Noma er stadig fattige... Har du tjekket regnskaberne for de sidste par år :S
Norma er en af de ting i DK, der ikke er berettiget til at være til. Kørte vi andre en virksomhed på samme måde, så ville vi få banken, og evt investorer på nakken. Der er noget som hedder økonomisk ansvarlighed, og desværre er der nogle mennesker som netop gør, at der stilles større og større krav til dette.
Havde jeg samme pengetank i røven, så havde jeg også verdens bedste trykkeri....ok har jeg, men alligevel, det ville være mere optimalt.
Til Selve oplægget
Så kan jeg ikke bruge det til noget, som helst. At man mener at det er branding, ok, fair. Men den med at det vil trække flere mennesker til, tror jeg næppe. Hvor mange kan evt nævne de sidste 3 der har været korret til verdens bedste resturant. Eller i hvilke lande de lå.
Det er en pris lige som at man har verdens bedste wow spiller. Eller andet. Det er kun branchen selv der går op i det. Og om det giver branding, ikke for massen, som vil smide flere penge end dem der lige kommer på transit for at få et måltid mad.
Jeg tror desværre ikke at de folk tager i tivoli, da de generalt er af en ældre årgang, eller en strøjtur. Men mere ser hotellet og flyet igen.
/Kenneth