Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtfrit - hvorfor ikke?

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor er der så få webshops, der kører med fragtfrit uanset købets størrelse?

Når jeg handler på nettet, er det et parameter, som gør, at jeg vælger den shop først. Nogle gange køber jeg lidt, mens beløbet kravler godt deropad andre gange. Samlet set må det da være en bedre dækning end at jeg slet ikke køber noget eller?

Hvad er dine kommentarer til dette emne?

Michael

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:04

min tidligere shop havde jeg fragtfri over 250kr. Er jo ikke noget ved at sende for 25kr skruer med en fragt på 75 :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:04

Når jeg handler på nettet er jeg bedøvende ligeglad med om det er fragtfrit eller ej. Jeg kigger på den samlede pris.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:10

Thomas Lybek:

min tidligere shop havde jeg fragtfri over 250kr. Er jo ikke noget ved at sende for 25kr skruer med en fragt på 75 :)

Forstå mig ret, Thomas. Det koster vel ikke kr. 75,- at sende 25 skruer. Hvis det er et vigtigt parameter for dine kunder at få det fragtfrit, kommer de nok igen og køber for mere næste gang. Det er det regnestykke, som jeg godt kunne tænke mig at få vendt.

Kundeklub, bonusser, fragtfrit, gaver med forsendelsen, 3D produktfotos, mm. Der må være andre parametre end prisen, der er vigtige.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fordi det er kunden, som taber, ved alt det der fragtfrit halløj...

Prisen pr produkt er jo bare højere, og dvs køber man 2-3-4-5-6 varer, så ender kunden med at betale mere i overpris, end fragten reelt udgør...

Så hvorfor ik bare lade kunden få de bedst mulige priser, og betale for de services, som der er...

Det gavner i sidste ende alle, og så kommer kunden vel igen, hvis det hele er overskueligt og ligetil...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:15

Hej Michael

Reelt set er der ingen butikker der kører "fragtfrit" - det siger sig selv at udgiften skal dækkes ind et eller andet sted Smile

Så når du ser en side med "gratis" levering, ja så liggen det blot incl. i varens pris.

Så det er et spg. om hvad man synes der er mest reelt for kunden, og man synes enkelte kunder skal være med til at dække andres udgift.

Når det er sagt, så har jeg da også enkeltaftaler med firmaer, som insisterer på at få leveret fragtfrit.

Men de får selvfølgelig ikke samme lave pris på produktet som virksomheden der betaler fragt.

Men om du generelt kan "narre" den almindelige kunde - det kan du da sikkert, men jeg kan helt enkelt bedst lide at den anden metode, hvor kunderne får lavest mulig pris, og samtidig betaler for nøjagtig hvad de får.

mvh

Jesper

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 15:22

Jeg foretrækker at få den reelle pris og selv tilvælge fragt hvis jeg ønsker det.

Hvis det hele er fragtfrit, hvad siger du så til kunden der gerne vil hente varen med det samme?

Der er vist i øvrigt nye skærpede regler på vej om at evt. fragt skal figurerer sammen med varens pris inden man har købt varen.

Mvh/Kjeld

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:26

Fashion-Seller:

Fordi det er kunden, som taber, ved alt det der fragtfrit halløj...

Prisen pr produkt er jo bare højere, og dvs køber man 2-3-4-5-6 varer, så ender kunden med at betale mere i overpris, end fragten reelt udgør...

Så hvorfor ik bare lade kunden få de bedst mulige priser, og betale for de services, som der er...

Det gavner i sidste ende alle, og så kommer kunden vel igen, hvis det hele er overskueligt og ligetil...

Sådan er vi så forskellige. Jeg synes at det er mere reelt at betale varens pris og så få nogle andre ekstra servcies med i hatten. At give kunden noget, han ikke forventer, får ham til at komme igen. Det virker på mig ihvertfald.

Nogen der kender til en rapport om dette?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:29

Jeg fornemmer lidt, at jeg er i undertal her og det er jo fair nok. Elsker bare at købe fragt- og gebyrfrit.....

Det drejer sig jo ikke om at narre nogen til at købe noget til overpris, men at fastholde kunder gennem nogle gode parametre. Hvis vi alle går efter tilbud og cykler rundt, bliver det noget rod....

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:30

Hundefoder er det samme pris om du henter eller får leveret hos Petfoodnord.

Så ikke alle der laver om på prisen ved afhentning, men bider tabet i sig.

Mikkel

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)