dig. Hvis du stadig mangler info, så poster(PM) du bare nogle spørgsmål til mig.

Et andet godt råd:

Når Lasse og ACN prøver at gøre sig kloge på noget som de ikke ved alt for meget om, skal du tage det med et gram salt eller 2  (her tænkes på kritikken af Amways muligheder, især blev jeg lidt skuffet over Lasses meget tynde indlæg omkring gammelt firma osv .) Og lad den nu ligge drenge. og dog Ved at ACN ved noget om Amway så dette starter måske en lille diskusion

Jeg vil helst ikke kommentere dine post, Lasse, omkring manglene speciele produkter. Men, Amway har produkter der Holder 100% videnskabeligt. også produkter som andre ikke har. Amways produktsortiment i DK er over 400(det er endda lavt sat.) plus div. partnerstores hvor man også skaber mere personlig omsætning. Det ekstrem store "varehus" man har i Amway er et unikt produkt i sig selv og er kilden i det dublikertbare network marketing. Flyt dit varekøb fra A til B og markedsfør det videre til andre.  

Og omkring bonusser tror jeg i skal spørge jeres kontaktperson til Amway for der kører mere end et bonus system Men ja der skal arbejdes. Det skal der med de fleste aktiver før de bliver stabile!

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:08
Hej Katerina

Der er der jo åbentbart mange, der gerne vil svare på.

Fælles for alle koncepterne er at du skal sikre dig at de er med i brancheforeningen. Den er sværvægteren, AMWAY, formand for.

Det betyder ikke at det ene koncept, Nuskin, LR eller AMWAY er bedre eller dårligere end de andre; det kommer jo helt an på hvad du har brug for.

De bruger alle sammen bøger af en fyr, der hedder Robert Kiyosaki. Han har skrevet en superfed bog, der hedder 'Business School for People Who Likes To Help People' og der er et bånd med, der hedder '8 hidden reasons for Network Marketing - besides money'.

Læs den eller hør båndet. Så kan du meget kvalificeret lave en spørgeliste over de ting, du kan se kommer til at betyde noget for dig. Når det er gjort, så tager du dem en for en og taler med dem.

Det gjorde jeg, og jeg valgte så AMWAY. Men dit valg kan sagtens være anderledes, jeg vil bare gerne have at det er et kvalificeret valg. Uanset hvad, så vil jeg gerne lykønske dig med at gå i en retning, der er en fabelagtig mulighed for en masse mennesker.

Held og lykke. Dette tidspunkt er det eneste tidspunkt, hvor du kan være enten heldig eller uheldig. Resten er arbejde. Lad mig høre fra dig, det kunne være spændende at høre begrundelserne for dit evt. valg.

Erik

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 06
Skrevet kl. 00:33
Hej Frimann

tak for dit svar. Ham Kiyosaki kender jeg alt for godt, har læst et par af hans bøgre" Rich Dad, poor Dad" osv og synes de er gode! Men jeg ved bare, at MLM og pyramidearbejde er ikke for mig. Jeg vil gerne være en rigtig iværksætter ag mit eget produkt. Håber jeg kan lære mere på den her side.,.

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 06:49
Fair nok. Du kunne måske kigge nærmere på Wellness og Skønhed. Det er ikke altid de store investeringer, og markedet vokser. Men så skulle du måske snarere snakke med min kone eller mine to pap-døtre. Trine er 17 og Line er 24, og de er ved at starte noget op.Mere har jeg ikke tid til nu, skal afsted. Skriv snart.

Erik

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 06
Skrevet kl. 12:55
Hej Erik, hvad er det de er ved at starte op? Kunne være interessant at vide:-)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:28
Hej Katerina!

Jeg arbejder med Forever Living Product og har forud for valg af virksomhed/produkter været overvejelserne igennem - disse erfaringer kan måske hjælpe dig med at afklare dit valg.

Du finder disse her.....

Du er endvidere velkommen til at ringe til os for yderligere afklaring af spørgsmål! 

med venlig hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 10 (100 indlæg)