Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd på min shop

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min daglige gang herinde på amino og jeg sætter større og større pris på det for hver dag.

Nu er tiden dog kommet til at jeg gerne vil have en masse input fra jer. Som de fleste ved fra min signatur, så har jeg en lille onlineshop der sælger slips. Det er fint som en fritidsbeskæftigelse og som noget jeg kan bruge til at forsøge diverse tiltag. Men jeg synes ikke helt det er nok.
 
Mine tanker har gået på udlandet, større produkt sortiment, mere effektiv email markedsføring osv. osv. Shoppen er pt. ikke noget jeg kan leve af, men jeg tænker tit på om den overhovedet kunne blive det. Det danske marked er ikke så meget til slips, men jeg vil stadig vove den påstand at der bliver solgt mere end rigeligt med slips i Danmark til at jeg ville kunne leve fedt af det hvis jeg havde en større del af markedet
 
Jeg kunne godt tænke mig, at I skød fra hoften og kommenterede på lige hvad der faldt jer ind. Det kan være alt fra design af shop, til markedsføringsideer, produktsortiment, samarbejdsaftaler, udvidelse af marked, SEO etc. Der er INGEN grænser.
 
Jeg håber på en masse konstruktive forslag På forhånd tak.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg vil da godt lige give dig nogle input. ¨Måske kan du bruge dem...;o)

Jeg var i sin tid med til at starte www.yes2mail.dk og vi havde dengang stor succes med udsendelse af målrettede emails. Prøv dem...;o) Der er jo også Google etc. etc. etc.
 
Og så er der naturligvis din egen hæftige markedsføring af din forretning med alt lige fra tatovering i nakken til grafitti på din bil, hvis du har sådan en.
 
Der er ingen tvivl om at det er trafikken der driver en forretning på internettet i dag... Så på med vanten og kom derudaf.
 
At der alternativer til at skulle gøre alting selv vil jeg slet ikke nævne...;o)) http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=961
 
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Palle,

De målrettede mails går også ganske fint og er faktisk en af de størst "indtægtskilder".
Omkring trafikken så er den naturligvis vigtig, men konverteringen (dvs. de besøg der bliver til salg) er mindst lige så vigtig. Pt. har vi gerne mere end 100 daglige besøg, men vi er desværre langt fra tæt på 1% konvertering. Altså gætter jeg på at der er noget "galt" med udseendet, da traffikken kommer gennem diverse links og ellers søgemaskiner (dvs. det er ikke tilfældig traffik der kommer forbi).
 
Tatoo er nok lige i overkanten, men streameren på bilen er naturligvis på plads.
 
Tak for input.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Et par skud fra hoften ..

Er sortimentet bredt og dybt nok ? Umiddelbart synes jeg der mangler lidt volume på den side … hvad med slipsenåle, slipseholder til hjemmet, lommetørklæde til jakkelommen, etc…. (bare lige et par ideer – sent søndag !)

 Tror helt sikkert at du kan få succes med en specialforretning ..
 
God vind,

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikael

Med så smalt et produktområde, tror jeg ikke du kan komme til at leve af det med en rent dansk shop. Lav den som min. Scandinavisk.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. design/teknisk:

  • Hvad laver de to tællere i bunden? Væk, væk, væk
  • Ellers er designet nok som det skal være, den er let at finde rundt på men måske lidt trist.
  • Jeg kan godt lide den velklædte herre på forsiden inkl. kunde-citater
 
Vedr. generelt:
  • Wubi? Hvordan skal jeg kunne huske det... jeg har været inde på din side et par gange, men har aldrig rigtig lagt mærke til navnet før. Kan det ikke gøres lettere at huske/bemærke?... evt. helt sikftes til et andet navn.
  • Linksene i bunden er fine, men jeg er ikke sikker på at du bruger dem godt nok? Mon ikke den slags sider kan bruges til at trække folk fra søgemaskiner, når de søger på slipsets historie eller "det er lørdag, og jeg skal binde mit slips"? I såfald skal der nok fokuseres lidt på nogle gennemgående ord/sætninger... men det er der andre, der har mere styr på.
  • Hvad giver du i måneden for webshoppe, hvis man må spørge? Og er du tilfreds med oppetid/service?
  • En af de ting, der er med til at afholde mig er tilliden (sorry). Når der står silke, er det så reelt silke og hvilken slags silke? Jeg ved ikke om "Andrew's Ties" er noget jeg burde kende, og have tillid til?
  • Hvis du satser internationalt (hvilket enhver virksomhed efterhånden bør) skal du være opmærksom på, at der er mange slipse-sider bare indenfor EU - med store udvalg, og kendte mærker. Eksempelvis: http://www.eties.it  (fragt er €11 eller gratis, såfremt du køber for over €59)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes at der mangler lidt billeder at sæt m/skjorte & slips....
Når jeg er ude og browse tøj, så er det sættene eller de dersens maniquin%#&¤#''er.....waauw...det ser sgu godt ud...det er sjældent at jeg finder et slips på deres slipse-stativ
 
