Jeg foretrækker at betale for det, jeg får, og ik for at andre kan spare fragten. Dvs køber jeg en ting, så betaler jeg for den + fragten. Køber jeg flere så betaler jeg for dem + fragten osv... Så ved jeg hva jeg får, og dermed tror jeg alle bliver mest glade...
Prøcis, for uanset hvordan man vender og drejer det¨, så er der en omkostning ved det. Der er mange der endnu ikke har forstået det, men det tror jeg skyldes mangel på almindeligt købmandsskab, da kunderne over tid vil finde ud af at de betaler for meget for varen.
En pakke forsendelse koster ca. 100 eller måske lidt mere totalt set og derfor er det et skråplan at tilbyde fri fragt ved køb for 500,00 eksempelvis. Jeg er sikker på, at kunderne hellere ser prisen på 425 og dertil omkostningerne på 75 for forsendelse og omkostninger.
Samtidig er man så også 20% billigere i sin annoncerede pris.
Der er dog nogle elementer som der stadig ikke er mange webshops der tager højde for og som kunne booste deres salg. Jeg vil ikke røbe dem her, men der er en helt generel mangel i den måde som mange konsum websider drives på, og som netop kan give loyalitet og tilbagevendende køb.
Jeg ser frem til at man følger princippet i at "fragten følger varen" og dermed at der kommer gennemskuelighed i priserne, så forbrugerne ikke lokkes med gratis ydelser som de alligevel betaler ved en for høj markedspris.