Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM uden skjulte faldgrupper etc.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig, hvis du kunne sætte nogle ca. omsætningstal på de indtjeningsmuligheder. Hvor meget skal man omsætte for, hvis man skal have en årlig indtægt på de omtalte 2,9mio.?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,
 
Jeg kender ikke noget til affiliateprogrammer, så jeg kan ikke kommentere dine oplysninger. Det jeg ved noget om er MLM i samarbejde med Nu Skin Enterprises. Jeg er sikker på at der findes andre fine tilbud til iværksættere derude og det gør, så vidt jeg kan se, ikke Photomax mindre attraktivt. Its a free world og du gør dine valg...;o))
 
I stedet for at jeg sidder her og skriver stolpe op og stolpe ned om Photomaxés fortræffeligheder vil jeg opfordre til at kigge forbi www.provide.mybigplanet.com og vælge USA for at læse mere om hvad Photomax er og hvad du får for dine penge.
 
Du kan sagtens blive distributør hos Nu Skin Enterprises - indmeldelse koster kr. 141,- - og ikke betale mere selv. Det forekommer mig bare lidt besynderligt, hvis den forretningsdrivende ikke selv har sat sig ind i tingene, bruger produkterne og så videre. Det er lidt svært at anbefale andre produkter og serviceydelser, man ikke selv kender og kan se det fornuftige i at bruge. Det er altså her at de kr. 700,- bliver brugt pr. måned. Til produkter, som du selv og måske også nogle du kender bruger.
 
Mit oplæg gik på NO NONSENS og det jeg mente med det er at der i mit oprindelige oplæg er lagt alt frem, der koster den enkelte penge. Intet er skjult og der kommer ikke ekstra ting frem senere, som koster penge. Altså MLM uden nonsens...;o))
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Nej hos Nu Skin Enterprises kan du ikke drive forretning udelukkende på at signe nye forhandlere op. Din aflønning er udelukkende baseret på den omsætning dit netværk har på selve produkterne. Men på den anden side har du jo også ret. Der er set en del MLM tiltag, hvor virkosmheden tager et stort indmeldelsesgebyr, som så bruges tiol at lønne networkeren med og selv at drive forretningen. Det er altså bare ikke det Photomax og Nu SKin Enterprises gør.
 
Du må ikke tage de store indkomstbeløb som en Get Rich Fast Snak. Det tager i langt de fleste tilfælde adskelige år at komme frem til denne indtjening. Men det er muligt og det er faktisk hele pointen fra min side. Hvor ellers kan du gå hen og have muligheden for selv at starte forretning, hvor indkomstpotentialet er så stort?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 10/29/2005 8:27:07 PM Forfatter: nse Jeg kunne godt tænke mig, hvis du kunne sætte nogle ca. omsætningstal på de indtjeningsmuligheder. Hvor meget skal man omsætte for, hvis man skal have en årlig indtægt på de omtalte 2,9mio.?

 
Hej nse,
 
Du skal selv have en omsætning i din egen gruppe på minimum kr. 15.000,-, men det er anbefalelsesværdigt at du ligger på ca. 25.000,- eller højere pr. måned. Denne adfærd duplikere du til 12 mennesker - det tager dig sikkert flere år - som hver især duplikere den videre. Denne adfærd bliver du belønnet for at medvirke til i 6 niveauer. Så det er ikke en liniær forretningsmodel du skal hente din indkomst i, men i en niveauopdelt og duplikerbar forretningsmodel. Du er velkommen til at kontakte Nu Skin på denne email bbastian@nuskin.com og høre om disse indkomster er opnåelige. Det er en god ide at skrive på engelsk og at omregne de 2,9 mill kr. pr. år til dollars i dine spørgsmål...;o))
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/29/2005 10:20:30 PM Forfatter: Palle Toft

Dato: 10/29/2005 8:27:07 PM Forfatter: nse Jeg kunne godt tænke mig, hvis du kunne sætte nogle ca. omsætningstal på de indtjeningsmuligheder. Hvor meget skal man omsætte for, hvis man skal have en årlig indtægt på de omtalte 2,9mio.?

Hej nse,
Du skal selv have en omsætning i din egen gruppe på minimum kr. 15.000,-, men det er anbefalelsesværdigt at du ligger på ca. 25.000,- eller højere pr. måned. Denne adfærd duplikere du til 12 mennesker - det tager dig sikkert flere år - som hver især duplikere den videre. Denne adfærd bliver du belønnet for at medvirke til i 6 niveauer. Så det er ikke en liniær forretningsmodel du skal hente din indkomst i, men i en niveauopdelt og duplikerbar forretningsmodel. Du er velkommen til at kontakte Nu Skin på denne email bbastian@nuskin.com og høre om disse indkomster er opnåelige. Det er en god ide at skrive på engelsk og at omregne de 2,9 mill kr. pr. år til dollars i dine spørgsmål...;o))