Har på fornemmelsen at de hapser de gode til de førnævnte plastikdukker

Alt om både i Danmark

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/16/2005 9:31:51 PM Forfatter: basco Et par skud fra hoften ..

Er sortimentet bredt og dybt nok ? Umiddelbart synes jeg der mangler lidt volume på den side … hvad med slipsenåle, slipseholder til hjemmet, lommetørklæde til jakkelommen, etc…. (bare lige et par ideer – sent søndag !)

Tror helt sikkert at du kan få succes med en specialforretning ..
God vind,
 
Har selv gået med samme tanker, men de erfaringer jeg umiddelbart har gjort, viser at slipsenåle mv. bare ikke er noget folk køber. Jo de køber måske 1 eller 2 i løbet af en 10 årig periode, men det vil ikke give noget særligt. Jeg vil dog give dig ret i at det kunne give et ekstra "pift", men jeg tror ikke at det umiddelbart vil være lagerinvesteringen værd.
 
En ting man dog kunne gøre med sortimentet, var at udvide med andre leverandører af slips. Det ville naturligvis give endnu større lagerbindinger, så denne overvejelse er nok bedst at gøre når man har udvidet markedet til Norden, EU, Globalt.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke, hvordan mænd shopper slips, men når jeg har skullet købe ét til f.eks. gave, eller blot været med til at vælge ét, har et stort udvalg fungeret som en ulempe, frem for en force.
Når der er alt for mange, kan jeg ikke beslutte mig for, om det brune, eller det blå er pænest, og selvom jeg jo er en tøs, med hang til at shoppe, ender det oftere med at jeg ikke køber nogle af dem, fremfor at købe dem begge.

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere have et lille udvalg, af superfede slipse, end et kæmpe udvalg af semiligegyldige.

og en udvidelse, til andre produkter, behøver jo ikke nødvendigvis betyde slipsenåle, eller slipseholdere, blot fordi du sælger slips? :-)
Det kunne også være bælter, tasker, hatte, nøgleringe, punge, whatever... fede acessories til mænd, som jo er blevet så skide moderne! :)

Alt det rette udstyr til den moderne mand, ville spille meget godt med dit nuværende slipsekoncept.
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes egentligt dit udvalg er OK!
 
Der hvor jeg synes det halter lidt er på hvor indbydende sitet er... Det kan godt være at det virker godt navigationsmæssigt og alt det der, som nogle herinde vil sige burde være nok.
 
Men hvis jeg skulle købe slips på nettet, ville jeg forvente en mere smart shop med flere billeder - fx situations billeder, samme slips på forskellige farver skjorte etc - så man kan danne sig et ordentligt indtryk.
 
Synes shoppen bærer for meget præg af at den er en standard shop som alle kan købe/downloade - hvis du virkelig vil drive det, kunne det være en ide at tage shoppen til næste level - lav den endnu mere smart og fin!
 
Og bred dig som Martin siger til andre lande - DK er sgu for lille - især hvis du kører et relativt snævert sortiment udvalg. Start med Skandinavien - tag evt. Tyskland og UK med også...
 
Og så hav en god historie på hvorfor netop dine produkter er for lækre - kot og præcist... Kan godt lide kunde statements...
 
Og dit logo - det fungerer ikke for mig - der skal mere knald på - ikke flippet og useriøst, men mere knald/gang i den - det virker lidt kedeligt...
 
Dine links i bunden er gode - men de skal flyttes hen til et sted på siden, hvor man naturligt ser dem - der er jo mange nyttige ting i de links - de bringer value ind i din butik også...
 
Men ovenstående er blot mine holdninger - ikke sikkert de er rigtige ;o)
Side 1 ud af 5 (46 indlæg)