Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 22 ud af 23 (223 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Engleulv.

Tak for dit indlæg, det gjorde godt.

Endelig en, (sikkert ud af mange der har læst disse sider), der tør stå frem med sine erfaringer med Noni blandt disse Alfahanner der aldrig nogensinde vil blive enige om hvem der hyler højst.

Jeg købte en gammel meget tynd hest på 21 år, for 5 mdr. siden.

Ejeren sagde den var meget svær at holde huld på.

Jeg hældte Noni på den to gange om dagen, samt alm. foder.

Efter 14 dage kunne ribbenene næsten ikke ses, og efter 2 mdr. lignede den en alm. velfodret hest, og sikken et humør den har fået. 

Har også kureret muk på 2 heste pga. den våde vinter med masser af mudder i folden.

Jeg gider heller ikke "overbevise" nogen om noget.

Men når min familie, dyr og en hel del venner har en positiv effekt af Noni, så er det da bare herligt at være den der har fortalt dem om det.

Nååå ja, selvfølgelig forstår mine dyr det, når jeg siger at de får det bedre af at spise Noni...........

Hej fra Berit.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:19

Kan meget kort præcisere hvorfor Operation X fik TNI i søgelyset - eller rettere to distributørere specifikt, det skyldes bl.a. en faktor som den udvikling denne tråd nu tager: At man deler produkt-oplevelser og "testimonials" med et bredt publikum; personer man ikke kender - og vigtigst af alt: ikke kender en selv.

Det er fair nok - og nødvendigt - at dele sine erfaringer, men det gør man enten i et lukket forum for personer med samme interesse-præference eller man deler det med folk som kender en selv; og dermed ved om du enten binder dem en historie på ærmet eller "det holder vand".

TNI er i høj underdrejet i Danmark fordi hovedparten af de der har trukket læsset - og idag kæmper - fokusere ALT for meget tid og energi på produktets fortræffeligheder og helt glemmer det absolut væsentligste; At skabe en forretning på fuldstændige enkle forretningsprincipper.

I denne tråd handler det om at rette fokus mod HVAD udsendelsen rent faktisk fortalte og ikke fortalte --- og især HVORFOR der var materiale til udsendelsen. Det er blevet kortlagt tidligere i tråden.

Testimonials: Hold dem blandt folk der kender dig - ikke i et offentlig forum i forlængelse af den tråd hvor den ikke vil vægte hverken fra eller til - snarere tværtimod.
Jeg vil påstå at langt de fleste som evt. måtte kaste en testimonial i spil offentligt, ej heller er i stand til at "holde hovedet koldt", og forklare det i relation til hvordan vores forretning fungere og efter hvilke helt enkle principper den bygger på.

Det kan jo i den grad ærgre mig at jeg helt tilbage i 1999 valgte at investere endog store summer - og sidenhen meget tid, sved og frustrationer på Tahitian Noni Juice (læs www.lasseburholt.com/lasse.pdf)  før tingene faldt på plads et års tid før det danske marked åbnede i 2004 - og så se hvordan enkelte personer er i stand til at fucke ganske meget forarbejde helt op, grundet amatør-agtige forretningsprincipper og i særdeleshed grådighed.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:13
Dato: 30-04-2007 17:00:54 Forfatter: Berit

Men såvidt jeg ved har Aloe ikke noget forebyggende til heste, ret mig gerne hvis det er forkert.

Er hermed gjort :)

Forever Prentow

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:04
Hej Berit,

jo da , bla. Aloe Gel, Aloe Gelly (tuben), Propolis cremen samt den relative nye Veterinary Formular (Aloe First uden Propolis) er alle produkter som med success kan bruges på dyr herunder også heste. Som tidligere skrevet har jeg nogle erfaringsberetninger ved brug af Aloe produkter på heste. Dem sender jeg da gerne vidre til dig.

Interessant at du har så positive erfaringer med Noni til heste.

Venlig hilsen

Mads Vidkjær

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hej Lasse

Tak for dit svar. Jamen jeg må jo tage imod hvad der kunne komme... 

Personligt kan jeg ikke se jeg bliver et dårligere menneske fordi/måske/hvis jeg også er forhandler.

Det er her jeg får en klam fornemmelse af danskerne. Straks nogen kan skimte den mindste fordel til andre, bliver folk onde i sulet. Man skulle nødigt være medvirkende til andre tjener penge vel...

