Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM uden skjulte faldgrupper etc.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

> men det er da lidt åndsvagt hvis købmanden køber sin leverpostej hos sin konkurrant, når han selv vil lave sig en leverpostejmad.

Nej, det synes jeg da på ingen måde ville være underligt. Hvis nu købmanden driver en Netto butik, men selv bedst kan lide gourmet mad, så ville det da være åndssvagt ikke at købe en rigtig hjemmelavet leverpostej hos slagteren upåagtet af at de fleste af hans Netto-kunder mest kigger på prisen og derfor hellere vil have den billige. Du bliver nødt til at adskille dine egne behov fra dine kunders - alt andet er efter min mening amatøragtigt.
 
> Prøv at se på dem som vi i MLM sætter i gang som ansatte.
 
Sorry, men jeg troede denne debat handlede om folk der gerne vil være iværksættere. Men, hvis vi kan blive enige om at MLM''ere blot er ansatte med elendige ansættelsesvilkår, så bakker jeg gerne ud af MLM-debatterne, men så kan jeg bare ikke se deres berettigelse på Amino.
 
 
> Har du et datterselskab vil du nok gerne have at der genereres noget profit i dette selskab, som kan føres tilbage til moderselskabet ikke?
 
Hvis man åbner et datterselskab starter man normalt med at tilføre dette selskab kapital - i MLM gør I det modsatte - afkræver penge før der er tjent så meget som en krone. Det er da en omvendt logik ... Hvis jeg kan få 125.000 kr. (som et datterselskab i ApS form koster at oprette i DK) når jeg melder mig ind (og så iøvrigt tilføre mere kapital hvis det ikke går så godt så hurtigt som forventet) i et MLM-koncept så vil jeg da begynde at genoverveje det, men den variant har jeg bare ikke set
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg tror ikke det fører nogen positivt med sig, at vi fortsætter vores dialog. Hvis du har fulgt med på debatten om MLM ville du også have opdaget at jeg ikke går ind for MLM, hvor man betaler sig ind, så jeg gider ikke gentage mine argumenter atter en gang, blot henvise dig til mine besvarelser generelt på denne debat.
 
Tilbage til hvorfor jeg startede denne tråd: MLM uden skjulte faldgrupper. I mit første indlæg har jeg ridset op hvad der skal til og hvad det kommer til at koste og havd man kan forvente på kort og lang sigt. Uanset hvad man mener om MLM må det da være sådan noget man vil være interesseret i for at kunne vurdere et forretningskoncept.
 
Hvis det kommer bag på en at man skal vare forbruger af produkterne selv, have en omsætning og i det hele taget bestille noget er det nok ikke MLM man skal lave. Og du har jo tilkendegivet ret klart at disse punkter finder du uforenelige med din måde at drive forretning på. Helt i orden med mig.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bliver ved med at referer til minimumsomsætning, men jeg vil gerne vide, hvordan du kommer frem til de indtjeningspotentialer, som du nævner, og hvor meget man skal sælge for at opnå dem. Du kan vel bidrage med mere nøjagtig udregning?
 
Igen nævner du noget, som basal set vi ikke kan bruge til noget. Du nævner, at Nu Skin udbetalte 2,5mia. til deres distributører sidste år. Hvad skal vi bruge det til, når vi ikke kender antallet af distributører, og hvordan fordeling er. Hvis 2% af distributørene får 90% af det udbetalte, så er det ikke så mærkeligt, at det kun er toppen, der får noget ud af det. Jeg ved godt, at du ikke kan oplyse fordelingen, men det er netop en af faldgrupperne ved MLM, man ved intet.
 
Du nævner stadigvæk, at der ingen faldgrupper er ved dit system, men hvordan adskiller det sig andre systemer? De oplæg ligner til nøjagtighed enhver anden MLM-oplæg.
 
Du skriver desuden, at du ikke går ind for MLM, hvor man betaler sig ind. Det er da netop, det som du gør her med en investering på 2500 og en månedlig udgift.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvis du har fulgt med på debatten om MLM ville du også have opdaget at jeg ikke går ind for MLM, hvor man betaler sig ind,

Jeg synes altså at dit MLM tilbud begynder at lyde mere og mere bedragerisk. Som det fremgår af dit oplæg skal der jo NETOP betales for at komme ind - og nu siger du så at det er du imod. Er det bare mig der er forvirret? Hvad skal man tro på? Det virker somom du benytter dig af samme forvirringsteknik som de fleste andre MLM''ere, og det havde jeg egentligt ikke ventet af dig.
 
Som forretningsmand vil jeg generelt stejle over koncepter med modstridende oplysninger. Det støder man ofte ind i - en kontrakt der siger et, et tilbud der lyder helt anderledes, og en forklaring fra sælgeren der igen er en helt femte.  Det får altså alarmklokkerne til at ringe i alvorlig grad hos mig og forhåbentligt mange andre.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer alle,

Jeg må erkende at jeg ikke har kommunikeret mit "MLM uden faldgrupper" klart nok, så her vil jeg komme med en revideret udgave. Er du generelt imod MLM og ikke kan godtage en pyramide opbygget organisation behøver du, efter min mening,  ikke deltage i denne debat. Det jeg omtaler og prøver at beskrive er en pyramideopbygget MLM organisation, hvor jeg benytter min samarbejders - Nu Skin Enterprises - kompensationsplan. Jeg håber på jeres tilgivelse for alle disse detaljer, men samtidig håber jeg også at de forskellige debatører giver sig den tid der skal til, for at sætte sig ind i tingene, før de farer i blækhuset og råber ævbæv ad mig...;o)))
 
Her kommer den så igen i en længere, men også mere detaljeret udgave:
 
UDGIFT
Investering kr. 2.500.
Du investerer i forskellige Photomax produkter for ca. kr. 2.500,-. Du kan bruge dem som du har lyst til, men jeg vil anbefale dig at bruge dem til at vise mennesker hvad de selv kan få ud af Photomax.
 