 
Det forstod jeg ikke meget af, men det er sikkert også meninge, når det er MLM.
Jeg kan stadigvæk ikke forstå, hvor din overskrift er: "MLM uden skjulte faldgrupper etc.". Din præsentation er nøjagtigt, som alle andre MLM-præsentation, hvor der bliver lovet guld og grønne skove. Hvilke faldgrupper er det, der er blevet fjernet i dette tilfælde? Det er ikke sign up fee'en, den månedlige fee, uigennemskueligheden eller de ret umulige potentialer, hvilke faldgrupper er så fjernet?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det forstod jeg ikke meget af, men det er sikkert også meninge, når det er MLM.
Jeg kan stadigvæk ikke forstå, hvor din overskrift er: 'MLM uden skjulte faldgrupper etc.'. Din præsentation er nøjagtigt, som alle andre MLM-præsentation, hvor der bliver lovet guld og grønne skove. Hvilke faldgrupper er det, der er blevet fjernet i dette tilfælde? Det er ikke sign up fee'en, den månedlige fee, uigennemskueligheden eller de ret umulige potentialer, hvilke faldgrupper er så fjernet?

Hej nse,
 
Jeg kan se af dit indlæg at du ikke kan godtage MLM, som en forretningsform ordentlige mennesker kan beskæftige sig med. Du har, som jeg fornæmmer det, udsat dig for en del MLM præsentationenr og har ikke haft glæde af nogle af dem. Jeg har ikke på noget tidspunkt lovet nogen guld og grønne skove, blot nævnt det potentiale, som der ligger i at drive MLM virksomhed med Nu Skin Enterprises som samarbejdspartner. Det er naturligvis ikke alle der kommer til at tjene 2,9 mill. kr. p.a. men muligheden er der for den enkelte. Jeg gav dig i øvrigt også en emailadresse i mit rforrige indlæg, hvor du kunne rette spørgsmål til. Har du gjort det?
 
I mit første indlæg har jeg opregnet følgende punkter, som er vigtige for at man kan vurdere et forretningskoncept. Det er i korte træk:
 
Udgifter - Hvad koster det at komme i gang og hvad er den månedlige omkostning.
Indtægter - Hvad er avancen på de solgte produkter.
Omsætningskrav - Er der omsætningskrav, som skal opfyldes og i givet fald hvor store er disse.
Indtægtspotentiale - Hvad kan jeg realistisk forvente af indtægt på kort og lang sigt.
Unik salespoint - På hvilke områder differantierer denne forretning sig fra sine konkurranter. 
 
Ud fra disse oplysninger, som naturligvis ikke er en dækkende beskrivelse med alle detaljer beskrevet, vil jeg mene at jeg, så vidt jeg kan se af de andre tråde om MLM, har beskrevet et MLM konsept uden skjulte faldgruppe. Hvis du stadig ikke kan se det skyldes det naturligvis mine begrænsede talenter for at beskrive det så du kan forstå det, men jeg gør mit bedste...
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, at jeg ikke er så vild med MLM. Jeg har ikke beskæftiget mig meget med det, men jeg har hørt en masse dårlige historier. Produkterne lugter altid langt væk af, at de ingen effekt har. Det er selvfølgeligt ikke tilfældet her.

Bare et eksempel, men alt i alt er MLM ligesom med patenter, det er ikke andet end nogle få der bliver til noget. Ca. 2% af alle patenter bliver til noget kommercielt, og jeg tror bestemt ikke, at successraten på nogen måde er større indenfor MLM. (bare et eksempel - ved godt at patenter er en helt anden boldgade, men princippet er det samme)
 
Jeg kan stadigvæk ikke se, hvordan der ikke er nogen faldgrupper i det du præsenterer. Det kan godt være, at du præsenterer avancer, indtjeningspotentiale og udgifter, men du fortæller på ingen måde, hvordan man tjener de penge, og hvor meget man skal omsætte for at opnå de indtjeningsmål. Når man spørger om, hvad omsætning skal være for at opnå de beskrevne potentialer, så referer du til en anden person - det er da til grin. Jeg kan ikke forstå, hvorfor du ikke kan skrive det herinde, det kan vel ikke være så indviklet? Det er da en faldgruppe, at du ikke engang selv, kan eller vil beskrive, hvor meget man skal omsætte/sælge for, hvis man vil opnå de beskrevne indtjeningspotentialer.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nse,

Ja, det er en grum verden vi lever i...;o)) Selv om vi gerne selv vil og også gør en helvedes masse ud af det, er der ingen leveringssikkerhed for succes...)) Men det skal da ikke forhindre os i at forsøge, vel? Bare tænk på alternativet. Selvfølgelig er der menneskilige omkostninger forbundet med at starte en forretning og ikke få det ud af det man forventede. Fordelen med MLM er bare at du ikke har sat så mange penge til i dit forsøg på at blive selvstændig. Den gammeldags forretningsmodel forlanger jo at vi skal gøre alt selv; have lokaler, lave produkter (hvis det er det vi laver), laver markedsføring, ansætter folk, lave administration etc. Alt det har man uddelegeret til sin MLM samarbejdspartner når man laver MLM.
 
