Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så nåede jeg målet :-)

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg har altid haft en drøm om at kunne skabe en passiv indtægt, som ikke stillede direkte krav til jeg min til tilstedeværelse. I cirka 2 år har jeg knoklet benhårdt, på en masse webprojekter og nu har jeg endelig nået det mål jeg satte mig dengang!

For mid vedkommende har hele dagen stået på forberedelse til eksamen i morgen, samt programmering (på seoadmin). Da jeg hertil aften logger ind i mit affiliate system, kan jeg sea at jeg endelig har nået det mål jeg satte mig dengang. "En passiv indtægt på over  2000,00 for en dag". For første gang er det lykkedes, at hive mere end 2000,00 hjem i reklameindtægter fra mine websites på en dag. Jeg er simpelthen så glad - næste mål er nu at gøre det 2 dage i træk :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:09

STÆRKT!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:16

Godt gået Casper.. Det er fandme ikke håndører længere! :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:47

Casper, IOOS Internet:

Jeg har altid haft en drøm om at kunne skabe en passiv indtægt, som ikke stillede direkte krav til jeg min til tilstedeværelse. I cirka 2 år har jeg knoklet benhårdt, på en masse webprojekter og nu har jeg endelig nået det mål jeg satte mig dengang!

For mid vedkommende har hele dagen stået på forberedelse til eksamen i morgen, samt programmering (på seoadmin). Da jeg hertil aften logger ind i mit affiliate system, kan jeg sea at jeg endelig har nået det mål jeg satte mig dengang. "En passiv indtægt på over  2000,00 for en dag". For første gang er det lykkedes, at hive mere end 2000,00 hjem i reklameindtægter fra mine websites på en dag. Jeg er simpelthen så glad - næste mål er nu at gøre det 2 dage i træk :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Det er jo mega fedt. Jeg har lige fået en ny idé - er du intreesteret? Kontakt min på mon PM

Kun for dig Casper.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53

Det beviser bare man skal kæmpe altid og tro på egen succes så lykkes det , super godt gået og super fedt at du har sat dig nye mål , en rigtig iværksættere åndYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:00

Godt gået Yes

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 01:03

Stort tillykke

Keep swinging

Kim Kampp

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

I cirka 2 år har jeg knoklet benhårdt

Lad os lige regne lidt på det: 2 år 3 timer daligt til en timeløn på 200kr

(2*365*200*3) x (0.5 skat)= 219.000kr

Du har med andre ord brugt 219.000kr for tjene 2000 kr ..(og du skal stadig arbejde med for fastholde 2000kr dagligt...tjææææ)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:22

Partisalg:

I cirka 2 år har jeg knoklet benhårdt

Lad os lige regne lidt på det: 2 år 3 timer daligt til en timeløn på 200kr

(2*365*200*3) x (0.5 skat)= 219.000kr

Du har med andre ord brugt 219.000kr for tjene 2000 kr ..(og du skal stadig arbejde med for fastholde 2000kr dagligt...tjææææ)

Det var dog en mærkværdig beregning, jeg forstår den slet ikke?
1. Hvor kommer de 3 timer fra?
2. Hvor kommer timeløn på 200 kr fra?
3. Og hvad er din forudsætning for at tro at Casper kun har tjent 2000 kr ialt? (han har formentlig tjent meget mere, bare ikke lige 2000 kr på én dag).
4. Hvad er din forudsætning for at tro at Casper skal arbejde særlig meget for at fastholde de 2000 kr dagligt?

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:29

Lars Meyer

Jamen dog...det er bare antagelser jeg har lavet.

Jamen jeg kom bare til tænke på, hvis man i de 2 år f.esk havde et rengøringsjob så vil man have tjent 219.000kr

Bare rolig formålet med  beregningen er ikke provokere, meeen mere at fortælle det er HÅRDT  Arbejde at komme til tjene de 2000kr dagligt på nettet

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)