Hvis folk vil bruge deres tid og evner til at sælge juice,æbler,aviser,sten,biler eller eller eller...og kan tjene penge på det. Så tør dog øjnene jer som ikke er lige så gode købmænd. 

Der findes "Bjarne brugtvogns forhandlere" indefor et hvert salgs opjekt, og er det salgsteknik man vil diskutere bør man da holde produktet udenfor.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:24

Dato: 01-05-2007 13:49:25 Forfatter: Engleulv Tak for dit svar. Jamen jeg må jo tage imod hvad der kunne komme...
//Personligt kan jeg ikke se jeg bliver et dårligere menneske fordi/måske/hvis jeg også er forhandler.
//Det er her jeg får en klam fornemmelse af danskerne. //Så tør dog øjnene jer som ikke er lige så gode købmænd.

Det er ikke de sætninger der højner min tillid til at du kan "tage imod" objektivt og roligt ;-)
Misforstå mig ikke ---- men der er blevet tæsket nok halm i denne tråd og alle aspekter er blevet vendt, behandlet og argumenteret.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:23
Hej Mads.

Jeg har brugt Aloe first på sår og gelly når der var sårskorpe, jeg fandt ud af, på mig selv, at gelly svier i åbne sår, tilgengæld kunne jeg se mit sår på hånden blive mindre og mindre i løbet af aftenen, havde plaster på med gelly i to dage, og så var det lukket.

Det burde nok have haft et sting, men jeg er totalt kylling overfor for nåle, og idag er der bare et lille ar.

Jo, Aloe har nogen super gode produkter, og du må gerne sende dine historier om heste til mig.

Har I fået noget det kan virke forebyggende på hoste, allergi, forfangenhed, dårlig foderoptagelse eller andet?

Venlig hilsen Berit.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:14

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:31
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49

Til Lasse

Siger du jeg bør holde min mund fordi andre har sagt hvad de mener ??

-eller har jeg misforstået ????

Jeg kan vel i princippet diskuterer det lige så længe jeg gider, med hvem jeg gider, igen igen og igen. Læs dette dobbelt tydigt  om du vil.

Du kan lade være at svare/læse hvis du syntes tingene bliver gentaget.

Mit første indlæg var sådan set slet ikke til dig, men du var der som en mis med et svar. Hvis du syntes jeg gentager noget som er sagt eller at jeg og andre drejer tråden i en anden retning, så lad da være med at læse med eller svare. Det er fjollet at bruge tid og energi på noget man ikke syntes er relevant og interessant.

Jeg er både rolig og fattet, men tror ikke jeg helt forstår hvad du mener med at du pga min holdning mister tilliden til mig. Vil du uddybe det ??? 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på de sidste ord i dit indlæg her:

personer er i stand til at fucke ganske meget forarbejde helt op, grundet amatør-agtige forretningsprincipper og i særdeleshed grådighed.

hmm, er det ikke lige gyldigt hvis produktet er holdbart og ok godt nok. Hvis du selv har rent mel i posen, holder du og din forretning og den smarte sælger tjener måske nok hurtige penge men når lakken krakker, er han ude. Er produktet godt nok holder det osse til en tur gennem en grum smart sælger.

Jeg giver dig ret i at den slags sælgere er langt fra til at holde ud.

Men man kan da kun være sur over dem fordi de tjener mere og hurtigere på deres frækhed end "os" andre. 

Det lugter da lidt af misundelse i mine øre.

Hvad er det for forarbejde du har har lavet ?

Til Berit 

Tak for dit svar. Jeg har privat iøvrigt modtaget to herlige hilsner om produkter som noni og aloe brugt til dyr.Modtaget fra nogen som åbenbart har læst her. Jeg regner med du selv osse har fået dem, men jeg sender dem til dig, eller i det mindste spørger om de ikke er søde at sende til dig osse hvis det ikke er  gjort.  

Dejlig historie med din shetterpony.  

Jeg sender dig gerne mine erfaringer med noni på mine dyr. 

Men her vi jeg gerne lige fortælle at vi har gjort livet tåleligt for en hest med kraftig sommer eksem med brug af noni direkte på de angrebne steder.

Side 22 ud af 23 (223 indlæg)