Jo jeg fortæller skam meget nøjagtigt hvad der skal til for at få Photomax til at fun gere.
 
Du skal selv i din egen lille købmandsbutik oparbejde en minimumsomsætning inkl. eget forbrug på kr. 15.000,- pr. måned. De grupper du selv sættter i gang med det samme som du gør, det er jo det der er MLM, skal have nøjagtig den samme minimumsomsætning som dig selv. Jeg synes, jeg har sagt meget tydeligt at pengene der tjenes er på salg af produkter. Og når man taler om en fotoforretning på Internettet kan det da ikke komme helt bag på dig, at der er tale om fotorelaterede produkter.
 
Jeg gav dig kun den pågældene emailadresse, så du selv kunne få oplysningerne om indkomstpotentialet fra Nu Skin Enterprises. Om du vælger at tro på dem og mig er selvfølgelig dit eget valg, men til din oplysning udbetalte Nu Skin Enterprises ca. 2,5 milliarder kr. i provision til sine distributører sidste år. Så et eller andet ved dette mugle halvrådne snydekoncept er der altså der virker...;o))
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan stadig ikke forstå hvorfor nogle vælger en model som denne hvor de tvinges til at købe for et bestemt beløb af selskabets produkter til sig selv. Ved at tvinge nye medlemmer til at købe for et bestemt beløb opstår jo netop den "pyramidespil struktur" som ingen af os kan lide - hvor der reelt set tjenes på at signe nye medlemmer op frem for at skabe reelt og nyt salg til eksterne kunder.

Der findes som sagt tusindvis af virksomheder, indenfor alverdens produktområder, som på affiliate basis tilbyder dig at forhandle deres produkter UDEN de urimelige bindinger, tvangskøb, mystiske konstruktioner og udenomssnak som er knyttet til det meste MLM. Så hvis man gerne vil i gang på en let måde, og have muligheden for at opnå alt det som også nævnes i denne MLM præsentation, så kan det altså lade sig gøre UDEN at skulle binde sig og uden tvangskøb.
 
Jeg kan ikke forstå hvorfor medlemmer af dette MLM koncept skal tvinges til at købe produkterne. Hvis det er så godt hvorfor skal det så proppes ned i halsen på medlemmerne? (er det for at sikre en vis omsætning til dem ovenover dig?)
 
Der er da masser af produkttyper jeg gerne vil markedsføre og sælge UDEN at det dermed betyder at jeg vil have dem selv. Sådan er det faktisk for de fleste af de forretnings- og produktyper jeg arbejder med: Jeg har ikke brug for dem. Men det er også ligegyldigt. Tror du købmanden henne om hjørnet kan lide alle de varer han har i køledisken? Nej, og det er da også lige meget han kan lide leverpostej - hvis kunderne vil have det skal han da have det i sin køledisk. Hvis slagteriet så tvang den stakkels købmand til at købe for 700 kr leverpostej om måneden til sig selv har jeg svært ved at se, at det skulle øge hans motivation - det vil blot reducere hans faktiske profit på produktet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Den der ikke vil se kan ikke se...;o)) Så jeg tror heller ikke vi bliver særligt enige uanset hvor meget vi kommunikere... Du har det helt fint med affiliateprogrammer jeg med MLM. Verden er mangfoldig og der skal da nok vær plads til os begge.
 
Du behøver da ikke købe alle produkter hos din MLM samarbejdsppartner, men det er da lidt åndsvagt hvis købmanden køber sin leverpostej hos sin konkurrant, når han selv vil lave sig en leverpostejmad.
 
Prøv at se på dem som vi i MLM sætter i gang som ansatte. Har du en ansat skal han da tilføre noget værdi for at kunne oppebære sin løn ikke? På samme måde i MLM. Han skal have en omsætning og det er der ikke, efter min mening, noget forkert i. Prøv at se dem vi i MLM sætter i gang som datterselskaber. Har du et datterselskab vil du nok gerne have at der genereres noget profit i dette selskab, som kan føres tilbage til moderselskabet ikke?
 
Du har ret i, at i den gamle verdens forretningsmodeller behøver man ikke kende til det man sælger. Her er man kun interesseret i at komme af med varen og få udbetalt merværdien til sig selv. I MLM fungerer markedsføringen på anbefaling, så her er det faktisk nødvendigt at man kender tiol det man anbefaler til andre. Efter min mening en sympatisk fremgangsmåde.
Side 2 ud af 4 (32 indlæg)