Du køber:
Create Your Own Movie Magic DVD. Just upload your pictures to your Photomax account and use the DVD maker in the “my projects” section to select your storyboard, music and photos. Once you are finished with your movie creation you can use the voucher located on your Movie Magic redemption voucher during the check out process to receive your customized Movie Magic DVD at no additional cost to you (shipping and handling charges apply). A Slide Show of your images will also be included on your Movie Magic DVD.

  • Additional Movie Magic Copies (2). Use these vouchers to order additional copies of your Movie Magic to share with family and friends, OR to expose your potential customers to this incredibly compelling product.

  • Print Samples. Quality you can see! Included in your kit are print samples in both glossy and matte finishes so you can choose the best finish for your prints. You will also find a sample greeting card so you can send the perfect card for any occasion.

  • Photo Saver Service for 200 Photos. You can preserve 200 photos with the Photo Saver box included in the kit. Simply place 200 photos in the box (don’t forget your priority processing sticker to move your order to the front of the line) and mail your box to our Digital Imaging Lab and we’ll send your images in digital format to your Photomax account where you can organize them into albums and purchase CD for easy home storage.

  • The Photomax Revolution DVD. This DVD combines a collection of four DVDs containing the Photomax Opportunity and Product videos. It also includes storyboard samples of our exciting Movie Magic DVD product and a tour of the Digital Imaging Lab.

  • Digital Developer. The easiest way to get your photos from your digital camera to the Photomax website. Simply place your memory card from your digital camera into one of the slots on the Digital Developer and your photos will be uploaded to both your computer, and your Photomax account.

  • Photomax Brochures and Catalogs. Become better acquainted with Photomax and its product offerings through the information brochures and catalog included in your kit or use these materials to give to interested family and friends.

  • Product Information Page Binder. This 19 page binder provides critical marketing information to help you better understand the Photomax product mix. You will find information regarding positioning statements, target audience, key features and benefits, among other important pieces of information.

  • Global Web Page. As an added value to the
  • Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 16:35
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Hej Mikkel,

    Kom nu med din kritik på mit sidste indlæg. Er det for specifikt? Mangler du oplysninger på hvad du får for dine investerede penge?
     
    Fra Lyngby
    Tilmeldt 26. Mar 05
    Indlæg ialt: 9714
    Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:00
    Hvor mange stjerner giver du? :
    Jeg er altså træt at alle de skizofrene MLM''ere - ikke minds dig, Palle. Først siger du "Jeg tror ikke det fører nogen positivt med sig, at vi fortsætter vores dialog." og bagefter rykker du mig for yderligere kommentarer. Helt ærligt, beslut dig får hvad du vil og vend tilbage når du har fået styr tingene. Iøvrigt mener jeg at du fudkommen har misforstået meningen med en åben online debat - det er IKKE en diskusion mellem dig og mig.
    Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 21:07
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Hej Mikkel,

    Jeg er også træt af dine unuancerede fordomme. Du efterlyser yderligere oplysninger og når de kommer som svar på din kritik vælger du at overhøre dem fordi de tilbageviser dine argumenter.
     
    Endvidre argumenterer du ugyldigt da du svarede mig på den der lignelse om at spise leverpostejsmadder, hvis man selv forhandlede leverpostej. Du ville ikke se det fornuftige i at æde sin egen leverpostej og argumenterede tilbage at hvis man nu hellere ville have paté skulle man da bare købe den et andet sted. Goddag mand økseskaft. Det samme gælder sgu da for paté. Forhandler man den selv er det da alt andet lige fornuftigere at købe den i sin egen forretning. Men du kan naturligvis fortsætte din argumentation og forandre produktet hele tiden til vi rammer et som vi ikke selv forhandler...;o))
     
    Tak for din belæring om hvordan man skal opfatte et debatforum. Jeg sætter stor pris på din erfaring og tager den til mig. Gid du på samme måde ville anerkende, at der rent faktisk er mennesker, som driver en seriøs MLM virksomhed. Mennesker, der har praktisk erfaring inden for MLM og ved hvad de taler om. Har du praktisk erfaring med MLM? Er din viden baseret på andet end fordomsfulde historier? Er du selv blevet bondefanget af en ivrig MLMer og blevet snydt så vandet drev af dig? Eller kender du nogen, som har brændt en masse penge og tid af på MLM uden at få noget ud af det?
    Fra Lyngby
    Tilmeldt 26. Mar 05
    Indlæg ialt: 9714
    Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:17
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Du læser øjensynligt ikke det jeg skriver, hvilket naturligvis bedre forklare dine underlige kommentarer. Her er hvad jeg sagde om den leverpostej:

    > ... så ville det da være åndssvagt ikke at købe en rigtig hjemmelavet leverpostej hos slagteren
     
    Derudover tror jeg, at jeg har forklaret mig tydeligt nok i denne debat-tråd til at de fleste sagtens kan forstå hvad jeg siger. De få tilbageværende må så undvære mit input til debatten.
    Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 21:44
    Hvor mange stjerner giver du? :
    Vil du købe søgemaskineoptimering hos en konkurrant? Nej næppe...;o)) Det var det det hele handlede om. Købe de produkter man selv bruger hos sig selv. Kan du se pointen? Selvfølgelig skal man da købe de varer man ikke selv forhandler der hvor de fås. 
    Side 3 ud af 4 (32 indlæg)