Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så nåede jeg målet :-)

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe tillykke herfra.

Det er virkeligt fedt at se at der er håb for de mange som prøver det samme, og jeg håber du ikke lægger dig ned og nyder dine penge, men knokler videre og som du selv skriver ender med at 2000,- hver dag !

Jeg er dog meget nysgerrig ang hvordan du egentlig kan tjene 2000 i passiv indtjening på en dag ?  Jeg mener er det passivt pga du sætter en webshop op med en masse dropshipping varer som du sælger eller hvordan definerer man det.. Og gerne et par guldkorn så vi andre der ikke ved det store om passiv indtjening kan "stæle lidt ideer" ;-)

Igen super cool, og håber du får lidt overskud til at nyde sommeren nu da der kommer lidt extra kapital i lommen ;-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:03

Hej Kenny,

Med passiv indtjening, forståes at jeg hele dagen i går lavede alle mulige andre ting, end at arbejde med mine affiliate websites. De gav alligevel en omsætning på 2.000DKK, uden at jeg brugte tid på det. Jeg modtager kommision af de kunder jeg sender videre, det er sådan set forretningsgrundlaget i al sin enkelthed.

Guldkorn? Lad være med at kaste dig over konkurrence plagede nicher som: Lån penge, magasiner, bredbånd, mobiltelefoner, a-kasser. Kig eksempelvis i stedet på Tradedoubler webshops, og se om du ikke kan lave noget indenfor alternative emner: Protein Pulver, Ekspresso maskiner, Eksterne Harddiske, Playstation 3 maskiner :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 12:24

Hej Casper!

Du er jo en guru på det område :-)

Du burde holde foredrag, lave kurser eller lign om det, hvis du da vil ud med nogle af dine tricks. Jeg skulle i hvertfald nok møde op.  :-)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:43

Du er min helt Casper.

Super godt gået. Gid jeg kunne programmere og SEO optimere som dig - jeg har desværre kun ideerne og ikke den faglige know-how.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:58

Casper, IOOS Internet:

Hej Kenny,

Med passiv indtjening, forståes at jeg hele dagen i går lavede alle mulige andre ting, end at arbejde med mine affiliate websites. De gav alligevel en omsætning på 2.000DKK, uden at jeg brugte tid på det. Jeg modtager kommision af de kunder jeg sender videre, det er sådan set forretningsgrundlaget i al sin enkelthed.

Guldkorn? Lad være med at kaste dig over konkurrence plagede nicher som: Lån penge, magasiner, bredbånd, mobiltelefoner, a-kasser. Kig eksempelvis i stedet på Tradedoubler webshops, og se om du ikke kan lave noget indenfor alternative emner: Protein Pulver, Ekspresso maskiner, Eksterne Harddiske, Playstation 3 maskiner :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Jeg vil nu hellere have de kaster sig over Nødhjælp - Abonnement Jyllands Posten, BT - Kviklån - Digitalt TV: Viasat, Boxer, Canal Digital - Bryllupsfotograf - Klapperslange - fremfor billig ps3 eller ekstern harddisk Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha ja :o)... min pointe er bare at der er mange flere om budet med eksempelvis lån penge sider end dine billig ps3 :-)... det bedste ville naturligvis være en niche helt uden konkurrence, og det burde der altså være mulighed for at finde i alle de webshops man efterhånden kan Deeplink til :-)...

misel: Det er pudsigt du nævner det, for jeg har faktisk været til eksamen i dag, netop i emnet affiliate marketing & seo :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 16:47

Hej igen Casper

Aj, men helt seriøst så må du lige råbe op hvis du finder på at lave noget kursus, foredrag eller man kan få dig som mentor eller noget.

Synes det et meget interessant emne og kunne godt tænke mig at lære mere om det.

Mvh
Jean-Michel Clemmensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

Super lækkert! Jeg har efterhånden også haft et par dage over 2000 Yes

Det er vildt fedt at se afkastet af ens arbejde.

Angående dit billede der. Hvordan har du så formået at hente information ud fra Adsense. Jeg har simpelthen prøvet alt med curl og lignende, men intet af det har virket.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:11
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:15

Stort tillykke Casper, det er skide godt gået!

Må jeg ''dumt'' spørge hvad Adservice er? :-)

Mvh. Thomas

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)