Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅDAN brander man Danmark!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Naturligvis ike. Men det sidste jeg har hørt ham sige er, at han regner med at give det 10 år.

Det er sgu godt at høre - man bliver helt sulten :)

Det ville naturligvis også være fantastisk, hvis han startede noget andet fantastisk op.... Men jeg bliver simpelthen nødt til at spise på Noma mens Redzepi står ved roret! :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:09

Omkring branding og markedsføring, så forstår jeg ikke at Dong Energi skal bruge al den tv-reklame.
nogen der ved hvorfor?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 06:18

Venner:

Omkring branding og markedsføring, så forstår jeg ikke at Dong Energi skal bruge al den tv-reklame.
nogen der ved hvorfor?

Hvorfor skulle de ikke bruge energi på markedsføring? Der er jo fri konkurrence på el-området...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:24

Mikkel deMib Svendsen:

Fama:
Men jeg har bare hørt ham give udtryk for at Noma aldrig har været ment som noget, der skulle holde for evigt

Naturligvis ike. Men det sidste jeg har hørt ham sige er, at han regner med at give det 10 år.

Så er der god tid endnu... Men holder han virkelig så længe i sådan et presset miljø?

Tjekkede lige, og det er jo mission impossible at bestille bord nu :S

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)