Kæmpe tillykke herfra. Det er virkeligt fedt at se at der er håb for de mange som prøver det samme, og jeg håber du ikke lægger dig ned og nyder dine penge, men knokler videre og som du selv skriver ender med at 2000,- hver dag ! Jeg er dog meget nysgerrig ang hvordan du egentlig kan tjene 2000 i passiv indtjening på en dag ? Jeg mener er det passivt pga du sætter en webshop op med en masse dropshipping varer som du sælger eller hvordan definerer man det.. Og gerne et par guldkorn så vi andre der ikke ved det store om passiv indtjening kan "stæle lidt ideer" ;-) Igen super cool, og håber du får lidt overskud til at nyde sommeren nu da der kommer lidt extra kapital i lommen ;-) |
Hej Kenny,
Med passiv indtjening, forståes at jeg hele dagen i går lavede alle mulige andre ting, end at arbejde med mine affiliate websites. De gav alligevel en omsætning på 2.000DKK, uden at jeg brugte tid på det. Jeg modtager kommision af de kunder jeg sender videre, det er sådan set forretningsgrundlaget i al sin enkelthed.
Guldkorn? Lad være med at kaste dig over konkurrence plagede nicher som: Lån penge, magasiner, bredbånd, mobiltelefoner, a-kasser. Kig eksempelvis i stedet på Tradedoubler webshops, og se om du ikke kan lave noget indenfor alternative emner: Protein Pulver, Ekspresso maskiner, Eksterne Harddiske, Playstation 3 maskiner :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit